Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Deborah
Lintjes
Hoi Ik ga deze zaterdag shoppen voor vanalles en nog wat en dus ook voor lintjes om aan de auto te hangen, in de boompjes, enz... Waar hebben jullie die gehaald? Thx Groetjes Deborah
Voorbereiding Reacties: 11 27-5-2010 11:42:32

Graziella
Dringend !!! Ceremoniemeester gezocht !! 12-06-2010 Budget +/- 150 euro !!!!
Huppahhhh !!! De tegenslag begint !!! Onze ceremoniemeester heeft zijn been gebroken !!! Verdict !! 6 weken in het gips...   Voorschotje wel teruggekregen maar goed, nu dus Géén Ceremoniemeester !!   Regio Genk - Houthalen - H...
Voorbereiding Reacties: 6 27-5-2010 11:18:54

An
Carta Rosa trouwkaarten ?
Hello iedereen,   Ik trouw in augustus 2010 en ik moet dringend mijn trouwkaarten bestellen.  Ik heb gisteren, na op vele sites te surfen, een originele trouwkaart gevonden op de website van Carta Rosa.  Ik wilde ernaar toe bellen ...
Uitnodigingen Reacties: 15 27-5-2010 10:03:52

Els
Help! Nog 50 dagen!!!
Dag bruidjes! Ik zie hier deze morgen nog 50 dagen op de teller staan! We waren heel goed gestart met alles te plannen, maar omdat we aan het bouwen zijn, heeft alles wat stil gelegen en moet ik er nu DRINGEND weer werk van maken! Ik moet nog een bl...
Voorbereiding Reacties: 6 27-5-2010 6:20:34

TINNEKE
VRIJGEZELLENAVOND
Hallo,   wie heeft er nog leuke ideetjes om een vrijgezellenavond in te vullen? Een toffe activiteit voor in de namiddag om met een groep meisjes te doen...
Ideeën Reacties: 6 26-5-2010 22:49:59

TINNEKE
CADEAUTJE
Hallo,   Deze zomer trouwt mijn kleine broertje. We kijken allemaal enorm uit naar deze dag! Graag zouden we onze 2 kindjes (6 en 4 jaar) een kleinigheid laten afgeven aan het bruidspaar. Wie heeft er een idee?
Ideeën Reacties: 1 26-5-2010 22:47:14

kitty
Digitaal gastenboek is klaar
Oef,   Van bierviltjes, naar te beschrijven vraag-foto's in een album, naar een digitaal-foto-vragen-gastenboek!!   Heb hem net helemaal in elkaar geknutseld met kruidvatprogramma en doorgestuurd! Wat doet het deugd om weer een stapje v...
Voorbereiding Reacties: 19 26-5-2010 22:42:28

claudia
fort liefkenshoek in kallo
hallo,   wij zijn nog wat aant rondkijken voor een fotolocatie op ons huwelijk 12 juni 2010. het zou rond Beveren moeten zijn en bij het zoeken vond ik Fort Liefkenshoek in Kallo. Weet iemand of we daar trouwfoto's zouden mogen nemen? Of we...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-5-2010 22:31:56

Kimberley
Stemmen op 13 juni
Hallo,   Wie van jullie trouwt er nog op 12 juni? En wat vinden jullie van het stemmen de dag erna? Ik vind het zo zonde, wij verblijven in een erg mooi hotel, bruidssuite, en dan zouden wij onze eerste huwelijksdag moeten onderbreken om te gaan...
Voorbereiding Reacties: 18 26-5-2010 21:14:45

Annelies
Bruidsjurk te koop - Regio Kortrijk
Beste bruidjes,   Ik ging op 05 juni 2010 trouwen. Dit gaat jammergenoeg niet door.   Ik had reeds mijn bruidskleed gekocht en wens het bijgevolg te verkopen. Het betreft een kleed uit de Manuel Mota Collectie 2010 (Pronovias), model Tie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-5-2010 20:38:13

ilona
gezocht kapster/make up regio zonhoven
Hallo!   Ik zoek een kapper en visagiste voor mijn grote dag! iemand suggesties?  
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 26-5-2010 20:33:05

ilona
originele uitnodiging,jullie mening?
Hoi allemaal!   Ik zit in een dilemma, ik heb al een hele tijd een origineel idee, Ik wou een uitnodiging, iets speciaal. Mijn vriend heeft mij ten huwelijks gevraagd in disneyland, en dit jaar komt Princess and the frog uit van disney, ik be...
Uitnodigingen Reacties: 20 26-5-2010 20:26:14

Eva
proefkapsel
help, mijn proefkapsel vond ik niet zo mooi (het past niet mooi bij mijn gezicht). Ik moet terug op zoek gaan naar een ander kapsel. Op welke sites kijken jullie voor je kapsel ?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 26-5-2010 19:56:11

Luc
dringend tekstje voor zoon van 8 jaar die in mis wil voorlezen
Wie heeft een mooi tektje die onze zoon als verwelkoming kan voorlezen
Religie Reacties: 1 26-5-2010 19:47:27

laurence
fotograaf gezocht - west-vlaanderen - moderne fotografie
Wij trouwen volgend jaar, maar zijn nu al wat aan het rondneuzen voor een fotograaf (West-vlaanderen).  Wij houden van moderne fotografie.  Wie raden jullie aan?  Een idee van de kostprijs? groetjes   Laurence
Fotografie Reacties: 18 26-5-2010 19:46:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...