Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroll
mauritius
Hello,Heeft er iemand van jullie ervaring met hotels in Mauritius? Wij zouden in augustus op huwelijksreis gaan en hebben een aantal hotels gekregen van het reisbureau. Shandrani Resort en Paradise Cove... In de brochure heb ik ook het hotel LUX bell...
Huwelijksreis Reacties: 12 15-11-2012 20:50:36

fabienne
vragen
hey medebruidjes ik zou graag op tafel zelfgemaakte kaartjes leggen waar de gasten iets kunnen opschrijven. Hebben jullie wa ideeen van vragen die ik er kan opzetten en waar ik zon kaartjes kan vinden grts en alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 15-11-2012 19:51:48

anke
Getuige geen partner, wat doen?
Hallo, Ik en mijn vriend hebben beide 1 zus, we hebben deze dan als getuigen gevraagd. Nu mijn zus is ook al getrouwd. Maar zijn zus van 35 heeft nog steeds geen vriend. Nu mijn schoonmoeder vindt het niet kunnen dat je als vrouw alleen moet wandel...
Ceremonie Reacties: 8 15-11-2012 19:47:44

Kristel
Huwelijksreis
Hallo, graag had ik even gepolst waar jullie huwelijksreis naartoe gaat of ging? Zoek iets romantisch, waar ook wel iets te beleven valt, liefst iets met mooi zwembad(en) en mooi(e) zandstranden voor toch ook wel wat rust.. Als je bij het boeken va...
Huwelijksreis Reacties: 6 15-11-2012 19:41:42

Sofie
Partner van de getuige als bruidsmeisje
Het is misschien een vreemde vraag maar ik zou de vriendin van mijn getuige als bruidsmeisje willen vragen. Het probleem is dan echter dat de getuige alleen moet wandelen in de suite want de bruidsmeisjes komen samen met de bruid binnen.. Had nog iem...
Ceremonie Reacties: 3 15-11-2012 19:22:34

solange
EINDELIJK DE ULTIEME DROOMJURK GEVONDEN BIJ JPC COLLECTION!!!
lieve bruidjes, Ik ben superhappy :-) Na een ellenlange zoektocht waarin ik mij telkens niet begrepen voelde, ben ik vanmorgen geweldig geadviseerd geweest bij JPC collection in Antwerpen.Ik werd professioneel geholpen door een team met ervaring, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-11-2012 15:43:05

tinne
weddingplanner
Hallo iedereen! Het is al eventjes geleden dat ik nog op het forum ben geweest maar wil dit even kwijt.Als iemand nog twijfelt om een weddingplanner te nemen zeker doen. Vandaag heeft ze me weer verrast. Door de voorbereiding naar het huwelijk ben ik...
Voorbereiding Reacties: 6 15-11-2012 15:32:52

Carrie
Dagplanning - hoe switchen?
Hallo Ik ben aan het denken... Misschien zouden we onze dagplanning moeten omdraaien, of veranderen, of aanpassen...? Misschien hebben jullie een beter zicht op wat we wanneer best kunnen doen? Wij trouwen op een vrijdag. De wettelijke trouw kan tu...
Voorbereiding Reacties: 6 15-11-2012 15:11:40

catia
Op zoek naar mijn trouwkleed!
Hallo allemaal ik ga in juni trouwen en zou nu een afspraak moeten maken voor mijn kleed te gaan uitzoeken.  Heeft er iemand ervaringen met winkels in regio limburg? Le chapeau ,E&R?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 15-11-2012 14:55:33

Wendy
Vera Wang
Hallo allemaal!  Ik ben hier nieuw op deze pagina.  Ik had een kort vraagje, is er iemand die weet waar ik ergens Vera Wang-jurken zou kunnen vinden? Ik weet dat ze bij Le Chapeau in België een klein deeltje verkopen.. Dit is wel maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-11-2012 14:09:39

tinne
Foto Sinja
Hallo, iemand van jullie ervaring met foto Sinja? (Anja Spelmans)  uit Lummen?
Fotografie Reacties: 0 15-11-2012 13:38:38

tinne
ceremonieboekjes
Hallo medebruidjes, wij gaan eigen ceremonie in elkaar probere te steken. Jullie voorbeelden van boekjes zijn altijd welkom op pimpampiroentje@hotmail.com Mercikes
Ceremonie Reacties: 1 15-11-2012 13:37:15

Sofie
Fotografe Joshua D'Hondt
Hallo, Heeft er iemand ervaring met de fotografe Joshua D'Hondt uit antwerpen?  Groetjes 
Fotografie Reacties: 2 15-11-2012 13:20:31

Sofie
Volwassen bruidsmeisjes
Hallo,  Heeft er iemand ervaring met volwassen bruidsmeisjes? Want we hebben maar 1 kindje in de familie en hij is tegen de trouw pas 1,5 jaar oud... Dus we wilden graag volwassen bruidsmeisjes nemen maar ik weet niet of dit zo 'mooi' is. Boven...
Ceremonie Reacties: 14 15-11-2012 11:53:06

Jessie
pastoorscrisis
Dag lieve bruidjes (en bruidegommen etc), Vorige week zijn we de kerkviering gaan vastleggen op 't secretariaat van de parochie. Moest wel nog contact opnemen met de pastoor. Heb ik nu gedaan... en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om hem onze mis...
Ceremonie Reacties: 6 15-11-2012 11:29:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...