Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
vrijgezellenideetjes man
Hey allemaal, Volgend jaar in mei trouwen mijn schoonbroer en schoonzus.Mijn man is gevraagd als getuige dus staat hij in voor de organisatie van zijn vrijgezellendag/avond.En aangezien mijn man niet zo'n groot organisatorisch talent is schiet ik hem...
Voorbereiding Reacties: 5 8-11-2012 13:34:56

Eline
Online tafelschikking
Hey! Ik las hier al vaak bruidjes die vragen naar een programma op pc om de tafelschikking te kunnen doen. Toevallig kwam ik op volgende site terecht: http://www.eventplanner.be/nieuws/5163_startup-social-tables.html?utm_source=eventplanner&utm_...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-11-2012 13:25:38

catherine
trouwlijst.be
iemand ervaring met http://www.trouwlijst.be/uitleg/jullie-gaan-trouwen-proficiat ?? groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 8-11-2012 13:14:15

charlotte
wat trek ik aan op mijn jurk
hallo, Ik heb al een paar maandjes mijn trouwjurk hangen het is gebroken wit Nu zoek ik nog een bolero maar vindt geen in de zelfde stijl als mijn jurk  iemand tips of een idee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-11-2012 12:53:59

Lauren
Hoeveel kost jullie trouwdj?
Hey bruidjes (en gommetjes) Hoeveel betalen jullie voor jullie trouwdj? Is dat met of zonder installatie? En van welk tot welk uur blijven die dan? Is er een meerprijs als ze tot na een bepaald uur moeten blijven? Groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 22 8-11-2012 12:40:02

charlotte
gezocht: stola en sluier
Hallo  Ik heb een trouwjurk gekocht en deze is meer gebroken wit. Ben nu op zoek naar een lange sluier met wat kant en eventueel steentjes aan. Ook zoek ik nog een stola. Heeft er iemand deze nog liggen? Anders laat iets weten met eventuele fot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-11-2012 12:38:05

Nicky
Laatste voorbereidingen beginnen toch een beetje door te wegen!!
Hey medebruidjes, Nog 22 dagen op de teller en toch nog zoveel te doen. - We moeten nog een fotolocatie hebben regio Bornem of Puurs - Zijn nog opzoek naar 2 personen om de tap te doen in de feestzaal - Er heeft net een chauffeur afgezegd voor de s...
Voorbereiding Reacties: 3 8-11-2012 10:37:38

Stéphanie
Mijn hoofd zit echt vol!
Haha mss een rare tittel ;-) Maar het is echt wel zo! Met nog 71 dagen op de teller heb ik al heel wat in orde gekregen. Al elke dag ben ik voor en na het werk bezig met vanalles en nog wat en zelfs tijdens het werk ben ik aan het denken wat ik allem...
Voorbereiding Reacties: 0 8-11-2012 9:41:06

Eva
Dipje tijdens lange verloving
Hey bruidjes, Wie van jullie is ook al lang verloofd en herkent zich in mijn verhaal? Wij zijn al sinds begin dit jaar verloofd. Uiteraard begin je dan onmiddellijk vanalles te plannen. Zo liggen de zaal, DJ, fotograaf en sinds gisteren ook de huweli...
Voorbereiding Reacties: 7 8-11-2012 6:11:28

Lauren
Te koop: vanalles en nog wat.
Ik heb nog allerlei spulletjes te koop. Als je interesse hebt, stuur gerust een mailtje naar vblauren AT hotmail PUNT com. Ik zal de lijst waarschijnlijk nog bijvullen, maar dit is al een begin :) Halsketting: 40 euro Haarkammetje: 30 euro Oorr...
Kledij - Accessoires Reacties: 35 8-11-2012 0:34:51

Ann
Tip - Vilten bruid
Hey allemaal, even een kleine aanrader: www.deviltenbruid.nl Dit is een site die ik gevonden heb via dit forum en ik heb er een ringkussentje/bloem besteld (model "Lien"). Vorige week besteld en vandaag mooi geleverd bij mij thuis. En ik moet zeggen,...
Voorbereiding Reacties: 2 7-11-2012 23:19:56

Remke
Oproep fotografen
Beste fotografen!!! Wij trouwen op 13/09/2013 in Oostende en willen heel graag dat deze prachtige dag vastgelegd wordt voor het nageslacht. Wij zoeken iets origineel, niet de klassieke huwelijksfotografie, maar ons budget is nu éénmaal bep...
Fotografie Reacties: 14 7-11-2012 22:59:49

Hulya
Teveel bruidsmeisjes? En hoe vragen?
Dag bruidjes, ik zit met mijn bruidsmeisjes vast. Ik zou graag mijn nichtjes en neven willen inschakelen als bruidsmeisjes en -jongens, de grootste is 7 jaar en de jongste 3j. Ik vind het keilief met een mandje in hun handen en rozenblaadjes strooie...
Ideeën Reacties: 1 7-11-2012 22:52:14

Katrien
1ste gesprek
Vandaag zijn we voor de 1 ste keer naar de priester geweest ik had er een beetje bang voor, maar het viel allemaal heel goed mee!! Ik had mijn misboekje al klaar en hij had het direct gelezen, ik had daar ook schrik voor, maar ook dit was juist goed ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-11-2012 21:18:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...