Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bianca
ik verkoop mij hele trouw pakket !!
hoi meiden,   wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd en echt het was een prachtige dag!!! we hebben er van genoten van de eerste tot de laatste seconde echt waar het was gewoon zoals ik het me had voor gesteld. een prachtig kleed, mooi weer en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-5-2010 8:35:52

Carmen
zoektocht naar bruidsschoenen
Hey,   Ik ben op zoek naar niet zo'n tradionele bruidsschoenen. Ofwel had ik graag zwarte, rode of zwart - rode (combinatie) rijglaarsjes ofwel rode of zwart - rode (combinatie) pumps. Of iets in diene aard. Liefst rood met zwart gec...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-5-2010 22:59:43

Kimberley
Ringen
Hallo,   Misschien een rare vraag maar ik hoor zoveel verschillende meningen dat ik graag zou willen weten waar jullie de trouwring gaan dragen? Links of rechts? Ik weet het niet goed meer...   Groetjes
Religie Reacties: 13 22-5-2010 22:45:25

natacha
datum nadert!!!!
morgen nog 18 dagen op de teller!!! de zenuwen gieren door mijn lijf!! vandaag heeft min ventje mijn boeket gaan bestellen met zijn tante...brrr ben benieuwd! Nu heb ik het extra druk nog es omdat mijn oudste zoontje zijn communie doet de zondag v...
Voorbereiding Reacties: 1 22-5-2010 22:44:07

veda
welke kleur zouden jullie bij mijn kleed kopen?
mijn kleed is een beetje wit met een gekleurd gedeelte( en mengeling van oud roze met bruinachtige tint) wat zouden jullie nemen als pak voor de bruidegom? geen bruin of wit want dat vind hij niet mooi!   moeilijk he?
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 22-5-2010 22:36:11

sabine
feest in oktober !!!
wij zullen een feest geven in oktober en kiezen zeer waarschijnlijk voor salons de vrede in ichtegem , zijn er personen die daar eventueel een feest lieten plaatsvinden of daar eventueel uitgenodigd werden en daar positieve of negetieve ervaring mee ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-5-2010 19:04:42

bride
foto's van de gasten
Hallo,   binnenkort is het zover voor ons. Net nog even naar de fotograaf gebeld om wat praktische vragen te stellen. Hij heeft ons aan het denken gezet: hoe neem je foto's van de gasten? gewoon als ze binnenkomen of bestaat er een originel ma...
Fotografie Reacties: 5 22-5-2010 19:02:01

bride
foto's van de gasten
Hallo,   binnenkort is het zover voor ons. Net nog even naar de fotograaf gebeld om wat praktische vragen te stellen. Hij heeft ons aan het denken gezet: hoe neem je foto's van de gasten? gewoon als ze binnenkomen of bestaat er een originel ma...
Fotografie Reacties: 0 22-5-2010 19:01:59

bride
foto's van de gasten
Fotografie Reacties: 0 22-5-2010 19:01:57

Katrien
Marylise
Wie heeft er allemaal een kleedje van Marylise? Welk model?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 22-5-2010 18:33:13

Fanny
Kostuum huren
Hallo,   Mijn vriend is geen kostuumdrager en daarom vinden we het ook niet nodig om er honderden euro's aan uit te geven. Daarom willen we een kostuum huren. Wie weet waar in de omgeving van Berlare? En hoeveel het ongeveer kost?   Bedank...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 22-5-2010 18:31:55

Katrien
juwelen
Weet er iemand hoeveel een juweel van Marylise ongeveer kost? Ketting, armband, oorringen?   Thx!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-5-2010 18:29:03

vanessa
enveloppen doos
dag iedereen,   ik heb een vraagje, waar gaan jullie al uw kaartjes en zo in doen die je krijgt tijdens uw feest? Ik heb mij laten wijsmaken dat er een speciale enveloppen doos voor bestaat maar ik vind er nergens!   groetjes   &...
Voorbereiding Reacties: 11 22-5-2010 16:05:01

Kelly
ervaring met Ten Dauwe?
hoi   wij hebben een optie genomen op de feestzaal Ten Dauwe te Aalter. Zijn er mensen die ervaring hebben met hen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-5-2010 12:41:26

dominique
UITNODIGINGEN VERDELEN
hoi allemaal,   Als ik jullie zo allemaal hoor hebben jullie nog veel werk nu ik trouw op 17/9/2010 en bij ons is alles bijna rond. Maar wij zijn al 13 jaar samen en niemand verwacht nog dat wij trouwen we hebben dit dan ook maar een 4 maand ...
Uitnodigingen Reacties: 7 22-5-2010 11:50:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...