Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Serena
:(
dag bruidjes en gommetjes na de mooiste dag van mijn leven op 7juli eindigt 2012 in mineur voor mij.... mijn man heeft mij na 4 maanden huwelijk verlaten om naar zijn ex vriendin te gaan..we hadden net een bouwgrond gekocht en nu laat hy me valle...
Juridisch Reacties: 53 1-12-2012 12:28:56

caroline
bruidsjurk
hallo bruidjes vandaag is het zo ver de laatste pas en dan neem ik mijn kleed mee naar huis . spannend he! het is nammelijk 10 dagen meer voor de grootte dag ik kijk er al naar uit krijg al een beetje stress. groetjes
Kledij - Suite Reacties: 1 1-12-2012 12:16:26

krista
huwelijksreis
hoi medebruidjes en bruidegommetjes :-) wij overwegen om naar Bodrum in Turkije te gaan. nu blijven twee hotels in mijn hoofd spoken... lijken me beiden wel goed. nl Wow Bodrum en Samara Bodrum heeft iemand van jullie ervaring met deze hotels? mss i...
Huwelijksreis Reacties: 3 1-12-2012 10:21:42

jana
Huwelijksreis check!!!
Gisteren hebben we onze huwelijksreis gaan boeken :)! Het is Sorrento in Italië geworden en we hebben van eerste keer een huurauto'tje bij geboekt! Het is echt super mooi! Ik kan niet wachten tot het zover is! Het begint nu allemaal dichter bi...
Voorbereiding Reacties: 3 1-12-2012 9:52:51

Mariska
Trouwringen gratis??
Hallo allemaal!! Wij trouwen binnenkort... 21/12/2012 is onze dag! Onze fotoshoot hebben we in de zomer al gedaan dus gelukkig kunnen we mee doen aan de trouwactie van Juwelier Willems! Wil je aub even stemmen op onze trouwfoto?? http://www.juwelie...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 1-12-2012 0:20:56

An
OPROEP .. hulp
Dag bruidjes en gommetjes Ik heb jullie hulp nodig!! :-)We doen mee met een wedstrijd van onze juwelier om onze trouwringen terug te winnen.Willen jullie even ook een stem uitbrengen op ons aub???Dit kan op: http://www.juwelier-willems.be > r...
Ideeën Reacties: 10 30-11-2012 23:16:41

candy
uitnodegingen laten drukken of zelf maken?
zo als de titel al zegt wa denken jullie dat het beste is de uitnodegingen zelf maken of ze laten drukken bij een drukker?
Uitnodigingen Reacties: 3 30-11-2012 21:56:08

Michèle
Trouwringen online?
Hoi Bruidje! Morgen afspraak bij juwelier voor eens te gaan zien. Ben nu wat op internet aan het kijken dat ik morgen iets weet om te vergelijken... Heeft iemand ervaring met online bestellen? Heb mooie ringen gezien van myanelli. Blijkt dat ik een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-11-2012 21:23:24

Sylvie
Ceremonieboekjes
Dag liefste iedereen! Wij besloten dan toch te kiezen voor een ceremonie. Ik begin stilletjes aan te denken aan de inhoud van deze viering. En zou dus graag mijn boekje beginnen opstellen. Hebben jullie voorbeeldjes? Willen jullie dit mailen naar syl...
Ceremonie Reacties: 6 30-11-2012 18:35:09

Kim
dagindeling: wat is de beste optie?
Beste bruidjes, Mijn schoonouders willen het liefst dat we in de namiddag voor de kerk trouwen en willen dit schema: 1) voormiddag foto's trekken 2) 13h-14h: misviering kerk 3) 16h-18h: eerste receptie 4) 19h: tweede receptie Hierbij stellen...
Voorbereiding Reacties: 17 30-11-2012 18:32:07

Jolien
Hoeve Renwa te Heers
Hallo, Iemand ervaring met Hoeve Renwa te Heers? We hebben een voorlopige optie omdat het me echt wel aanspreekt. Maar ik ben er zelf nooit naar een feest geweest. Vandaar mij vraag. Liefst ook reacties van koppels die er zelf hun feest hebben gege...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-11-2012 16:15:00

wendy
dj duffel
Ons huwelijk wordt gevierd in duffel ( antwerpen) en we zijn nog op zoek naar en goede dj.  Heeft er iemand reeds positieve ervaringen gehad met een dj uit de buurt??
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 30-11-2012 16:01:08

Kim
Nicolette - Ian Stuart
Dag dames! Wat vinden jullie van de Nicolette van Ian Stuart. In sé niet zo mijn ontwerper qua stijl, maar dit vind ik wel mooi. Welke accesoires, kapsel,.... past hierbij best? Groeties!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-11-2012 15:13:52

Caroll
Hotel Mauritius
Hallo! Heeft er iemand ervaring met het hotel Angsana Balaclava? We hebben dit hotel als aanrader gekregen maar zou graag een paar objectieve reacties horen ;-) Groetjes!!!
Huwelijksreis Reacties: 0 30-11-2012 14:21:57

Raïssa
December 2012-bruidjes
Aan al m'n mede December 2012-bruidjes: alvast een enorm dikke proficiat! Maak er een schitterende dag van, hopelijk speelt het weer ons niet teveel parten. Hou het thermisch ondergoed en de antislip-zooltjes in aanslag en geniet met volle teugen va...
Voorbereiding Reacties: 13 30-11-2012 13:47:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...