Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linsay
videograaf gezocht !!!
Hey,     Wij zijn nog steeds op zoek naar iemand die onze huwelijksdag kan vastleggen op dvd. Ons budget is beperkt (150 eur) op dat vlak en dus zijn we ook helemaal niet op zoek naar een professioneel iemand. Hierbij dus een warme oproe...
Video Reacties: 6 2-6-2010 13:52:13

Evelien
HuisDJ Residentie (Lichtaart)
Hey medebruidjes en -gommetjes   Heeft iemand al ervaring met de huisDJ van De Residentie? Is iemand als naar een feest geweest of heeft iemand ook voor de huisDJ gekozen?   We kunnen geen extra info vinden over deze persoon en na een g...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 2-6-2010 13:47:02

bianca
1ste proefmake-up en 1ste pas
1ste proefmake-up en 1ste pas   Zaterdag proef make-up gehad het was prachtig, niet over dreven zeer nutraal en toch mooi en fris   namiddag 1ste pas gehad kleedje te groot:d goed voor mij ben blij dat ik niet ben bij gekomen ze m...
Voorbereiding Reacties: 2 2-6-2010 13:41:13

Sabine
Eerste pas
Hey, Vandaag eerste pas gehad.Nog alleen een kleine aanpassing aan de buste en een ietsje korter.Volgende pasbeurt binnen twee weken; Het was precies nog mooier dan de eerste keer dat ik het gaan passen ben in Januari. Met nog 29 dagen op de tell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-6-2010 12:54:15

Kathleen
Strange
Beetje rare berichten van Amber, maar webmaster dacht er precies ook zo over, want m'n bericht was nog niet gepost of kreeg al error omdat topic niet meer bestaat.   Schreef: Heb toch wat twijfels bij jouw berichten:   Op 31/05/2010 po...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-6-2010 12:37:37

Hoi Yee
website
http://www.mario-shum.kijkonzebruiloft.be/bruiloftsite/index.php
Ideeën Reacties: 4 2-6-2010 12:30:06

Hoi Yee
weer op 12/06
Wie trouwt er ook op zaterdag 12/06? Zoals de weervoorspelling er nu uitziet, gaat het regenen...
Voorbereiding Reacties: 14 2-6-2010 12:26:15

kitty
Gsm gestolen!!
Moet mij weer overkomen...   Ik vind sinds een uurtje mijn gsm nergens meer. Met de buurvrouw haar telefoon gebeld om op eht geluid te kunnen afgaan, maar er komt geen geluid... Ik kom net van de markt, dus gegarandeerd dat ie gestolen is! &n...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2010 11:15:41

Benedikte
Tips vrijgezelle "moordspel" of "spookspel"...
Iemand heeft me gevraagd om mee een vrijgezelle te organiseren. Ik heb vroeger al eens gehoord van een "moordboot" (regio Diest dacht ik) en een spookkasteel waar je in groep een moord of zo oplost. Heb al wat op google gekeken maar vind niet dire...
Ideeën Reacties: 3 2-6-2010 10:34:34

Ellen
Jurkjes van Love by Enzoani?
Hoi, weet er iemand waar je de Love collectie by Enzoani kan kopen? Supermooie kleedjes voor volwassen bruidsmeisjes!   Hebben ze een eigen store? En weet iemand toevallig de prijzen, ongeveer..?   Bedankt! Ellen
Kledij - Suite Reacties: 5 2-6-2010 10:27:10

Sofie
kapster/visagiste aan huis regio Kontich
Hoi allemaal,   ik ben op zoek naar een kapster die aan huis komt en ook visagie kan verzorgen, regio Kontich. Iemand een goed adresje?   thx
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 2-6-2010 10:02:55

nele
Wat denken jullie van volgende liedjes voor onze viering...
Hey, Ben bezig onze viering ineen te steken en heb volgende pianoliedjes (versies) gekozen wat denken jullie hiervan? leaving on a jet plane: http://www.youtube.com/watch?v=el0zH_eW4Wc everything i do i do it for you: http://www.youtube.com/watch?v...
Ceremonie Reacties: 4 2-6-2010 9:59:45

Kaat
kousen??
Hallo iedereen, de vraag zegt het waarschijnlijk zelf al, dragen jullie kousen onder jullie kleed? Ik twijfel nl omdat ik eind augustus trouw, het zal dus (hopelijk) heel warm zijn en ook omdat ik altijd het gevoel heb dat ik 'glij' in mijn schoenen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 2-6-2010 7:16:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...