Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Klas betrekken in misviering
Hallo bruidjes,   Wij trouwen op 21 augustus 2010! Het duurt dus niet zo héél erg lang meer...   Ik ben leerkracht Frans en Spaans in het middelbaar en ik was erover aan het nadenken om de klas waarvan ik titularis ben (een 4e...
Ceremonie Reacties: 6 28-4-2010 12:39:41

bianca
aanspreektitel uitnodigingen
hallooooo   het begint hier te korten hoor heb de uitnodigingen in elkaar gestoken se :d ze zien er mooi uit ga ze volgende week mogen versturen het komt dicht bij   nu heb ik de volgende vraag wat is de juiste aanspreektitel ...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-4-2010 12:35:41

Sylvie
3 juni 2011
hallo,   Zijn er nog bruidjes die trouwen op 3 juni 2011? Spannene é... We zijn nog op zoek naar een goede fotograaf, regio Antwerpen, Kalmthout... Alle hulp is welkom.   Hoe ver staan jullie al?   Groetejs
Voorbereiding Reacties: 9 28-4-2010 12:09:49

Caroline
trouwen in het buitenland
Dag iedereen,   Mijn verloofde en ik zouden graag in het buitenland trouwen op een parelwit strand (zonder op voorhand hier in België te moeten trouwen). Heeft hier iemand ervaring mee? (papierwerk? locatie?) Of kan iemand ons een go...
Ceremonie Reacties: 8 28-4-2010 11:09:16

wendy
tafeldecoratie van auto's
hallo,mijn naam is wendy,ik trouw 24 juli dit jaar. ik en mijne vriend zijn beide gepassioneerd door auto's,we hebben elkaar daar ook leren kennen. nu hadden we graag onze tafels genoemd naar auto's,maar we hadden daar graag iets van ook op tafel g...
Ideeën Reacties: 2 28-4-2010 10:57:46

veerle
uitnodiging cinematicket of concerticket
hallootjes,     wij zijn naar een leuk voorbeeld op zoek naar een huwelijksuitnodiging in vorm van een cinematicket of concerticket ooit eens ergens gezien maar weten niet meer waar
Uitnodigingen Reacties: 16 28-4-2010 10:51:33

veerle
feestzaal ed
hallootjes allemaal,   wij zouden volgend jaar tegen verlof trouwen wss 23 juli 2011 dus, maar nog geen zaal , zitten zo met prangens probleem dat we zelf een vaste taiteur in onze nabije kenissenkring hebben die wij zeker willen gebruiken, nu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-4-2010 10:46:46

Lynn
Tips gevraagd
Hallo allemaal,   Mijn vriend en ik hebben zonet besloten om te huwen 24/09/2011, nog heel ver weg dus :) Nu ben ik al een beetje aan het denken geslagen. We zouden graag een thema feest doen, ofwel Spanje ofwel Cuba, iemand hier enige tips rond...
Voorbereiding Reacties: 0 28-4-2010 9:15:57

Greet
hoe ringen laten aanbrengen??
Hoi,   Ons dochtertje (21mnd) is ons bruidsmeisje en ik ben nog op zoek naar een leuke manier om haar de ringen te laten aanbrengen. Iemand ideetjes of leuke sites, winkels....?   Grtjs
Ideeën Reacties: 5 28-4-2010 8:54:27

lesley
drank op het avondfeest
hallo,   wij mogen van de uitbater van onze zaal zelf de wijn voorzien voor tijdens het avondfeest. eerst was ons gedacht om dit via de traiteur te doen maar toen bleek dat ze hier serieus van profiteerde om nog extra te vragen voor haar eigen...
Voorbereiding Reacties: 9 28-4-2010 8:09:13

Marijke
tekst op uitnodiging
Hey Bruidjes,   Wij zijn op zoek naar een leuke of ludieke tekst voor onze huwelijksuitnodiging. Dus niet echt stijf of cliché! Kan er iemand ons wat tips geven of een leuke site met ideën?   bedankt,   Marijke
Uitnodigingen Reacties: 2 28-4-2010 4:44:24

freya
kort gedichtje of zin
Hallo iedereen,   wij hebben inmiddels onze uitnodigingen reeds gekozen. Vooraan is er plaats voor een foto waar we graag een mooie krachtige of liefdevolle zin willen bijplaatsen. We hadden reeds een vb: Nooit zullen we met zo weinig woord...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-4-2010 23:40:00

Ellen
Foto's gezocht van bruidboeket (op zoek naar wit/ecru simpel boeketje)?
Hey bruidjes, De vriendin van mijn moeder is bloemschikster en wil mijn bruidsboeket maken. Ze heeft al een aantal boeken meegegeven met vb waar ik uit kan kiezen, maar ik vind er eigenlijk niet echt iets volledig naar mijn zin uit. Nu zei ze wel al...
Bruidsboeket Reacties: 7 27-4-2010 23:04:04

Patricia
Danslessen in regio Geel?
Wij trouwen op 13 augustus en heb mijn ventje zo ver gekregen om toch iets anders te doen dan een klassieke slow als openingsdans. Maar ik vrees dat we eerst wel wat lessen nodig hebben. Kent er iemand een choreograaf/dansleraar in regio Geel die ons...
Openingsdans Reacties: 2 27-4-2010 22:49:50

Sigrid
Unieke locatie met industriële look regio tienen
Wij zijn al enige tijd op zoek naar een unieke locatie voor ons trouwfeest: de cultuurfabriek in Ronse, het Godshuis in Sint-Laureins en de Fabriekspand in Roeselare vinden we geweldig, maar zijn zo uit de richting! Kent iemand locaties in die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-4-2010 22:07:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...