Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
Iemand ervaring met abdij van Herkenrode en Monnikenhof?
Hoi allemaal! We zijn al een tijdje op zoek naar de ideale locatie voor ons trouwfeest. Bovenvermelde locaties zijn we nog niet geweest maar zullen er binnekort naartoe. Jullie ervaring of tips zijn altijd welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-11-2012 17:16:14

natasja
Ik verkoop mijn trouwjurk van Rembo Styling
Dag toekomstige bruidjes!In 2010 ben ik getrouwd en wil nu graag mijn trouwjurk verkopen.Als je geïnteresseerd bent, neem dan eens een kijkje op de volgende websites:- http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-tro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-11-2012 17:07:24

Ellen
Eindelijk een oplossing gevonden, maar waar vind ik nog een trouwjurk
Dag mede-bruidjes Na een tijd hier niet meer te kunnen komen omdat het te emotioneel was gezien ons kerkelijk huwelijk en feest niet kon doorgaan hebben we eindelijk een oplossing waar we mee kunnen leven! We hebben beslist om op huwelijksreis te ga...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-11-2012 16:29:28

Flo
Wim meeussen
Hey iedereen, Mijn verloofde en ik zijn in de ban van de ringen van wim meeussen (althans van hetgeen we zien op zijn website). Echter wij wonen redelijk ver van Antwerpen en alvorens ons te verplaatsen zouden wij graag een ideetje hebben over de p...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 26-11-2012 16:13:02

Jennifer
Help ! Hoepelrok of niet?
Hoi ! Zaterdag had ik mijn eerste pas, en die is heel goed meegevallen. Ik heb accessoires gepast (bolero's, sluiers, tiara's,..) en heb mijn keuze kunnen maken.Toen de verkoopster echter vroeg : "hoepelrok of niet?" Zei ik meteen dat het niet hoef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-11-2012 14:23:20

tatjana
jazzmuzikant regio mechelen
   Dag allemaal Ik wil mijn toekomstige een beetje verassen... We willen tijdens de receptie en het avondeten wat achtergrondmuziek... En ik had nu gedacht aan een jazzmuzikant omdat mijn ventje graag jazz hoort... Kent er iemand e...
Muziek - Live Reacties: 1 26-11-2012 13:17:42

Elke
The Loge's - Ninove
hoi hoi, 6/10 was het dé grote dag en aangezien ik graag met jullie m'n ervaringen wil delen, wil ik ook even dit berichtje posten over kapper "The Loges" in Ninove. Ik had kapper Yannick vrijwel volledig carte blanche gegeven (enige richtlijnen...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-11-2012 12:47:47

Gwen
Kerk koersel kapelleke
Hallo Heeft er iemand een idee of er nog mag getrouwd worden in de kerk van koersel kapelleke?
Locaties - Viering Reacties: 1 26-11-2012 12:20:05

Tiffany
Locaties fotos Waasland
Beste bruidjes, De kogel is eindelijk door de kerk. We hebben als fotograaf gekozen voor David Torres van Artbreak! Schappelijke prijs voor volledige dag. Nu is natuurlijk nog de vraag: waar gaan we de fotos trekken? Weet iemand locaties binnen &...
Fotografie Reacties: 4 26-11-2012 10:55:26

Marlies
Make-up aan huis regio Poperinge gezocht!
Ik ben op zoek naar een visagiste regio Poperinge voor de bruidsmake-up voor mezelf en eventueel nog familieleden. Wel aan huis... 
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 26-11-2012 10:46:42

Anja
Ervaring Humpiedump
Hoi iedereen, Wie heeft ervaring met Humpiedump? Is het de moeite om zo ver te rijden? Misschien ook mensen die via internet hebben besteld? Alvast bedankt. Groetjes, Anja.
Kledij - Suite Reacties: 5 26-11-2012 8:35:37

Tina
Twee verschillende trouwringen
Vandaag trouwringen gaan bezichtigen. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak qua concept, maar ik wil graag een smalle ring en mijn vriend een brede. Daarom de volgende vraag. Is het 'done' om twee ringen van hetzelfde merk maar niet van hetzelfde kop...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 25-11-2012 22:18:56

Evy
Planning
We zouden dringend moeten onze uren vastleggen van het wettelijk en kerkelijk huwelijk.  Ik had gedacht om beide in de namiddag te doen en de fotoshoot dan in de voormiddag.  Zou dit haalbaar zijn? Zijn er nog bruidjes of bruidegommen die d...
Voorbereiding Reacties: 5 25-11-2012 22:17:04

candy
dilema erentafel
ik zit met een dilema wie zet je eigenlijk aan de eeretafels? Ik wil alleen onze ouders aan de eeretafels zetten maar mijn aanstaande wilt ook dat de broers er bij komen zitten maar dan zitten we al meer dan 10man aan tafel en dat vin ik dan weer zo ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-11-2012 22:16:03

Kim
Nylonkousen onder trouwkleed?
Ik las in de For Lovers dat er in de meeste gevallen nylonkousen gedragen worden onder een trouwkleed. Dit zou er onder andere voor zorgen dat je voeten minder pijn doen op het einde van de dag. Zouden jullie dit ook aanraden? En als je dan een kous...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-11-2012 21:23:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...