Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
feestviltjes + voile
Hallo bruidjes,   onze dag is achter de rug!!! Daarom bied ik jullie de kans aan om wat zaken over te kopen:   - ik heb nog meer dan 100 feestviltjes liggen die niet gebruikt zijn geweest op onze dag. Ook gaan wij onze ingevulde fees...
Ideeën Reacties: 6 19-5-2010 9:51:11

bianca
contacten
  hey medebruidjes   ik ben een bruidje met een maatje meer:s en heb niet echt door verhuis en dergelijk nieuwe vrienden hier kunnen maken al nu is mijn vraag zijn er hier nog bruidjes van wvl omgeving ieper die ook eens iemand willen ler...
Voorbereiding Reacties: 5 19-5-2010 8:49:48

KarinW
grootouders bedanken?
Hallo bruidjes, er wordt vaak gesproken over de bedanking van de ouders maar voorzien jullie ook iets om je grootouders te bedanken en zo ja, wat dan? Dank je! Grtjs een zenuwachtige bruidje :)
Ideeën Reacties: 3 19-5-2010 8:40:59

Dorien
Nog 50 dagen!
Hoi bruidjes en co!   Het lijkt precies gisteren dat ik hier een berichtje posste dat het nog 100 dagen waren...   Nu zijn het er nog maar 50, het vliegt dus echt voorbij nu! Het zal snel zo ver zijn.   Vandaag nog een bezoekje ...
Voorbereiding Reacties: 3 19-5-2010 8:25:41

Kim
Trouwkleed + Hoepelrok te koop (maat 40-42)
Beste bruidjes,   Ik ben op 09 april 2010 getrouwd en nu wil ik mijn kleed verkopen! Het kleed is van Pronovias genesis, maat 40-42.       Ik verkoop het kleed + hoepelrok aan 600 euro! Nieuwprijs was ongeveer 1500 euro. Als...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-5-2010 8:13:49

Steffi
zaal aankleden
Wij hebben een nogal kale zaal als feestzaal (maar groot en dichtbij dus wel perfect..) Maar ik had in gedachten om ze heel mooi aan te kleden.. Wie heeft er leuke budgetvriendelijke ideetjes die een zaal helemaal feestelijk kunnen maken?   ...
Ideeën Reacties: 7 18-5-2010 22:41:47

Lynn
trouwen in 2011
Hey iedereen,   Ik vroeg mij af of er nog koppeltjes waren die in 2011 trouwen en of die hier al vanalles voor aan het regelen zijn ??   groetjes,
Voorbereiding Reacties: 18 18-5-2010 22:13:37

Nele
feestzalen regio kempen....
Hey iedereen,   Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een leuke feestzaal regio Dessel/Retie/Turnhout/Ravels/Laakdal/Kasterlee... Suggesties ?? Alle tips zijn meer dan welkom !!  Het avondfeest omvat zo'n 180 genodigden én we zouden gra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 18-5-2010 22:11:47

Tinne
hulp, tekst uitnodiging....
Hoi hoi 'collega's,   ik wou deze avond onze uitnodiging doorsturen naar de drukker, maar nu begin ik te twijfelen. Wat vinden jullie het beste? Inhoudelijk is het allemaal hetzelfde, het is louter de zinsconstructie waar ik aan twijfel. ...
Uitnodigingen Reacties: 9 18-5-2010 21:53:07

Daisy
Nieuwe bruidsschoenen maatje 39 te koop!!!
Hey bruidjes,   Ik ga ( na lang te twijfelen ) toch proberen om mijn trouwschoenen te verkopen om op zoek te gaan naar andere. K heb mij in de bruidswinkel een beetje laten overdonderen en heb een beetje spijt van mijn schoenen. Ze zijn ivoork...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-5-2010 21:50:08

Stefanie
Nog 100 dagen!
Eindelijk, de magische kaap van 100 dagen! Ik denk dat het nu echt wel vlug zal gaan! Zijn er hier nog bruidjes van 27 augustus? Moeten jullie nog veel doen? Het belangrijkste ligt vast bij ons, nu nog de details: gastenboek kopen, thema's voor de ta...
Voorbereiding Reacties: 8 18-5-2010 21:49:21

inge
Wanneer bruidsjurk kiezen?
Hallo allemaal   Ik trouw april volgend jaar en vraag me af wanneer ik best een jurk ga kiezen. Wil liefst collectie 2011, maar nieuwe komt pas uit oktober, en is dat dan nog op tijd voor de verschillende pasbeurten?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-5-2010 21:40:34

Valerie
fotograaf gezocht
Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf. Liefst iemand uit onze buurt. Tegen eind van de week zouden we graag willen beslissen dus hopelijk zijn er nog vrij en zijn jullie geinteresseerd om op dienne datum te komen. Je vind meer gegevens op mijn prof...
Fotografie Reacties: 8 18-5-2010 21:17:10

Luc
welke mooie liedjes om met gitaar in de kerk te laten zingen?
Wie kan tips geven?
Muziek - Live Reacties: 4 18-5-2010 21:08:09

Kim
Gedicht getuige vragen
Hey bruidjes,   Heeft iemand toevallig een leuk gedichtje om mijn getuige te vragen? Ben grafisch vormgever en heb wel leuke ideetjes om iets uit te werken maar qua tekst ben 'k echt geen held ..   Als iemand nog écht originele id...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2010 20:50:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...