Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Keshia
Iemand ervaring met familie ergens laten slapen wegens té grote afstand...
Mijn vraag is simpel... Ik woon in Tienen ( Vlaams Brabant ) maar ben oorspronkelijk van West-Vlaanderen... Nu vroeg ik mij af of het bij iemand ook zo gelopen is, en waar je dan uw familie liet overnachten? Bij ons thuis is uiteraard geen optie...&n...
Locatie Reacties: 13 18-11-2012 22:57:18

Tineke
hobbyfotograaf gezocht
Hallo,  ook wij zijn op zoek naar een hobbyfotograaf.  Ik zou graag zelf men fotos bewerken in een album omdat ik dat gewoon graag doe, bij een fotograaf moet je een album laten maken voor 1000 euro en dan nog eens de fotos kopen aan 25 eur...
Fotografie Reacties: 17 18-11-2012 22:23:40

Sara
Trouwen zonder getuigen?
Heey iedereen, Toen we ons meer dan een jaar geleden verloofden heb ik mijn beste vriendin onmiddellijk gebeld en gevraagd of ze mijn getuige wou worden. Intussen is er veel gebeurd tussen ons en hebben we dikke ruzie (deels door de trouw jammer gen...
Voorbereiding Reacties: 8 18-11-2012 22:21:47

Britt
Hulp nodig !
Hoi iedereen, Ik ben zelf begonnen met men uitnodigingen te maken ( ik kan en wil geen 3 euro aan een kaartje geven) maar nu zit ik een beetje in de knoei vrees ik.        Wij trouwen niet voor de kerk, wij gaan met familie en vri...
Uitnodigingen Reacties: 15 18-11-2012 21:43:23

Julie
Twijfels
Lieve mede-bruidjes, Ik heb gisteren een kleedje gekocht en je hoort me al komen... heb er de hele nacht liggen over piekeren en ook vandaag ben ik aan het twijfelen. Vind het verschrikkelijk. ik was in eerste instantie heel blij en opgelucht en ope...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-11-2012 21:34:23

Leny
Vervoer regio vlaams brabant
Hallo, wij zijn op zoek naar leuk trouwvervoer / ceremoniewagen voor de regio halle/beersel in vlaams brabant. Jullie enig idee waar ik dit kan vinden? Mijn eerste zoektocht bracht niet veel op :-) bedankt!
Ceremonie Reacties: 3 18-11-2012 21:10:27

Julie
kindjes voor de suite
wij hadden 1 bruidskindje in gedachten namelijk het petekindje van mijn man ( tevens kind van zijn broer) dit kindje zal 9 maand zijn als wij trouwen. Verder hadden we er geen aandacht aan geschonken enkel een beertje met de ringen aan. Nu had mijn s...
Ceremonie Reacties: 2 18-11-2012 18:25:07

Sylvie
ME 2 YOU BEERTJES
Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een me 2 you beertje verkleed in een bruidje. Heb dit enkele jaren terug gezien in de expo. Zou het nu graag cadeau doen aan mijn verloofde. Maar vind het nergens meer.. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Ideeën Reacties: 17 18-11-2012 17:29:37

nele
Feestzaal zonder traiteur: Kempen
Hallo, Wij zoeken voor volgend jaar augustus / september 2013. We denken aan de feestzaal de boeretang in Dessel. Heeft iemand hier ervaring mee? We hebben 100 gasten om te eten en nog eens 70 personen extra voor het dansfeest. Is deze zaal dan te k...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-11-2012 16:32:15

krista
trouwschoenen youniek
hoi medebruidjes, heeft er iemand van jullie ervaring met trouwschoenen van youniek in turnhout? en waar hebben jullie je trouwjuwelen gevonden? ik vind dit een moeilijke opgave.. de schoenen en juwelen. de rest ging veel vlotter :-) ik heb gelukkig ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 18-11-2012 14:45:05

Peggy
Wel of geen bruidsboeket
Wij trouwen in het buitenland en hebben daar onze fotoshoot (incl. bruidsboeket) 2 maanden later trouwen wij in Antwerpen voor de wet en hebben we een receptie voor vrienden en genodigden. In Antwerpen hebben wij geen fotoshoot meer van ons, wel va...
Bruidsboeket Reacties: 10 18-11-2012 11:06:31

Marjan
Accessoires bij rood trouwkleed
Vorige maand heb ik eindelijk mijn trouwkleed gekozen, en het is de Forza van Marylise geworden! http://www.marylisebridal.com/collection/forza.php Jammer genoeg heb ik wel al mijn mond voorbijgepraat over het kleur tegen mijn toekomstige, maar het k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 18-11-2012 10:57:45

Lie
Trouwfeest in eigen tuin
hallo toekomstige bruidjes Heeft iemand van jullie ervaring met een trouwfeest in eigen tuin?
Locatie Reacties: 4 18-11-2012 9:54:54

Michèle
Schoenen en co
Hoi bruidjes! Heb vandaag mijn eerste pasbeurt gehad en het was meteen raak! Het is een jurk van linea rafaelli geworden. Nu is mijn vraag of julllie ervaring hebben met de schoenen en juwelen van hen? Zitten de schoenen goed? Prijs? Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-11-2012 21:11:17

Ruth
Aprilbruidjes, hoe ver staan jullie?
Dag Ladies! Ik wou even weten hoe ver jullie staan en wat het volgende is waar ik dringend mee moet beginnen? We hebben al vastgelegd: feestzaal, traiteur, kerk, gemeentehuis, DJ, fotograaf, videograaf, trouwkleed, uitnodigingen en bloemstukjes zijn ...
Voorbereiding Reacties: 7 17-11-2012 20:21:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...