Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Slecht nieuws :'(
Hoi allemaal,   Tussen al onze vreugde vandaag erg slecht nieuws!!   Mijn vriend zijn opa zal onze feest waarschijnlijk niet halen. Eergisteren heeft hij een hartaanval gekregen. En vandaag kregen we telefoon dat als we hem nog woud...
Religie Reacties: 25 20-5-2010 11:03:33

elke
't rekreatief, Wilrijk
Iemand ervaring met deze locatie?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-5-2010 11:00:16

Ilse
feestzaal waterhoek
Iemand ervaring met een dienst in de tuinen van waterhoek in grazen (geetbets) annex avondfeest?   Groetjes    
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-5-2010 10:30:40

Kimberley
Zenuwtjes?
Hallo,   Ik trouw op 12 juni, dus nog slechts 22 dagen te gaan! Nu ben ik een "beetje" zenuwachtig ivm met mijn trouwkleed... Wegens omstandigheden hebben wij pas 3 maanden geleden onze trouwdatum vastgelegd, met als gevolg, niet veel tijd o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-5-2010 10:14:06

Dominique
versiering misboekje
hallo, Ben nog op zoek achter ideetje voor ons misboekje. ik ga in het midden van het boekje een lint binden en dacht aan het lint nog één of andere versiering vast te maken of een snoepje of ... wie heeft er toffe ideetjes??   bedankt...
Ideeën Reacties: 4 20-5-2010 9:44:11

gina
Wat staat er bij jullie op het menu?
Dag bruidjes!   Ik ben nog eens de mogelijkheden aan het bekijken voor onze menu. Hoe ziet/zag jullie menu eruit en hoeveel gangen telt/telde die? Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed... Misschien dat ik aan de hand van jullie reacties e...
Ideeën Reacties: 19 20-5-2010 8:55:07

cynthia
bruidsboeket
Hallo , heeft er iemand een idee waar ze mooie betaalbare bruidsboeketten maken in vlaams brabant ? liefst omgeving zaventem . Thanks x 
Bruidsboeket Reacties: 4 20-5-2010 8:17:20

ellen
feestzaal salons ter Roest in buggenhout
hey bruidjes, Ik ben getrouwd op 30 april en wij hadden gekozen voor salons ter Roest .En ik moet eerlijk zeggen Wij zijn dik tevreden. In het begin had ik best wel schrik want onze proefmenu was dik tegengevallen , maar dit is zeker geen weerspie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-5-2010 2:54:06

ellen
trouwvervoer
Hey bruidjes , Ik ben 30 april getrouwd en wij hebben hebben voor ons trouwvervoer gekozen voor Just Married Company in Sint Niklaas. Wij hadden een blauw met witte zwitserse postbus. Wij zijn zeer tevreden over just married company en zouden zo ee...
Ceremonie Reacties: 2 20-5-2010 2:42:07

kristine
trouwvervoer rent a classic
Heeft iemand ervaring met rent a classic? En een idee van de prijs.   Alvst bedankt
Ideeën Reacties: 2 19-5-2010 23:30:09

Roxanne
Flinckheuvel of Altaripa
Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze twee zalen... Reacties zijn welkom :-)  groetjes 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-5-2010 22:48:53

Hilde
Half opgestoken of volledig opgestoken haar? Wat doe je best bij een halterkraag?
Hoi iedereen,   Vrijdag ga ik naar mijn kapster voor een proefkapsel. Ik dacht altijd een half opgestoken kapsel te nemen maar nu twijfel ik omdat ik een halterkraag heb. Neem je dan best half opgestoken of volledig opgestoken?   Groe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 19-5-2010 21:31:19

natacha
wie trouwt ter ook op 14/08/2010
wat moeten jullie nog doen of hebben jullie al gedaan??wanneer worden de kaartjes normaal uit gedeelt
Voorbereiding Reacties: 8 19-5-2010 21:24:25

wendy
Cameraman gezocht!
Hallo,   wij zijn op zoek naar iemand die ons huwelijk kan filmen en ook het avondfeest. Dit mag ook iemand zijn die dit in bijberoep doet of een passie heeft voor filmen, iemand met een correcte (en nie te dure ;-) ) prijs. kan iemand me he...
Video Reacties: 13 19-5-2010 21:17:28

eline
ceremoniemeester
Hoi hoi   ik heb dit al eens gevraagd maar ben er eigenlijk nog niet uit of ik nu een ceremoniemeester zou nemen. Hij vraagt 175 euro voor 3h (+ 25 euro per extra uur). Aan 3 u hebben we genoeg want een ceremoniemeester helpt toch bij wettelij...
Ceremonie Reacties: 6 19-5-2010 19:58:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...