Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katlijn
eigen cover ontwerpen voor gastenboek?
Hallo bruidjes,   ik ben op zoek om een eigen ontwerp te kunnen laten drukken op een gastenboek, iemand een idee waar ik dit kan laten doen? het ontwerp hebben we al en past mooi bij de uitnodigingen, menu's, naamkaartjes en misboekje dat alle...
Voorbereiding Reacties: 0 14-5-2010 13:34:40

ellen
Vespresso - mobiele eeteilandjes
  Hallo, een tijdje terug zijn ook wij getrouwd en ik wil jullie een leuke tip meegeven. Omdat wij graag een drankje voorzagen aan de kerk, zijn we op zoek gegaan naar een mobiel wagentje en zijn we op de vespresso site uitgekomen. Wij hebben ...
Ideeën Reacties: 1 14-5-2010 12:51:06

petrouchka
Trouwschoenen
Hallo iedereen ik moet de 5de juni voor de eerste keer men trouwjurk passen en moet nog schoenen gaan halen weet iemand van jullie waar ik mooie trouwschoenen kan vinden in de omgeving van antwerpen en ni te duur :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-5-2010 10:51:03

Truus
Intredeliedje misviering: 1 of 2
Hallo   Wij trouwen over 2 weken en nu begin ik me af te vragen of we voor het binnenkomen in de kerk 1 of 2 liedjes nodig hebben. Ik denk dat 2 te lang gaat worden en ik weet ook niet echt een tweede. Maar heeft iemand een idee hoe lang je ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 14-5-2010 10:24:20

Sylvia
Vraagje Uitnodigingen Poobies
Hallo allemaal   Wij zijn volop onze uitnodigingen aan het ontwerpen op poobies. Een vraagje: kan je ook bij hen kleine kaartjes bij bestellen voor de receptie, avondfeest en dergelijke?   Is me niet helemaal duidelijk vandaar. &nbs...
Uitnodigingen Reacties: 3 14-5-2010 0:35:26

Hannelore
Bloemenversiering kerk?
Dag, waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe wordt de bloemenversiering in de kerk geregeld: Zijn er bloemenwinkels die de kerk zelf versieren of moet je dit zelf doen (en aan wie vragen jullie dit dan)? In ieder geval bedankt om ons vooruit ...
Bruidsboeket Reacties: 4 13-5-2010 23:27:39

Anje
Bruidsboeket aan kostprijs
Beste bruidjes,   Als pas afgestudeerde floriste ben ik op zoek naar bruiden die mij de kans willen geven om hun bruidsboeket te maken. Aangezien het mij vooral te doen is om de ervaring en om voorbeelden te hebben voor mijn portfolio, wil ik...
Bruidsboeket Reacties: 11 13-5-2010 22:31:33

Ellen
Is ons openingsliedje te snel? Wat is goed tempo voor openingsdans?
Hey   Wij zouden zeer graag dansen op 'Love is all around' van Wet Wet Wet. Een ouder liedje met een prachtige tekst. Het heeft voor ons ook wel een symbolische betekenis.   Eén probleempje: we vrezen dat dit lied iets te snel gaat...
Openingsdans Reacties: 11 13-5-2010 22:31:02

Daisy
Goede Traiteur gezocht, regio Antwerpen
Hey iedereen,   Voor ons avondfeest zijn we op zoek naar een goede traiteur in de buurt van Ekeren en omstreken. We zouden graag een dessertbuffet hebben en s' avonds nog iets van snackjes ofzo. Kunnen jullie iemand aanbevelen of afraden? ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-5-2010 21:30:36

Joke
Onze huwelijksdag!
Hallo iedereen!   Op 8 mei 2010 zijn wij getrouwd! Alles is naar wens verlopen! Eerst de gemeente (Beernem), daarna een ceremonie, door mijn vader verzorgd, in de Abdij Van Male, Dan onze eerste receptie, we hadden een half uur rust pa...
Voorbereiding Reacties: 5 13-5-2010 20:29:57

Leen
parels bruidsboeket
Hallo,   ik ben op zoek naar losse parels om in mijn bruidsboeket te verwerken, liefst ergens omgeving Limburg. Heb al enkele winkels bezocht maar het is wel de bedoeling dat ik een groot aantal kan kopen. De meeste winkels zitten maar per ...
Bruidsboeket Reacties: 4 13-5-2010 20:09:36

ingeborg
twijfel, wie voor wat vragen?
Hallo,   Ik zit even met mijn handen in het haar ;-D   Wij twijfelen zo erg voor wie we voor wat vragen! Is in 3 delen ; receptie, avondfeest, dessertbuffet. Kennissen en ex-collega's waar ik nauwelijks van hoor: receptie Familie en ...
Uitnodigingen Reacties: 9 13-5-2010 19:52:58

kristel
theelichtjes
goeiemiddag bruidjes,   Voor de decoratie van de feestzaal ben ik op zoek naar allemaal verschillende kleuren theelichtjes maar deze mogen niet geuren. Dit is tevens ook een cadeautje voor de gasten en zo worden ze per kleur naar hun tafel ge...
Ideeën Reacties: 6 13-5-2010 19:42:29

Evi
15 mei is het zover!
Hey bruidjes!   Na meer dan een jaar af te tellen is het overmorgen eindelijk zo ver! Wat kijken we er ongelofelijk naar uit! Een goede tip voor iedereen! Geniet ook van het voorbereiden want het gaat het allemaal zo snel voorbij! Ik kan nie...
Voorbereiding Reacties: 4 13-5-2010 19:36:59

wendy
witte sandaaltjes
Hallo bruidjes ,   Mijn schoonzus trouwt al over zeven weken en ik zoek witte sandaaltjes , mijn eigen trouwschoenen heb ik al maar die wil ik nog niet aandoen :-) Iemand suggesties?   Thx !
Kledij - Accessoires Reacties: 3 13-5-2010 18:15:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...