Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Het is zo ver !!!!!!
Hey iedereen,   Binnen een uurtje beginnen we der aan   Gisteren prachtige dag gehad met dienst in het gemeentehuis en receptie thuis.   Alles perfact verlopen. Deze nacht zalig geslapen tot 8.30u !!!!   Nu nog een klein...
Voorbereiding Reacties: 15 1-5-2010 11:00:07

elke
rozenblaadjes
Hoi allemaal!   Met nog 70 dagen te gaan ben ik een laatste to-do lijstje aan't aanleggen.  Ik moet nog op zoek naar witte rozenblaadjes. Weet iemand waar ik die kan vinden? Onze bruidsmeisjes zouden ze uitstrooien bij het binnenwandelen ...
Ideeën Reacties: 7 30-4-2010 22:15:33

nadine
Openingsdans met rolstoel
hallo allemaal, nog 5 weekjes te gaan en het is zover ! Alles is zo goed als rond behalve onze openingsdans...mijn vriend zit in een rolstoel (door ongeval 2 .5 jaar geleden) Voor een openingsdans is dit helemaal niet evident!! We dachten onze 2 ...
Openingsdans Reacties: 9 30-4-2010 21:45:45

joyce
stem op ons feest aub
Hoi iedereen,   Wij zijn Joyce en Koen en wij trouwen deze zaterdag 8 mei en geven een soort fuif als avondfeest. Nu hebben we ons ingeschreven voor een wedstrijd van Maes bier maar hebben om dit te winnen zoveel mogelijk stemmen nodig. Zoud...
Voorbereiding Reacties: 28 30-4-2010 21:33:06

Saskia
Tips???
  Hallo,   Wij zouden trouwen ergens eind mei volgend jaar. Nu is het probleem dat wij beiden een grote familie hebben en grote vriendenkring. Nu komen we in totaal op 160 uitgenodigden. Daar we geen miljonairs zijn en ik het avondfeest be...
Voorbereiding Reacties: 4 30-4-2010 20:40:36

Saskia
tips???
  Hallo,   Wij zouden trouwen ergens eind mei volgend jaar. Nu is het probleem dat wij beiden een grote familie hebben en grote vriendenkring. Nu komen we in totaal op 160 uitgenodigden. Daar we geen miljonairs zijn en ik het avondfeest be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-4-2010 20:39:18

Friedl
Uur wet onduidelijk (Roeselare)
Wij trouwen op 2 juli, enkel voor de wet, te Roeselare.   Op vrijdag is het hier mogelijk 'sochtends of 'snamiddags te trouwen. Wij hebben doorgegeven dat onze voorkeur gaat naar 16u (om de mensen de kans te geven erbij te zijn, en omdat we geen...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2010 20:02:38

liesbeth
Kleedje afgehaald !
Ik heb vandaag mijn kleedje afgehaald !!! yeeey! het hangt te pronken in mijn oude slaapkamer bij ons mama :) Ik ben toch zo content :D Ze had wel op het laatste moment nog wat moeten stikken omdat ze het een beetje teveel had ingenomen in m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-4-2010 19:13:10

Evelien
Ervaringen feestzaal Hof ter Velden in Dendermonde/Baasrode
Hey allemaal!   Wij trouwen in 2012 en zijn nu al, goed op tijd , bezig met het zoeken naar een geschikte feestzaal. Wij hebben er al een paar bezocht, waaronder Hof ter Velden in Dendermonde/Baasrode, dat gedurende de laatste 2-3 jaar volledi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-4-2010 19:07:41

katrien
bruidskinderen
Hey, Wat geven jullie aan jullie bruidskinderen voor in de kerk??? Je ziet veel dat ze een beer ofzo vasthebben bij het binnne komen van de kerk. Wie weet er een goed adresje ofzo?? Of heeft goeie tips :-)   xxxx
Ideeën Reacties: 4 30-4-2010 16:30:37

Gunther
Vervoer over de rivier de Rupel
  Hallo,   Ik woon in Niel met uitzicht op de Rupel . Aan de overkant van die rivier ligt Ruisbroek en Wintam. Die laatste is een deelgemeente van Bornem waar mijn verloofde woont. We zouden dus de overzet Schelle-Wintam kunnen gebruiken ,...
Ceremonie Reacties: 0 30-4-2010 16:01:14

Gunther
Vervoer over rivier de Rupel
Hallo,   Ik woon in Niel met uitzicht op de Rupel . Aan de overkant van die rivier ligt Ruisbroek en Wintam. Die laatste is een deelgemeente van Bornem waar mijn verloofde woont. We zouden dus de overzet Schelle-Wintam kunnen gebruiken , ma...
Ideeën Reacties: 0 30-4-2010 15:58:02

Liselotte
Schoonmoeders!
Dag bruidjes!   Ik moet dit gewoon even kwijt! Mijn liefje zijn moeder is een lieve maar eist altijd zoveel! Ik ben iemand die moeilijk nee kan zeggen en dat weet ze goed genoeg! Ze profiteert er een beetje van! Nu kwam ze gisteren af met:...
Kledij - Suite Reacties: 7 30-4-2010 15:18:50

kim
suitekledij jongen
Hallo iedereen,   kunnen jullie mij helpen?... Ik zoek een wit hemd met zwarte accenten (geruit, gestreept,...)! Blijkbaar moeilijk te vinden!!! Heb al overal gezocht! Jullie een idee? Het is voor een jongen van 8 jaar.  
Kledij - Suite Reacties: 4 30-4-2010 15:14:23

Kristien
Fotolocaties regio Lommel
Iemand nog een ideetje voor leuke binnen- en buitenlocaties in de regio van Lommel?   Merci!   Kristien
Fotografie Reacties: 0 30-4-2010 13:51:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...