Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
DJ Motown, funk, soul, disco... gezocht!
Ik en mn verloofde horen graag Motown, funk,soul,disco, 50's en rnb...en natuurlijk alle klassiekers van Tina Turner tot Micheal Jackson... Alleen is het niet zo simpel om daar een geschikte dj voor te vinden (liefst regio Gent)!! Kent iemand een DJ ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 28-11-2012 22:02:54

Kevin
Originele fotograaf gezocht
Hallo! Wij zijn op zoek naar een fotograaf die allesbehalve klassieke foto's neemt. Het mag voor ons grappig, spontaan, creatief,... zijn, aangezien we ook geen klassieke mensen zijn. Onze trouwdatum is 10/08/2013. Alle ideetjes en tips zijn welk...
Fotografie Reacties: 30 28-11-2012 21:19:58

kylie
Help, hoe beginnen aan de voorbereidingen
Beste Bruidjes Ik was van plan om vandaag een lijst te maken van alle dingen ( dan bedoel ik ook alles!!)die we moeten doen. Maar help... ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen, er spookt zoveel door mijn hoofd op één en het zelfde moment...
Voorbereiding Reacties: 9 28-11-2012 20:46:20

Dorien
Huwelijksreis ligt vast!!
Joepie, onze huwelijksreis is geboekt! 8 dagen Orlando (pretparken ed), aansluitend 4 dagen cruise naar de bahama's en dan nog 3 dagen Miami!!! Zo blij, 20 juli trouwen we en op 5 augustus zijn we weg. We kunnen dus nog opt gemakje inpakken...
Huwelijksreis Reacties: 10 28-11-2012 18:51:45

Evy
Fotolocatie regio Lebbeke - Dendermonde
Hey bruidjes to be wij zijn nog op zoek naar een leuke locatie om onze fotoshoot te laten doorgaan. Liefst regio Lebbeke - Dendermonde binnen en of buiten. Wij hebben reeds een locatie in gedachte de stoeterij van brouwerij de palm in steenhuffel. H...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 28-11-2012 17:36:35

Lynn
Nog maar 100 dagen op de teller!!!!
Vandaag staat men teller op 100 dagen en ik heb niet stilgezeten!! Ik heb de vluchtjes voor onze huwelijksreis geboekt. We zijn dit jaar al 2 maal samen ver geweest (Kenia en Thailand), dus hebben we besloten het voor de honeymoon binnen Europa te h...
Voorbereiding Reacties: 5 28-11-2012 16:52:26

fabienne
bedankingen voor de getuigen
Zoals de titel al verklap ben ik opzoek naar een leuk kado voor de getuigen en het zijn er 4. Ik had gedacht aan een bongobon. Wat vinden jullie daarvan zouden ze dat leuk vinden. Pfff heb me al rot gezocht maar voor elk wa wils te vinden is zo ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-11-2012 16:48:36

ellen
toch 2 daagjes weg met zen 2,iemand tips voor leuk kuuroord of b&b in leuke stad?
Hoi dames, Zaterdag is eindelijk onze dag,ik kijk er zo naar uit en de zenuwen zijn voorlopig nog niet te bespeuren ;) Hopelijk blijven ze weg! Nu wilde we pas met de kindjes op vakantie maar dat kan pas in de kerstvakantie,een vriendin heeft voorge...
Voorbereiding Reacties: 3 28-11-2012 15:54:19

Melissa
suitejurkjes niet te duur omgeving dendermonde
dag toekomstige bruidjes! ik wou al eens kijken wat zoals een suitejurkje kost.nu kom ik toch op vrij dure dingen uit. en mijn bruidsmeisjes gaan dat er allemaal niet aan willen geven. nu vroeg ik mij af of jullie soms niet ergens een winkel kennen w...
Kledij - Suite Reacties: 2 28-11-2012 15:25:04

Marieke
Tickets huwelijksreis gekocht! Thailand it is!
Hoera! Vandaag onze tickets gekocht voor Thailand.Twee dagen na ons feest vertrekken we :)We doen een geplande trip met privé gids en genoeg rustpunten ingebouwd en we eindigen met 4 dagen all in relaxen :)Nog mensen die naar Thailand geweest zi...
Huwelijksreis Reacties: 17 28-11-2012 15:24:19

Liesbeth
Huyze de Baere, iemand ervaring mee?
Dag allemaal! Na lang zoeken hebben we onze locatie gevonden: Huyze de Baere in Maldegem. Ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met die zaal, zowel als gast als bruidskoppel zelf... Wat zijn de minpuntjes, wat zijn de pluspunten? Alvast bedankt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-11-2012 15:01:04

Anja
niet-traditionele locatie
Hoi, wij zijn op zoek naar een niet-traditionele locatie om te trouwen bv op een berg in de ardennen, in een schuur in limburg,...  Gewoon eens iets anders
Locatie Reacties: 3 28-11-2012 14:43:35

Veva
Huwelijkreis... daar gaat de droomvakantie...
Ik droom al jaren van een verre huwelijksreis naar een exotisch land waar veel zon is, een andere interessante cultuur en veel te bezoek. Zo staat o.a. Vietnam, Indonesië, USA, Australie en Mexico op mijn verlanglijstje. Een huwelijkreis is de i...
Huwelijksreis Reacties: 20 28-11-2012 14:03:34

Nathalie
indoor vuurwerk
is er iemand die weet waar je terecht kan  voor vuurwerk tijdens openingsdans ? Indoor vuurwerk dus. Wij zijn zelf van het noorden van Antwerpen.
Openingsdans Reacties: 5 28-11-2012 13:36:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...