Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ingeborg
dagplanning?
Hoe delen jullie je dag in? Wij hebben 2 kindjes; 16 maand en 4,5 jaar die  dus ook moeten klaargemaakt worden. Wettelijke trouw is om 11u en kerkelijk om 14u. Gaan met de huifkar dus is naar stadhuis een 45 min dat ze rekenen, van kerk naar ...
Voorbereiding Reacties: 2 23-5-2010 22:29:21

Venesa
leuke fotolocatie
Hallo, wij trouwen in Panningen ( Noord Limburg) en zijn op zoek naar een leuk locatie voor de trouwfotos en kunnen niks vinden, wij willen geen klasieke en gewone trouwfotos wij willen iets aparts en wat een beetje vrek is!!! als iemand een leuk ide...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 23-5-2010 22:13:21

lies
Verrassing voor de bruid van haar getuige
Iemand leuke suggesties om de bruid te verrassen op haar trouwdag? Als getuige wil ik toch voor net dat extraatje zorgen... xxx
Voorbereiding Reacties: 2 23-5-2010 21:40:33

Wendy
23.12.2010/kerstbruidjes
Wie trouwt er ook rond de kerstperiode? Doen jullie iets speciaals & hoever staan jullie?   Groetjes van een gelukkig kerstbruidje
Voorbereiding Reacties: 0 23-5-2010 20:20:37

Halloki
Boeket bij kleedje
Hallo bruidjes, dit is mijn trouwkleedje geworden : http://www.miss-solution.com/de/files/imagecache/gallery_320x458/product_images/LINEA+RAFFAELLI+B2010+-+SET+78.jpg   Iemand tips voor een mooi bruidsboeket hierbij???
Bruidsboeket Reacties: 2 23-5-2010 20:03:16

Gina
Tip voor schoenen
Hallo   Tot gisteren: een wanhopige zoektocht naar schoenen... Zoals vaak werd aangeraden op dit forum heb ik de "klassieke" winkels bezocht (Van Loock, Tsjari & Gabrielli) Wel als ik er eentje mag aanraden is het Gabrielli in Roeselare!...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 23-5-2010 19:36:29

vanessa
Ik doe mijn festkledij weg!
Aangezien we nu wel alle trouwpartijen gehad hebben, heb ik opkuis in mijn kleerkast gedaan:   Ik doe verschillende outfits weg! Enkele gebruikt, maar weinig, sommigen zelfs nooit gedragen! Kort-lang-1 stuk of meerdere stukken, maar allemaal ...
Kledij - Suite Reacties: 0 23-5-2010 16:29:29

vanessa
Kleedje bruidskindje (1-1,5 jr)
Jurkje in cremekleur dat onze dochter droeg op onze trouwdag. Slechts enkele uren gedragen. Afgewerkt met voile en lintjes op de rug. Voile cache coeur om geheel af te maken Van het merk Enfant d'Amour (Belgische makelijk en met de hand gemaakt) M...
Kledij - Suite Reacties: 0 23-5-2010 16:26:19

wilhelmina
Ferme D'ecavée celles
hallo,   heeft er iemand meer informatie over Ferme D'ecavée in celles. Ziet er prachtig uit maar niet veel info op website.   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-5-2010 16:19:31

Karmen
Bruidjes 29 Mei
Hoi,   Zijn hier nog bruidjes voor volgende zaterdag? Alles in orde, de zenuwen onder controle? Wij moeten nog een altijd kleine dingen regelen, maar ik zie voorlopig geen problemen! Alleen het weer dat weer zal keren, hopelijk blijft het toch...
Ideeën Reacties: 10 23-5-2010 11:57:04

kristel
fotolocatie rond meise - grimbergen
hey,   wij trouwen 2 juli 2011, maar hebben geen enkel idee waar we eventueel foto's zouden kunnen nemen, wij zouden graag rond die periode dit jaar al eens gaan kijken, daarom dat wij nu al op zoek zijn.   iemand een idee? wij trouwe...
Fotografie Reacties: 6 23-5-2010 11:42:30

Leen
Eindelijk!
Dag alle bruiden en bruidegommen,   Eindelijk kan ik hier écht meedoen op het forum en niet gewoon alle berichten lezen want... ik ben sinds gisteren verloofd!  Nu mag ik ook echt beginnen plannen maken :)  Ik heb wel nog 1 vraag....
Voorbereiding Reacties: 8 23-5-2010 10:53:26

noreen
feestzaal
halokes   zijn er mensen die een feest gegeven hebben in den hof in zelzate? zo ja graag jullie ervaring hiermee     groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-5-2010 10:23:29

Ellen
Videograaf - Regio West Vlaandere
   Hallo bruidjes,    Zijn er mensen die mij iemand kunnen aanbevelen voor een videograaf?  Wij trouwen midden augustus en nog dringend opzoek naar iemand die kan komen filmen.    Alle tips, raad en advies, aanbeve...
Fotografie Reacties: 2 23-5-2010 10:04:23

Els
fotolocatie regio Erpe-Mere of Merelbeke
Dag iedereen   wij zijn nog steeds op zoek naar een plaats om foto's te gaan trekken... Ons huwelijk vindt plaats in Erpe-Mere (Mere) en onze feest is in Merelbeke... Heeft iemand ideetjes? Gent zelf ligt buiten onze 'timing'...   Groet...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-5-2010 8:44:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...