Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathleen
Misboekjes - Prijzen
Hallo Bruidjes en Gommetjes,   een aantal hoef ik niet te vragen om te weten hoeveel ik er zelf moet voorzien, maar had graag geweten hoeveel jullie betaalden voor de boekskes en liefst in omgeving Antwerpen. Ga er vanuit dat meeste boekje n...
Religie Reacties: 9 1-6-2010 17:17:18

Kimberley
Kort verslag
Hey allemaal,   Hier een kort verslagje van onze vrijgezellen (bij ons was het gemengd, mannen en vrouwen, wilden het niet op de originele manier doen)   Om 18.45 zijn we opgepikt door mijn getuige, dan naar een leuk café'tje gegaa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 1-6-2010 16:48:04

Liesbet
Opsteekkapsel met froufrou
Hallo,   Ik ben op zoek naar foto's van opsteekkapsels voor schouderlang haar met een rechte froufrou. Kan iemand mij helpen?    Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 1-6-2010 16:40:53

Liesbet
Opsteekkapsel met froufrou
Hallo,   Ik ben op zoek naar foto's van opsteekkapsels voor schouderlang haar met een rechte froufrou. Kan iemand mij helpen?    Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 1-6-2010 16:40:46

Tine
Omhaling voor goed doel?
Onze pastoor stelde voor om tijdens onze huwelijksviering geen offerande te doen. Ik vind dat een heel goed idee, want ik vind het echt niet nodig om alle mensen naar voor te laten komen en geld te laten geven.   Nu is hij niet de vaste pastoor ...
Ceremonie Reacties: 7 1-6-2010 15:55:43

Sharon
Reacties
Hallo Allemaal! Mijn vriend vroeg me vorige week ten huwelijk. We hebben al een zoontje samen, en trouwen leek ons dus de logische volgende stap. 2 jaar geleden kochten we een huis, maar het is toch niet echt wat we zochten, en het staat nu terug te ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-6-2010 14:35:23

Lindsey
Schieting
Hallo,   nog 16 dagen te gaan ... Dus hoog tijd om onze schieting aan te kondigen. Maar ... wij zijn nog op zoek naar een kanon. Is er iemand die hiermee kan helpen? Wij zijn van West-Vlaanderen, regio Ieper. Alvast bedankt X
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2010 14:00:34

lindsay
aantal misboekjes
hallo iedereen Mijn misboekje is af en goedgekeurd   nu vraag ik me af hoeveel boekjes jullie voorzien en die je dit per koppel of voor ieder persoon één 
Religie Reacties: 9 1-6-2010 13:55:06

Fredie
Waar zitten de juni-bruidjes en bruidegommetjes ?
  Hallo medebruidjes en gommetjes,   waar zitten de juni-bruidjes en bruidegommetjes van dit forum ?  Ben wel eens benieuwd met hoeveel we zijn in totaal die ook in juni trouwen ?     Groetjes,Fredie  ...
Voorbereiding Reacties: 24 1-6-2010 13:10:37

sophie
ringen naar voor brengen
Hey iedereen,   Hoe dichter de trouwdatum nadert, hoe meer je begint te piekeren over de kleinste details. Dus dit vroeg ik mij onlangs af; wij hebben geen bruidskindjes. Wie houdt de ringen bij ? En wie brengt ze naar voor als het moment daar i...
Ceremonie Reacties: 5 1-6-2010 13:03:47

Els
kort verslagje van onze dag; 29 mei
Dag iedereen   afgelopen zaterdag was het voor ons zover, onze huwelijksdag. We waren de week voordien reeds voor de wet getrouwd, dus op zich telt die dag meer, maar ik zal vooral onze 2de trouwdag blijven herinneren. Ik was, zoals...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 1-6-2010 12:10:28

Linsay
enveloppendoos
hey!   met nog maar 122 dagen te gaan ben ik nu wat bezig met de kleine frullen zoals een enveloppendoos zoeken, ons thema is de herfst dus ik zoek eigenlijk een leuk idee voor m'n enveloppendoos rond dit thema, iemand ideetjes?    ...
Ideeën Reacties: 5 1-6-2010 11:29:51

elisa
DJ Gi van Aalst
Hey,   Heeft er iemand ervaring met DJ Dominiek Druart? Hij werkt voor Gi van Aalst.   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 1-6-2010 11:03:01

marijke
Jeej nog maar 150 dagen!
Nog 150 dagen en het is zover!!!!!! Ik kijk er al zo hard naar uit!   Gewoon een blij bruidje in spe
Voorbereiding Reacties: 6 1-6-2010 10:43:40

Laura
De Venkel in Kortenberg
Hallo iedereen,   Ook ik ben nieuw op dit forum (ben nog maar sinds een weekje verloofd :-)) maar heb toch al heel wat nuttige tips kunnen oppikken. Hoewel onze trouwdag nog ver weg is (eind 2011) zijn we toch al stilletjes aan op zoek naar ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 1-6-2010 10:17:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...