Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marlies
zonnebank
Heel simpele vraag eigenlijk. Ik ben echt niet gewoon van te zonnebanken, maar wil wel graag een klein beetje kleur voor de trouw. Zo nét niet bleek :-) Hoeveel op voorhand moet je daar dan mee beginnen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 12-11-2012 14:05:12

Nicky
Zoektocht naar tafellakens
Help Help Nog 18 dagen te gaan en nu blijkt de feestzaal geen witte tafellakens meer te hebben maar enkel groene en dit past helemaal niet bij onze decoratie-kleuren. Waar kan je tegen een schappelijke prijs tafellakens huren?
Voorbereiding Reacties: 2 12-11-2012 12:22:52

Nicky
Hoe formuleren dat de gasten na het diner zelf hun drank moeten halen na het diner?
Zoals de titel het al zegt zijn we opzoek naar een manier om de gasten te laten weten dat ze zelf naar de bar moeten gaan om hun drank te halen. Aan de bar is er natuurlijk een barman die alles inschenkt. We zoeken nu een leuke manier om dit te verm...
Voorbereiding Reacties: 11 12-11-2012 11:05:36

mieke
goedkopere trouwjurk
hoi, wij trouwen volgend jaar augustus. ik ben op zoek naar een goedkopere bruidsjurk, omdat wij alles binnen de perken willen houden... weet er iemand in omgeving limburg een bruidswinkel die niet te duur is?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-11-2012 9:13:52

sofie
DJ gezocht regio Roeselare-Hooglede
Dag allemaal, Wij zijn nog steeds op zoek naar een DJ voor ons trouwfeest (20/04).  We kregen al heel wat reclame van DJ's uit de regio, maar papier is zo geduldig...   Mond op mond reclame is het best (ervaring dus van mensen zelf), want ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 12-11-2012 8:59:04

Tiffany
Originele fotograaf gezocht
Hallo bruidjes, We zijn nog op zoek naar een originele en artistieke fotograaf. In de aard van Joshua Dhondt. Zij was helaas al bezet. Iemand tips voor ons? Alvast bedankt! Groetjes!
Fotografie Reacties: 19 12-11-2012 0:39:10

wendy
Dj infinity
Hoi, iemand ervaring met dj infinity uit Kasterlee ? Groetjes
Ideeën Reacties: 2 11-11-2012 21:14:16

Kristel
Aantallen misboekjes, bedankingen voor kinderen,..
Hallo, Ik vraag me af hoeveel misboekjes je best voorziet, niet iedereen komt naar de kerk.. En hoeveel geschenkjes voor de kindjes aan de kerk? Hoeveel voorzien jullie van elk? Groetjes, Kristel
Voorbereiding Reacties: 2 11-11-2012 20:55:44

Debbie
kapstok Etsy
Hallo Ik had net een leuke kapstok gevonden op Etsy voor maar €11, maar dan wel  €22euro verzendkosten :(! Waar hebben jullie de persoonlijke kleerhanger besteld? Debbie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-11-2012 20:28:59

Siska
Bloemisten omgeving izegem - roeselare
Lieve bruidjes, ondertussen al een eindje geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar nu vliegen we er weer vollen bak in! Kent iemand een goede (en betaalbare) bloemist in de streek rond izegem, ingelmunster, roeselare,...? Ik ga zelden naar een b...
Bruidsboeket Reacties: 18 11-11-2012 19:21:20

Sandra
*07-09-12* THE wedding pics
Hallo allemaal, 65 dagen op de teller...dus tijd voor de foto's van de fotograaf! Ik heb ze in dropbox gezet, normaal zou iedereen ze moeten kunnen bekijken...veel plezier! https://www.dropbox.com/sh/srjso2p0fpecnu0/ZYJAMwPjci/wedding%20pics Wie m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 35 11-11-2012 18:58:11

Marieke
Trouwringen laten maken - Iemand tips?
Wij zijn gisteren bij onze juwelier geweest vanwaar ik mijn verlovingsring kreeg om te informeren over trouwringen.Dit zou voor beide ringen net geen 2000 euro zijn.Mijn man een gewone zonder tralala en bij mij wil ik er wel steentjes in.Dit vinden w...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 11-11-2012 18:50:15

ulricke
Recensie Blauwhuis Izegem
Hallo, heeft iemand ervaring met Kasteel Blauwhuis te Izegem, inclusief het eten en de bediening? Een minpuntje vonden we dat het feest blijkbaar niet in het kasteel zelf doorging maar in het aanpalende boothuis (of zoiets).
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-11-2012 18:15:50

Ann
tips gevraagd
Hey, wij zouden graag naar Kroatië op huwelijksreis gaan, maar we zijn er beiden nog nooit geweest. Daarom zijn we op zoek naar tips van mensen die er wel al geweest zijn. Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 6 11-11-2012 17:32:27

Maaike
Aankoopbon Bruidsparadijs Merksem te koop
Heeft iemand interessen in een aankoopbon van 650 euro voor het bruidsparadijs in Merksem? We kunnen zeker een prijs overeen komen. De bon is geldig op alle kledij (bruid, bruidegom en suite) en alle accesoires. Hij is nog geldig tot mei 2013. Groet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-11-2012 17:22:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...