Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Muziek huwelijksmis
Hey bruidjes, Ik weet niet goed of onze liedjes wat bij elkaar gaan en ben zeker nog niet zeker van ons uittredelied. Wat denken jullie? She - elvis costello Train - marry me Adele - make you feel Nathalie - You are Blof - Alles is liefde Uitredel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 2-12-2012 11:42:47

Sarah
Sluier
Droegen jullie een sluier? Heel de dag of enkel tot het feest? Een korte of een lange? Ik ga mijn haar waarschijnlijk los laten, het zal dan toch wel goed blijven steken? Of met een diadeem?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-12-2012 9:02:30

Sarah
BALI in september
Iemand in september naar Bali geweest? Wij zijn aan het uitkijken voor de huwelijksreis. We willen wat cultuur en natuur combineren met rust en elkaar ;)  Is het dan regenseizoen of hoeven we daar geen rekening mee te houden? Evt. hotels die jul...
Huwelijksreis Reacties: 5 2-12-2012 8:55:52

Aiyesha
We zijn er bijna
Deze tijd volgende week, ben ik waarschijnlijk in Zaventem of op het vliegtuig, richting huwelijksreis... Naar waar? Weet ik helemaal niet.. Mijn vriend (tegen dan mijn man) heeft alles zelf georganiseerd en het blijft voor mij een verrassing tot in ...
Huwelijksreis Reacties: 8 2-12-2012 8:43:11

Keshia
Een stralend bruidje... in de paskamer!
Ik heb mijn trouwkleed gevonden! :-) In Leuven, Linx! ( Super onthaal en met de glimlach geholpen! )  Oh wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjj! Ik kon wel wenen van geluk! Oja, het is er eentje van LR. Ik heb geen foto genomen, dus zoek ik effe op inte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 2-12-2012 8:39:17

Ans
Uitnodigingen
Hey. Even jullie advies. Normaal gezien worden die 6-8weken op voorhand verstuurd. Dus bij ons normaal gezien rond nieuwjaar. Daarom dat ik dacht om ze de week voor Kerstmis te versturen, doordat er al zo veel kaartjes dan verstuurd worden. Wat de...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-12-2012 7:53:45

Ans
Teller geeft al 88 dagen aan
Hey medebruidjes en gommetjes, Met nog 88 dagen op de teller, weet ik zo niet goed meer wat te doen als voorbereiding. Bijna alles is klaar! Bruidskleed, zaal, gemeentehuis, ringen en uitnodigingen zijn klaar. Enkel nog pak bruidegom (in januar...
Voorbereiding Reacties: 3 2-12-2012 7:48:15

ilse
witte bruidsauto
toekomstige bruidsparen, in regio kempen en we willen het ook budgetvriendelijk wij hebben geen suite,enkel de bruidskindjes die bij hun ouders in de auto zitten... Wij wonen op loopafstand van kerk en gemeentehuis en onze droom is,als we uit de k...
Ceremonie Reacties: 3 1-12-2012 22:24:29

Evy
18 mei 2013
Hey bruidjes to be heb hier op de forum al eens rondgekeken naar de trouwers op 18 mei 2013 maar heb er nog steeds geen gevonden. Gewoon uit nieuwsgierigheid zijn er hier soms koppels die nog op deze dag elkaar het Ja woord zullen geven. Groetjes
Ideeën Reacties: 12 1-12-2012 21:52:02

kathleen
Strooimandje
Waar hebben jullie je strooimandje gekocht,gevonden?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 1-12-2012 21:19:16

Ann
Trouwjurk gekozen!!!
Hey medebruidjes, jaja!! vandaag heb ik mijn droomkleed gevonden!!! het is er eentje van pronovias geworden, zoals ik altijd wou!! ik heb er 4 winkels voor moeten doen (linx leuven, JPC, Le chapeau en Maxim's couture en overal echt heel goed geholpe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 1-12-2012 19:29:18

Marie-Louise
Een ervaring om te delen...
Jammer genoeg een zeer zeer negatieve ervaring gehad in het bruidsparadijs te Merksem. Zeer, maar dan ook zeer onbeleefd behandeld na nota bene vele malen terug te keren met de glimlach, geduld en vraag tot herstel... Ik ben sprakeloos... dit wil ik ...
Voorbereiding Reacties: 11 1-12-2012 19:04:07

Nellie
dassen online kopen
Hallo iedereen, Ik vind het altijd heel mooi als mannen in de suite dezelfde das dragen. Ik zou ze graag via internet bestellen. Op die manier is het ook een cadeautje. Weten jullie anders goede (en betrouwbare) internetadressen waarop ik ...
Kledij - Suite Reacties: 5 1-12-2012 16:48:48

Leila
Binnenlocatie foto's : Gent - Deinze
Hey allemaal !  wij zijn voor ons huwelijk nog op zoek naar een binnenlocatie in Gent of Deinze voor moest het slecht weer zijn op onze dag. Ik heb niet zoveel tijd voor foto's dus zou iets moeten zijn waarvoor we niet helemaal tot in het centru...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 1-12-2012 13:31:30

Carolien
Twee recepties na elkaar
Hallo iedereen! Wij geven een ceremonie in de feestzaal en zitten met een probleem voor de receptie. Onze ceremonie zou om 16u zijn tot 17u. Daarna begint de receptie voor degenen die niet op het feest uitgenodigd zijn (+degenen die wel blijven op he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 1-12-2012 13:02:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...