Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Bruidskapsel en make-up gezorcht aan huis regio Willebroek/Mechelen
Hallo bruidjes   Ik woon regio Willebroek/Mechelen en zoek nog iemand die aan huis komt voor het bruidskapsel en de make-up. Liefst iemand die weet wat hij doet en al ervaring heeft.  Weten jullie zo niemand? En aan welke prijs mag ik...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 5-5-2010 11:42:41

Wendy
Vervanging openingsdans
Wij gaan op onze trouw maar met 5-6 personen zijn (ons bijgerekend) en aangezien ik niet van dansen hou wil ik de openingsdans vervangen door iets anders maar wel even romantisch & origineel. Alleen weet ik niet wat. Iemand ideeën? Zeg ...
Openingsdans Reacties: 2 5-5-2010 11:31:45

Kathleen
Kapster aan huis regio Genk
Hallo medebruidjes,   Kent er iemand een goede kapper die ook aan huis komt. Die ook make up kan verzorgen. Ik heb een kort kapsel, en weet echt niet wat aanvangen ermee op onze trouw. Ik woon in Zutendaal.   Groetjes Kathleen
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-5-2010 11:05:45

Katrien
Prijs bruidsboeket + altaarstuk
Hey iedereen   Wat de bloemen betreft gaan wij het houden op een bruidsboeket (uiteraard ) & een stuk voor op het altaar. Misschien nemen we ook nog een corsage voor mijn toekomstige, maar daar zijn we nog niet uit. Kan iemand een richtpr...
Bruidsboeket Reacties: 7 5-5-2010 10:49:31

bianca
aftellen: wat zijn jouw ervaringen
dag mijn mede bruidjes   we zijn al weer een paar dagen verder se en de teller staat nu op 58 dagen 13 uur 19 min en 15 sec en het begint toch wel een beetje spannend te worden   wat zijn jullie ervaringen met deze afteltijd   ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-5-2010 10:41:27

tinne
kaars huwelijk
Op zoek naar een mooie kaars? Wij vonden de onze in de Peerle in Mechelen. Ruim aanbod en mogelijkheid tot personaliseren. Vandaag gaan we voor onze doopkaars...
Ideeën Reacties: 0 5-5-2010 9:35:29

tinne
huwelijkskaars
Hallo,   Voor in de kerk zochten we een mooie huwelijkskaars. Tip: we vonden deze in de Peerle in Mechelen. Zij hebben een zeer ruim assortiment en kaarsen worden gepersonaliseerd. Aanrader!!!
Religie Reacties: 1 5-5-2010 9:33:10

Femke
DJ omgeving Dendermonde?
Voor ons huwelijk zijn we nog op zoek naar een DJ?   Heeft er iemand goede tips voor een DJ omgeving Dendermonde? We zitten met een heel gevarieerd publiek qua leeftijd en qua muziekkeuze. Veel variatie is dus aangewezen!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 5-5-2010 9:29:16

Kaat
Looks of versailles
Beste aanstaande bruidjes, wie van jullie heeft ervaringen (positief/negatief) met looks of versailles? Ik twijfel nl of ik met haar zou werken of niet voor mijn kapsel en make-up!   Groetjes, Kaat
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 5-5-2010 7:41:54

tanja
hoge receptietafels
Hoi meiden, binnen 16 dagen is het zo ver voor ons, alles is vlot verlopen tot nu . We kregen normaal 12 receptie tafels van de stad hasselt maar nu kan het door een of ander gedoe niet en zit ik ineens zonder tafels en dat op 16 van mijn huwelijk. ...
Ideeën Reacties: 1 4-5-2010 22:53:53

vanessa
trouwringen
Hallo iedereen,   ik moet doorgeven welk maat van trouwring dat ik nodig heb, maar nu begin ik te twijfelen  aan welke hand moet je trouwring, links of rechts????
Voorbereiding Reacties: 12 4-5-2010 22:13:03

Dorothea
Afspraak maken voor kostuum te zoeken?
Mijn vriend, zijn mama en ik gaan zaterdag op zoek naar een kostuum voor hem. Nu, zijn mama bepaalt naar waar we gaan en zij vindt het niet nodig om afspraken te maken, maar wat is jullie ervaring hier mee? Vooral op een zaterdag?
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 4-5-2010 20:57:38

Liesbeth
suitekledij regio Brussel-Halle-Vilvoorde
Een vriendin van me zal onverwacht deel uitmaken van onze suite op onze trouwdag 21/08. Mijn vriendin is op zoek naar een suitekleed voor een prijs rond 200-400€. Kennen jullie winkels met suitekledij voor dit budget in de regio Brussel-Halle-V...
Kledij - Suite Reacties: 8 4-5-2010 20:21:03

lesley
prijs bruidskapsel
graag had ik eens van jullie vernomen wat jullie betalen voor jullie bruidskapsel, proef + dag zelf?
Verzorging - Kapsel Reacties: 20 4-5-2010 19:39:15

niki
Wie is er nog op zoek naar betaalabre bruidsjurken?
Hier een site waar ik gisteren mijn gading gevonden heb (bordeaux trouwkleed)   www.budgetdroomjurk.tk   Staan goedkope jurken op, zowel nieuwe als 2dehandse !!!   Misschien vinden jullie ook wel DE jurk?   Laat me weten als ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-5-2010 18:40:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...