Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandrine
Super tip voor live zang!
In februari ben ik getrouwd met stefan en voor muziek in de kerk hebben wij gekozen voor Tinne Goossens en Benjamin Jacobs.  Een duo uit het antwerpse.  Zij verzorgt de zang en hij de begeleiding op de piano.    Was echt prachti...
Muziek - Live Reacties: 2 28-5-2010 16:58:35

Karmen
Laatste Dag
Ja dames,   Hier zit ik dan, een hoopje zenuwen op mijn laatste 'vrijgezelle' dagje! :) Anderhalf jaar voorbereiding wordt er morgen in één keer doorgesmeten! :) & dat mag wel eens, wat met tijden duurde de voorbereiding lang, ma...
Voorbereiding Reacties: 9 28-5-2010 16:45:31

isabel
schot in de zaak en joepie eerste pas volgende week!!!!
Hey bruidjes (en gommetjes)   Na een paar maanden alles wat stilgelegen te hebben,komt er weer schot in de zaak. Ik ben nl de laatste maanden ook ziek geweest en dan stond mijn hoofd er niet naar.   Maar nu heb ik net telefoon gekregen...
Voorbereiding Reacties: 3 28-5-2010 15:54:50

Tineke
enkele weken geleden Pech
Beste bruidjes   Enkele weken geleden heb ik hier een bericht geplaatst over Pech. Hier het vervolg.   Dus enkele weken geleden mijn voet op twee plaatsen gebroken en de week ervoor ons dochtertje haar voet tussen mijn wiel met als res...
Voorbereiding Reacties: 5 28-5-2010 15:31:21

Deborah
Tattoo verstoppen
Hoi allemaal Enkele dagen geleden stond hier ergens een berichtje van iemand die bij de bruidswinkel iets had gevonden om haar tattoo een beetje te verstoppen, iets met glinstertjes? Ik vind het bericht niet direct terug.... Mag ik vragen wie dat wa...
Voorbereiding Reacties: 7 28-5-2010 14:31:07

debby
Na openingsdans ??
Hey mede-bruidjes & gommekes,   Even een vraagje....wat doen jullie na de openingsdans? Eerst nog dans met ouders of direct beginnen feesten ?   Wij zoeken nog iets 'extra' ipv klassieke dans met ouders   Iemand een idee ?? ...
Openingsdans Reacties: 6 28-5-2010 12:11:34

jenifer
Roddels Maekelhoeve
Hallo,   Ik moet toch even iets kwijt.  Er gaan zoveel geruchten over feestzaal de Maekelhoeve dat ik het even hier wou zeggen. Ze zijn niet failliet, ze gaan niet sluiten.  en al de rest wat ze zeggen is ook niet waar. Ik vindt het...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-5-2010 12:05:16

Sarah
Getuigen
Hallo allemaal!!   Ik heb een vraagje, hoeveel getuigen mag je hebben bij een kerkelijk huwelijk?? Ik weet bij een burgerlijk huwelijk 2. Weet iemand hier een antwoord op?   Mercikes!!
Ceremonie Reacties: 5 28-5-2010 11:52:34

Riet
Even mijn hartje luchten...
Hallo mede-bruidjes - en gommetjes... Gisteren zijn we nog eens naar onze pastoor geweest voor ons huwelijk op 04/09/2010. Ik had goede punten voor mijn misboekje :-) en was dus super blij en al gerustgesteld... TOT op een gegeven moment althans......
Ceremonie Reacties: 6 28-5-2010 11:45:50

Kimberley
Nog 2 weken!
Hallo allemaal!   Met nog 2 weekjes te gaan begint het nu echt wel te korten! En eigenlijk nog wel wat te doen dus hopelijk gaan deze 2 weken snel vooruit! :)   -Dinsdag heb ik mijn proefkapsel gehad, was ik super tevreden over! Net wat...
Voorbereiding Reacties: 4 28-5-2010 11:01:18

tina
menukaarten
Ik weet niet goed hoeveel menukaarten ik moet laten drukken. Wordt er 1 per koppel voorzien of krijgt elke gast een menukaart? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 5 28-5-2010 10:18:29

Kelly
Help! Straks op radio!
Hihi   Nu heb ik weer iets voor zenne! Mijne getuige heeft mijnen kop zot gemaakt om een smske te sturen naar Nostalgie om kans te maken om vrijgezellenweekend met 8pers naar Amsterdam te winnen.. Ikke gisteren sms gestuurd, kreeg ik toch een ...
Voorbereiding Reacties: 16 28-5-2010 8:41:53

Lynn
Lieve papa
Beste bruidjes   Gisteren is het ondenkbare werkelijkheid geworden. Mijn lieve lieve papa is heel erg onverwacht van ons heengegaan. Wij hebben dan ook beslist om onze voorbereidingen voor het huwelijk voor onbepaalde tijd stil te leggen. Zonder...
Voorbereiding Reacties: 34 28-5-2010 8:38:13

tina
bedankjes
Hallo, Wordt er aan de mensen van de receptie ook een bedankje gegeven? Groetjes Tina
Ideeën Reacties: 7 28-5-2010 8:25:00

Caroline
Welk geslacht moet de getuige hebben ?
Ik heb vele vriendinnen, maar geen 'beste vriendin'. Dus dacht ik mijn twee broers als getuige te vragen: één voor de wet en één voor de kerk? Maar kan dat? Want nu hoor ik dat de getuige meestal een vriendin/vrouw is, die dan ook...
Ideeën Reacties: 10 28-5-2010 4:20:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...