Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroline
100 dagen!
Voor de laatste keer staan er 3 getallen op de teller! Ik ben zooo blij, maar toch zit ik ergens met een dubbel gevoel. Ik vind de organisatie van ons huwelijk echt leuk, maar het mag stilaan stoppen... ik ben al meer dan 1 jaar hier mee bezig en h...
Voorbereiding Reacties: 3 26-5-2010 19:17:27

Leen
originele openingsdans
Ik ben op zoek naar een originele openingsdans. Het mag wel een romantisch liedje zijn maar geen "typische slow" en met een beetje "schwung". Ik heb de dans al een beetje in mijn hoofd maar vind geen liedje: eerst enkele seconden langzaam dansen en d...
Openingsdans Reacties: 13 26-5-2010 18:50:40

leen
Frustratie!!
Hoi bruidjes,   Er moet mij toch iets van het hart. Twee weken geleden ben ik bij Le Chapeau geweest in Antwerpen om trouwjurken te passen. En ik had ze gevonden! Volledig het wauw-gevoel. De verkoopster was super-vriendelijk en gedienstig, ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-5-2010 18:34:37

Phebe
goedkoope trouwjurk
Hallo bruidjes,   Ik en mijn vriend hebben besloten om 23april 2011 te trouwen, ik ben dus eens aan het kijken naar verschillende trouwjurken. Maar mijn budget is jammer genoeg niet echt groot en wil dus ook geen honderden euros uitgeven aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-5-2010 18:05:04

eline
Getuigen
Hallo    Wie nemen jullie als getuige? Hoeveel maanden op voorhand vragen jullie dat (wij trouwen pas mei 2011).   Groetjes Eline 
Ceremonie Reacties: 11 26-5-2010 17:47:09

Els
getuigen: ambetante zaak
Hey bruidjes en bruidegommen,   Overlaatst een zeer ambetante zaak tegengekomen. Volgend jaar in juni trouwen wij en mijn vriend heeft besloten om zijn beste maat als getuige te nemen. Mijn verloofde vroeg dan wie ik zou nemen. Het eerste wat...
Voorbereiding Reacties: 11 26-5-2010 16:56:30

Liesbeth
Kapper aan huis, dringend
hoi, binnen exact 1 maand ga  ik  trouwen, en denk momenteel dat alles in orde is op 1 ding na! Ik heb momenteel nog steeds geen kapper voor die dag!!!   Aangezien ik reeds 2 kindjes heb, had ik gedacht om een kapper te nemen die&nb...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 26-5-2010 16:55:27

nathalie
Goed ten houte in kortrijk
Hallo allemaal,   Wij zijn deze morgen naar goed ten houte geweest in kortrijk. Een zeer vriendelijke madam,en een zaal in de mooie natuur vind ik. Zijn er mensen die deze zaal bezocht hebben en daar hun feest houden of al feest gedaan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2010 16:52:12

Annemiet
gezocht: aperitiefpotjes
Hoi, Heeft iemand nog een 150-tal, of meer, aperitiefpotjes in porselein of stevig plastic (niet het type dat je met een kneepje kapot krijgt) die hij/zij wil verkopen? Bedankt alvast!
Ideeën Reacties: 8 26-5-2010 15:51:00

lesley
bruidsparaplu's
is er iemand die witte bruidsparaplu's heeft en deze wil verkopen? want met nog 16 dagen op de teller begin ik nu toch een beetje te denken dat het weer mss niet top gaat zijn en dan kan ik beter voorbereid zijn! bij voorkeur omgeving Bornem. &nb...
Voorbereiding Reacties: 2 26-5-2010 15:08:26

Ann
Aankondiging schieten
Dag mede-bruidjes,   Nog 44 dagen op de teller! En nog enkele dingen die moeten gebeuren. Op 2 juli schieten wij, maar hoe kondigen jullie dit aan? Iemand leuke tekstjes daarrond? Geven jullie ook een briefje aan de suite, met de dagindelin...
Voorbereiding Reacties: 4 26-5-2010 14:58:42

Nicole
gezocht : adresjes voor een uitgebreide receptie
Hallo allemaal , Wij hebben gisteren eindenlijk beslist om dan toch maar in hartje winter te huwen , nl op 30 januari 2011. Nu zoek ik natuurlijk een fantastische locatie om een uitgebreide receptie te geven . Weet iemand een mooie locatie , liefst...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-5-2010 14:49:41

Liesbeth
bruidsjurk te koop (grote maat)
Hallo,   ik verkoop mijn bruidsjurk van Rembo Styling (collectie 2009).   Het is het model Saga.   Als je geinteresseerd bent mag je een mailtje sturen naar liesbeth.mertens"at"hotmail.com ook op 2dehands staat ze aangeboden: htt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-5-2010 14:47:33

Kevin
ceremoniemeester gezocht
Ik heb eens een vraagje. Wij zijn opzoek naar een ceremoniemeester regio Sint Niklaas maar hebben wel al vervoer .   Heeft er iemand tips? Ahja belangrijk puntje wij zoeken een los persoon, geen stijve hark waar je niet eens kan praten. &nbs...
Ceremonie Reacties: 4 26-5-2010 14:44:52

Steffi
misboekje
wie wil mij een misboekje doorsturen? Ik zou niet weten hoe het eruit ziet en wat er allemaal instaat.. Ik zou er vele willen hebben zodat ik een duidelijk beeld heb   dankuuu deborgersteffi@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 9 26-5-2010 13:43:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...