Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
help enveloppen!!!
Hey bruidjes in spe  Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik wil men enveloppen van men uitnodigingen schrijven maar zit met een groot probleem. Mijn toekomstige man heeft een grote familie en men schoonvader staat erop da we ze allemaal uitnodig...
Uitnodigingen Reacties: 6 2-6-2010 20:02:08

EMMIE
feestzaal t gravenhof torhout.
Hallo iedereen, Iemand pos of neg ervaring met feestzaal t gravenhof in torhout? Alvast bedankt voor de respons.
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-6-2010 18:27:41

melinda
prentjes 'liefde is...'
Hey iedereen! waar hebben jullie de prentjes/scheurkalender/... gevonden van liefde is... Wij hebben al gezocht in de standaard boekhandel, boozy (Antwerpen) en in een boekhandel, maar nergens te vinden. Het is al voor binnen een maand. Alvast bed...
Voorbereiding Reacties: 14 2-6-2010 18:17:12

Lieve
leuk filmpje voor mensen die gaan trouwen :)
Superschattig filmpje! Blijven kijken!! :)   http://www.youtube.com/watch?v=w0ChbqaTIs8
Muziek - Live Reacties: 2 2-6-2010 18:11:42

Elke
muziek om aan tafel te gaan?
hoi,   wij trouwen volgende maand en nu zijn we bezig met de tafelindeling. Wij hadden gedacht om elke tafel binnen te laten gaan op muziek, nu voor de collega's hebben we leuke liedjes maar voor de tafels van de familie's, buren, vrienden va...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 2-6-2010 17:10:18

dominique
GETROUWD ! ! ! verslag + foto's
Hoi bruidjes,   ondertussen zijn we al 26 dagen getrouwd en het werd wel dringend tijd voor een verslagje hier! Gezien wij een blog hebben geef ik de link door en daar kan je alles lezen en er staan ook enkele foto's op! http://dominiqueenje...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 2-6-2010 16:58:58

katy
Fooi obers
Beste bruidjes   Zaterdag is het zo ver, onze niet zo formele trouwdag :) Wij waren van in het begin zeker dat wij enkel voor een uitgebreide receptie wilden gaan in het Hof Van Nazareth in Lier ipv een enorm avondfeest. De receptie bestaat ...
Locatie Reacties: 6 2-6-2010 16:51:19

annelore
misboekje
hey wie wil me zijn misboekje eens doorsturen aub?   Ik ben ook nog op zoek naar een tektje dat een 5jarige kan "voorlezen"   bedankt jip_8@yahoo.com
Ceremonie Reacties: 1 2-6-2010 16:41:51

bianca
30 dagen op de teller
jaja nog 30 dagen op de teller het begint af en toe toch is spannend te worden met een beetje zenuwen   zijn er nog bruidjes die dan trouwen en wat moeten jullie nog doen?
Voorbereiding Reacties: 3 2-6-2010 16:39:01

inge
Misboekjes en kerk
Hai   Ik moet nog een kerk zoeken, maar omdat ik goed op voorhand wil beginnen en omdat ik al door heb dat ik zo'n boekje zal moeten maken: kan iemand daar eens een voorbeeldje van sturen? Als je een private message stuurt zal ik m'n emailadres ...
Locaties - Viering Reacties: 4 2-6-2010 15:43:41

Steffi
Uitnodigingen
Wij zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken.. We hebben enkel geen idee hoe eraan te beginnen =) Mensen die dit ook zelf hebben gedaan: hadden jullie een bepaald programma? En hebben jullie tips voor mij?   Danku wel!! 
Uitnodigingen Reacties: 12 2-6-2010 15:10:08

nele
DILEMMA: moeilijke situatie wie wel en niet op huwelijkslunch
Heykes iedereen,   Zal eerst al eens de situatie uit proberen leggen. We trouwen binnen 1.5maand en we zitten met het probleem wie we wel en niet op onze huwelijkslunch gaan uitnodigen. Is na de wettelijke trouw en enkel voor de dichte famil...
Ideeën Reacties: 4 2-6-2010 15:10:05

Steffi
spulletjes
Mensen die getrouwd zijn en nog spulletjes (trouwspulletjes welliswaar) hebben die ze niet meer nodig hebben..   Je mag mij altijd een mailtje sturen.. :) Ik heb nog niets =) maar wel nog veel tijd dus ik koop stukje bij beetje in :)
Voorbereiding Reacties: 3 2-6-2010 15:07:18

daniella
tekstjes wettelijk huwelijk
hey, ik zoek nog leuke tekstjes die ik kan voorlezen net voor we de ringen uitwisselen op het gemeentehuis   daniella.schildermans@telenet.be
Ceremonie Reacties: 2 2-6-2010 13:54:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...