Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
twijfel trouwjurk
Hallo iedereen, Vandaag voor het eerst op kleedjesjacht geweest. Ben begonnen met een twintigtal kleedjes en uiteindelijk blijven er nu nog 3 over: marylise fuego: http://www.marylisebridal.com/collection/fuego.php deze zou ik bovenaan iets laten ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 21-11-2012 23:43:40

shanna
Schrappen van het lijstje
De laatste twee weken veel kunnen regelen! De ringen zijn gekozen en in april mogen we mee in het atelier om mee te kijken hoe ze alles afwerken. De huwelijksreis is ook al geboekt en vandaag kwam de pastoor langs. De grote lijnen van het misboekje...
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2012 22:08:19

Evelien
Accesoires
Liefste bruidjes, Vinden jullie het ook zo ongelooflijk moeilijk om de juiste accesoires te vinden? Ik zou graag een opvallende haarclip hebben, grote oorbellen en een brooch voor op mijn kleed. Nu vind ik het heel moeilijk om op internet in te kunne...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 21-11-2012 22:04:32

debora
foto's feestzaal
Hallokes, Hier ben ik nog eens Zijn er reeds getrouwde bruidjes die zelf hun zaal versierd hebben of laten versieren? Zou ik hier eventueel foto's van kunnen krijgen? Zou er ideetjes mee willen opdoen... deborina3@hotmail.com Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 21-11-2012 21:57:26

geen
trouwkleed
Hallo! Ik zoek een tweedehands kort trouwkleed. ik ben 1m60 en heb ongeveer maatje 36.  Iemand?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-11-2012 21:16:29

Peggy
wimper extensions
Hallo, Heeft er iemand ervaring met wimperextensions ? Blijft dit lang ? Ondervinden je eigen wimpers hier schade van ? Bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 21-11-2012 20:50:18

Evy
Opsteek kapsel of niet?
Hey lieve mede bruidjes, Ik zit met een kapsel probleem, heb altijd al wat korter haar gehad (nooit veel langer dan schouder lengte) ben ook wel nog een durver als het over m'n haar gaat nu heb ik momenteel een asimetrisch kapsel, de ene kant k...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 21-11-2012 20:46:28

fleur
nieuwe trouwfoto's
Heb al de foto's gekregen van mijn fotografe.  Hier is er nog een compilatie van één van de mooiste foto's:
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 21-11-2012 20:37:17

Reeja
Bedankt vadertje staat: annulatie trouwdatum
Ik baal echt echt enorm! Vandaag berekening gekregen van boekhouder en de belastingen dit jaar gooien roet in het eten voor ons trouwfeest. Mijn vriend is zelfstandige en werkelijk elk jaar krijgt hij leuke 'cadeautjes' van vadertje staat: dit jaar b...
Voorbereiding Reacties: 24 21-11-2012 19:22:18

Lie
Disney Bridal
Ik ben helemaal verliefd op deze jurk => http://www.alfredangelobridal.eu/collections/productdisplay.aspx?productID=672066ba-c1e3-4dd2-84af-138fa3e3bf99&categoryID=0c9edf20-8d32-4f94-b37e-062b0234c790&pg=1&colorId1= van disney Bridal Heeft iemand ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-11-2012 19:20:41

kelly
Kleed gevonden :) Ladybird in oostende!
Hoi medebruidjes, ik volg al enkele maanden de posts op dit forum om inspiratie op te doen en zie hier ook al mijn eerste post . Ik ben deze week begonnen met mijn zoektocht naar een bruidskleed. Er waren enkele merken die ik zeer mooi vond zoals La...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-11-2012 17:51:17

Elien
Christ Vilez & Lieven Vandergheynst
Heyhey! Dit weekend was ons droomhuwelijk. Het was zelfs zoveel beter dan dat we ons voorgesteld hadden! Graag wil ik onze superfotografen bedanken! We hebben al een voorsmaakje gehad van de foto's en die zagen er alvast veelbelovend uit. Het was he...
Fotografie Reacties: 6 21-11-2012 15:59:17

Lynn
haarideeën
Hoi,  Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om op internet leuke bruidskapsels te vinden.. Misschien ook omdat ik helemaal niet weet wat ik wil :-) Een vriendin van mij is kapster en gaat ook mijn haartjes doen, ze hefet mij een groep doorgeg...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 21-11-2012 15:46:17

candy
problemen feestzaal
ik zit nu al 2dagen rond te bellen voor een feestzaal te vinden maar ze zijn voor onze datum  allemaal volzet :s :s :s iemand mss een idie dat ik kan doen als alternatief?
Locaties - Feestzaal Reacties: 25 21-11-2012 14:44:56

Michèle
Tent and things
Hallo, aangezien wij ons feest niet in een zaal geven maar op een prive buitenlocatie zijn wij dus op zoek naar houten vloer en tent enz. Iemand ervaring met Tent & Things uit Temse? Prijs? Weet niet of dit in budget zal passen maar ziet er wel h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 21-11-2012 14:28:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...