Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lize
Hoe ver moeten (het merendeel van) jullie gasten rijden?
Dames. Zoals de titel al zegt, zou ik graag weten hoe ver jullie locaties liggen van het gemeentehuis. Wij hebben een prachtlocatie op 30km (35 min rijden volgens google). Ik ben zelf nog maar 1x op een trouwfeest geweest, en vraag me af hoe ver gast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 11-11-2012 15:01:13

christel
bruidsjurk
hallo bruidjes ik verkoop men jurk wie intresse heeft laat maar horen gr
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-11-2012 13:36:05

Kathy
naaister gezocht regio Mechelen
Hoi iedereen! Ik zoek een zeer goede naaister om mijn trouwjurk te maken. Liefst regio Mechelen, maar dat hoeft niet per se. Als het maar een goede naaister is.Suggesties?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-11-2012 12:27:47

Ine
Uitnodiging
Hallo iedereen,Ik volg dit forum al een tijdje van de zijlijn maar zit nu zelf met een probleem waarbij ik jullie advies nodig heb.Omwille van onvoorziene omstandigheden kan de persoon die we hadden gecontacteerd voor het ontwerpen van onze uitnodigi...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-11-2012 12:25:01

Kathleen
Ateljee-e
Even een vraagje voor wie Els van ateljee-e hadden op hun trouw. Hoe hebben jullie contact met haar opgenomen? Ik heb haar al twee keer gemaild maar ik krijg geen reactie... :-s Alternatieven zijn ook altijd welkom...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 11-11-2012 12:00:48

stephanie
dj gezocht
DJ gezocht voor huwelijk op zaterdag 25 mei 2013. Onze zaal heeft geen installatie dus deze moet nog worden opgesteld. regio sint truiden
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 11-11-2012 11:48:22

Emilie
Openingsdans
Lieve Bruidjes, ik weet het, ik heb nog heel wat tijd (299 dagen om exact te zijn. Jeuj de 3 is al weg vanvoor !) maar toch ben ik al bezig met het nummer onze openingsdans. De reden: dit is zowat het allerenige waar mijn vriend en ik het niet over ...
Openingsdans Reacties: 11 11-11-2012 11:47:41

Veva
Dagschema
Hey, omdat ik een beetje een zicht wil hebben op hoe laat we de viering kunnen laten beginnen (kerkelijke mis), graag jullie mening over volgend dagschema. Ter info: wettelijke trouw is op de dag ervoor, de kerk ligt in Leuven en het feest gaat door...
Voorbereiding Reacties: 3 11-11-2012 11:01:09

virginia
planning huwelijksdag
dag bruidejes en bruidegommetjes!de dag begint zo wel te naderen en ik dacht 'laten we de planning dan maar eens overlopen'. wat denken jullie ervan? mis ik iets belangrijks? is het realistisch? dus ik en zes dames (zussen en schoonzussen) slapen hie...
Voorbereiding Reacties: 3 11-11-2012 10:34:37

Lynn
Is dit nummer geschikt als openingsdans?
Wij hebben niet echt een speciaal liedje dat we delen ofzo... en hebben ook geen idee wat we met de openingsdans moeten aanvangen, hij is al helemaal geen danswonder.  Ik hoor dit liedje heel graag:  http://www.youtube.com/watch?v=4o7O5pTQM...
Openingsdans Reacties: 6 11-11-2012 10:10:50

stephanie
fotograaf gezocht
Hallo, wij trouwen op 25 mei 2013 in Heers (Sint truiden). We zijn nog op zoek naar een fotograaf. Gelieve een prive berichtje te sturen met prijzen aub. We willen foto's van de ophaling van de bruid door bruidegom aan huis, hierna een fotoreportage,...
Fotografie Reacties: 9 10-11-2012 23:13:21

Nathalie
Verlovingsring links of rechts?
Ik heb mijn verlovingsring nog te goed van mijn ventje... en ik heb het vermoeden dat deze er in het kort aankomt... Nu vraag ik mij af.. links of rechts te dragen??? Ik ben niet echt gelovig.. dus weet niet goed of ik het dan volgens het geloof mo...
Voorbereiding Reacties: 14 10-11-2012 23:07:04

Katrien
La vie en rose
Aangezien wij als thema roos nemen , zou ik graag ergens het liedje la vie en rose gebruiken, maar ik weet niet goed waar of wat? Ik dacht bij het binnenkomen ofzo ne remix ofzo, kweet het niet zo goed :( Iemand suggesties? Merciekes al
Voorbereiding Reacties: 1 10-11-2012 21:17:05

Sara
fotootjes +kader te koop
na lang en geduldig wachten, hebben we eindelijk onze fotootjes gekregen. Ik ben nu volop bezig met onze fotoboek te maken en onze bedank kaartjes. en vermits er al veel mensen er achter gevraagd hebben, hier zijn ze dan: https://www.dropbox.com/sh/...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 24 10-11-2012 21:08:05

Anne
Intredelied kerk
Dag allemaal! Misschien een wat rare vraag, maar hoe lang duurt het ongeveer eer de suite binnen gaat in de kerk? Maw hoe lang mag dat liedje ongeveer duren? Want dacht bv aan shania twain - you're still the one, maar dat duurt toch wel eventjes.. ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 10-11-2012 20:06:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...