Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anja
Binnenlokatie omgeving Tessenderlo, Laakdal, Geel
Wij trouwen binnen 3 weken en zijn op zoek naar een mooie, toffe binnenlokatie voor onze trouwfoto's.  De mijn van Beringen zit in onze gedachten Andere lokaties zijn echter zeker welkom. Ik heb hier eens gelezen. Kasteel Meerlaer is al geopp...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 12-11-2012 22:44:49

herlinde
Zandberghoeve / ten dauwe
Hallo Wij trouwen in het najaar van 2013 en twijfelen nog tussen 2 zalen: zandberghoeve ( oedelem) of ten dauwe ( Beernem). Wat zouden jullie kiezen? Eventueel plus- en/of mikpunten... Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-11-2012 22:35:35

Caroline
Visagiste Severine Barillari - nog werkzaam?
Hello Bruidjes, Ik las op het forum lovende woorden over Visagiste Severine Barillari. Echter probeer ik al een paar dagen op haar website terecht te komen, maar deze lijkt offline. Weet iemand of ze nog werkzaam is en heeft iemand een email-adres? ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 12-11-2012 22:13:23

fabienne
boekje voor op het feest
hey medebruidjes ik ben op zoek naar een boekje waar familie en vrienden kunnen inschrijven over het feest en eten de vragen zijn er al ingedruk het lijkt op een vriendschapsboekje weet iemand waar ik dat vinden kan al ni bij ava alvast bedankt grts
Juridisch Reacties: 2 12-11-2012 20:47:40

tinne
eigen ceremonie
hallo medebruidjes, wij trouwen niet voor de kerk,maar houden wel een ceremonie. Wij zouden de ceremonie aaneen willen laten praten door iemand die we kennen, niet via goede herder of dergelijke. Maar hoe begin ik hier in godsnaam aan? Iemand ideetj...
Ceremonie Reacties: 7 12-11-2012 20:18:26

Mieke
Toch uitnodigen op het avondfeest ??
Heyhey, We hebben onze gastenlijst zo goed al volledig op punt gezet en nu is er een klein probleempje. Ik had nog naar enkele mensen een mailtje verzonden om te vragen om hun juiste adres gegevens door te geven. Een van die koppels hebben we dit wee...
Voorbereiding Reacties: 3 12-11-2012 19:33:01

Marlies
handtas
Wij zijn zo ongeveer de laatste rechte lijn aan het ingaan, en ik heb eigenlijk alles behalve een handtas... 't is te zeggen... Ik gebruik dagelijks een handtas, maar eigenlijk altijd zo'n hele makkelijke (meestal desigual), waar ik dan jaren mee doe...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 12-11-2012 19:18:49

Verschoren
Trouwen met Goede Herder regio Waasland
Hallo Bruidjes! Op 30-03-2013 trouwen we! We hebben "de goede Herder" uit Dendermonde vastgelegd om onze viering te leiden, omdat we iets "persoonlijks" wilden hebben. Nu zijn we nog steeds op zoek naar een locatie om de viering te laten doorgaan.. ...
Locaties - Viering Reacties: 1 12-11-2012 18:57:49

ellen
Nog 18 dagen en ruzie in de suite :(:( wat zouden jullie doen?
Hallokes allemaal, Ik zie het effe niet meer zitten,mijn broer en mijn ouders hebben 18 dagen voor ons huwelijk een ruzie veroorzaakt die volgens mij niet meer zal opgelost geraken,daar is wat veel voor gebeurd en gezegd....wij trouwen om 14u in het...
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2012 18:18:53

Ellen
hmmmm ...
Hmmm... Zit nu met twijfels, mijn toekomstige hubby heeft nu een nieuwe sportwagen gekocht en nu ben ik dus aan het twijfelen of ik de koets wel zou houden voor als trouwvervoer of gewoon onze nieuwe wagen zal gebruiken? Mijn eerste gedacht was alti...
Voorbereiding Reacties: 5 12-11-2012 17:22:34

Inge
Huwelijksreis Punta Cana (Dominicaanse republiek)
Dag bruidjes! Ik zou graag weten wie van jullie er op huwelijksreis gaat naar Punta Cana of die er al geweest is.Hetgeen dat ik er al over gelezen heb en gezien heb op foto's, lijkt op een klein paradijsje maar is het dat ook echt? Is er genoeg te do...
Huwelijksreis Reacties: 11 12-11-2012 16:36:24

Sylvia
spray tanning - airbrush tanning
Ken er iemand het verschil tussen de twee methoden om te bruinen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-11-2012 15:37:24

Bruidje
I Do-Me Too schoen stickers
Dag allemaal, waar bestellen jullie de "I do, Me too" stickers voor op de schoenen? Zou die graag heel graag ook hebben :) Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 12-11-2012 15:27:54

Katrien
Wat voor bruidsjongen van 6j?
Hallo bruidjes, ik heb zelf 2 kinderen.  Mijn dochter gaat net 8j zijn en m'n zoontje bijna 6j tegen dat we trouwen.  Afgelopen zomer is m'n broer getrouwd, en ze hadden een mini-boeketje voorzien voor m'n dochtertje.  Die vond dat pra...
Voorbereiding Reacties: 7 12-11-2012 15:12:44

Charlotte
ontwerper drukwerk gezocht !!!
Hallo iedereen Wegens privé-omstandigheden kan diegene die ons drukwerk ging ontwerpen, dit niet meer doen. Dus zoeken wij iemand anders. Iemand aanbevelingen? Danku
Uitnodigingen Reacties: 3 12-11-2012 15:03:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...