Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Prijs professionele fotograaf
Hallo iedereen,   Kan iemand mij een raming geven wat een professionele fotograag ongeveer kost? De dag zelf, plus ontwikkeling fotoboek en zo (alles samen dus). Wij zijn ons budget aan het samenstellen en hebben hier geen idee van. We weten ...
Fotografie Reacties: 26 19-5-2010 19:45:51

Piepke
100!
Nog 100 dagen!!!!! Whaaaaa     Moest er effe uit :)
Voorbereiding Reacties: 12 19-5-2010 18:12:06

Piepke
100!
Nog 100 dagen!!!!! Whaaaaa     Moest er effe uit :)
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2010 18:12:06

Tineke
Wie weet raad?
Beste medebruidjes   Ik zoek en ik zoek maar vind niet het juiste liedje.   Voor onze openingsdans nemen we Because you love me van Celine Dion. Een liedje met heel veel betekenis voor ons.   Wanneer ik met mijn papa dans en mijn...
Openingsdans Reacties: 5 19-5-2010 17:36:24

julie
ceremoniekledij heren - West Vlaanderen
Kennen jullie adressen van winkels waar je kostuums voor de heren in de suite kan huren? Regio West Vlaanderen (Kortrijk - Menen) En eventuele richtprijzen?   Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 11 19-5-2010 17:13:21

sophie
mislukt proefkapsel
hey bruidjes,   ik ben vandaag voor een proefkapsel geweest, maar het resultaat is nogal oubollig. ik had iets anders aangeduid in een boek en ze deed toch haar zin. Mijn hoofd doet pijn van al de speldjes. ok, ik heb lang haar (ietsje minder da...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 19-5-2010 15:03:42

Eva
op zoek naar
Hallo,   Om ons wat aan ons budget te kunnen houden en zodat we niet alles moeten kopen of huren ben ik op zoek naar zo van die lege glazen yoghurtpotjes van grenadineyoghurt. Heb je een hoopje staan? Ben je van de regio Wetteren, Gent, ...
Locatie Reacties: 7 19-5-2010 14:19:09

patricia
BRUIDSKLEED GEZOCHT !!
Hoi iedereen ik zoek een bruidskleed van max. 300 euro is er iemand dat het voor die prijs wilt weg doen ? MAAT 38 VELE groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-5-2010 14:07:59

katty
Binnenlokatie regio Aarschot - Diest
Hallo mede trouwertjes   Wij zijn nog op zoek naar een binnenlokatie voor onze foto's Heeft iemand leuke ideetjes ?   Thanks Katty
Voorbereiding Reacties: 7 19-5-2010 13:03:08

Eva
huren van planten
hallo,   Om onze feestzaal wat aan te kleden en een echo te vermijden zijn we op zoek naar planten om te huren. Heeft iemand tips voor verhuurders in Oost-vlaanderen (regio Eeklo of Melle)   Alvast bedankt voor tips groeten eve
Locatie Reacties: 4 19-5-2010 12:57:32

Nathalie
Tiara
Hallo!   Zijn er bruidjes die al getrouwd zijn en hun tiara verkopen? Ik ben op zoek naar iets om in mijn haar te doen.. Je mag mij een foto mailen en de prijs dat je ervoor wilt naar nathalie_pauwels @ hotmail.com.   Dank u!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 19-5-2010 12:03:15

Katrien
Haaraccesoires
Mijn haar gaat opgestoken worden met onze trouw, maar weet nog niet goed welk haaraccesoire te gebruiken. Het heeft allemaal wel iets hé. Een tiara, parels, een bloem... Raak er echt niet uit. Ik was effe op zo een webshop gaan kijken voor br...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 19-5-2010 11:43:48

Eline
help
Hallo,   ik ben van regio Kuurne, weet er iemand waar ze goedkope bruidsboeketten maken?       Groeten
Bruidsboeket Reacties: 8 19-5-2010 10:51:06

Caroline
blikken doosje met koffiepads
Hallo allemaal,   Onlangs zag ik op een website een blikken doosje met koffiepads en vind dit wel een leuk idee om als bedankingetje aan de mensen van het avondfeest te geven. Alleen heb ik die toen niet aan mijn favorieten toegevoegd en vin...
Ideeën Reacties: 4 19-5-2010 9:58:14

Katrien
Wie huwt er op 30/10/2010
hoi,   ff een berichtje om eens te horen wie er op dezelfde dag trouwt als wij...  Hoever staan jullie met de planning en hoe gaat jullie dag eruit zien?  Ik wacht in ieder geval al met veel ongeduld tot het zover is...   Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 8 19-5-2010 9:55:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...