Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Feestzaal regio Roeselare-Torhout
Hallo,   Wij willen heel graag trouwen volgend jaar op 14 mei. Ik heb al een paar zalen gebeld die nu al jammer genoeg geen plaats meer vrij hebben die datum. Het enige dat er vrij is, is in de Cofar te Roeselare en De Kroon in Esen ( Diksmuid...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 30-4-2010 13:22:42

peggy
zonnebank of buin spiuten
Hallo Ik trouw op  26 juni 2010 Weet nie goe wa toen onder de zonnebank gaan of mij laten buin spuiten. Wie kan mij helpen. IK woon in turnhout Al vast bedankt Groetjes van peggy
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 30-4-2010 12:01:37

annabel
fotografe
Hallo,   Wij trouwen op 14 augustus, en we hebben nu pas een fotograaf gevonden.  We hadden niet veel keuze meer, want blijkbaar waren we er al te laat mee!   We heben myra fotografie gekozen, heeft iemand daar al foto's door laten mak...
Fotografie Reacties: 1 30-4-2010 11:53:36

veerle
kledij
we zitten ook nog zo met een probleempje qua kledij, mijn vriendin niet zo die is zo de echt vrouw en zou een trouwkleed of galakleed of avondkleed wel zzien zitten om te dragen maar ik dus helemaal niet, draag helemaal niets echt helemaal vrouwelijk...
Ideeën Reacties: 12 30-4-2010 11:23:05

Sofie
Nog 15 dagen!
Ik kan het bijna niet geloven, nog 15 dagen vandaag!!! In het begin ging het supertraag (vanaf 405 dagen aan het aftellen ;)) maar nu vliegt de tijd echt vooruit en we moeten nog zoveel doen!! - vanavond naar de notaris voor ons contract te tekene...
Voorbereiding Reacties: 7 30-4-2010 11:19:42

debby
Vraagje ivm Uitnodigingen
Hey Mede-bruidjes   Wij hebben volgende week een afspraak met de drukker om onze proefdruk te laten ontwerpen Nu heb ik wat vraagskes...   1.Schrijf je altijd gemeentehuis op de uitnodiging ? 2. Wij trouwen en laten ineens ons zoontje...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-4-2010 10:45:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...