Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

rozelien
trouwkleed
Vandaag had ik een eerste afspraak voor mijn trouwkleed bij Prima Donna, het eerste kleed was er knal op, fantastisch! Hebben jullie dit ook gehad? Nu twijfel ik om mijn afspraken van volgende week af te zeggen maar heb schrik dat ik dan het gevoel h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-11-2012 19:21:43

viki
Trouwjurk gevonden!
Hoi; Vandaag voor de 2de maal gaan passen. Ik ben nog eens terug geweest naar bruidsmode Steven in Torhout en voor de 1ste maal naar de La Sposa in Roeselare. Ik had eigenlijk een favoriet kleedje in bruidsmode Steven maar wou toch voor alle zekerhe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-11-2012 17:38:56

Maud
Bruidsjurk te koop
Beste (toekomstige) bruiden Op 8 september 2012 zijn Jurgen en ik getrouwd. We hebben een fantastische dag beleefd samen met onze familie en vrienden. Na een lange zoektocht heb ik mijn perfecte jurk gevonden (Amanda Wakeley) Zijn jullie op zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-11-2012 17:33:16

Dorien
Huwelijksreis : Turkije, Canarische Eilanden of Griekenland...
Hallo allemaal, Kennen jullie goede hotels in bovenstaande landen om op huwelijksreis te gaan? Bedankt voor jullie hulp! Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 6 10-11-2012 17:12:08

Ann
Videograaf Jdes!
Heyhey, Ondertussen al 112 dagen gelukkig getrouwd! Ondertussen ook de foto's en de video van de trouw ontvangen en al meermaals bekeken en elke keer herbeleven we onze mooiste dag terug. Dus mensen die zouden twijfelen om een videograaf te nemen, ...
Video Reacties: 2 10-11-2012 16:46:49

Stéphanie
Leuk modern swing-nummer
Kennen jullie nog leuke nummers om op te swingen? Ik zoek eigenlijk een eigentijds nummer om een swing op te doen? Hebben jullie soms leuke ideetjes? Het zou voor onze openingsdans zijn. We waren eigenlijk van plan om op Barry white te dansen, maar z...
Openingsdans Reacties: 2 10-11-2012 16:28:55

Charlotte
jacquet dresscode
Hallo iedereen Ik heb gelezen dat een jacquet enkel overdag is (tot 18u) wordt gedragen en dat de mannen van de suite zich moeten omkleden voor het avondfeest. Wordt dit echt zo gedaan? Als dit de etiquette is, dan moeten de mannen nog een...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 10-11-2012 16:24:05

mel
Openingsdans, probleem!
Dag dames Ik heb een super mooi liedje gevonden tijdens mijn zoektocht naar een goede openingsdans, maar er is spijtig genoeg te veel geruis bij de versie die ik vind. http://www.youtube.com/watch?v=Wa-mSoVIlP0 De originele versie wordt gezongen d...
Openingsdans Reacties: 5 10-11-2012 15:51:48

Christopher
kapster aan huis
hallo iedereen ik zoek een kapster regio hulste die mijn haar kan opsteken . blijkbaar toch moeilijk te vinden . maar met twee kindjes in huis heb ik echt geen zin om s'morgens nog naar de kapper te moeten gaan .
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 10-11-2012 15:22:35

debora
De verleiding niet kunnen weerstaan...
Hallo, Gisteren met de mama op stap geweest, we kwamen voorbij Lilian-Claes en hebben niet kunnen weerstaan aan de verleiding... Ook al ging ik pas tot in de zomer wachten met het passen van een trouwkleed, hebben we toch maar een afspraak genomen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-11-2012 15:12:19

Julie
Bedanking gasten
hoi medebruidjes, Wat geven jullie aan de gasten van receptie en avondfeest als aandenking of bedanking? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 14 10-11-2012 14:29:10

Saskia
kledij mama
Hallo allemaal, graag eens jullie advies,  qua kledij van de suite ben ik niet zindelijk (vind ik zelf toch), van mij mogen ze in het lang of in het kort, kleur hoeft niet gelijk te zijn en hoeden hoeven zeker niet, het enigste d...
Kledij - Suite Reacties: 7 10-11-2012 13:48:02

Linsey
Leuke speldjes voor kleine prinsesjes!
Hallo allemaal! Ik ben zelf net iets meer dan 5 maanden geleden getrouwd en heb heel wat op dit forum kunnen vinden en gebruiken... maar niet dit Ik ben net begonnen met het maken van haarspeldjes. Ik maak normale maar ook babyformaatjes  - ne...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-11-2012 13:05:14

Kim
Welk liedje is dit?
Hallo Ik ben nog op zoek naar een lied om de feestzaal binnen te komen. Ik had heel graag 'He's a pirate' genomen maar dat hebben vrienden van ons al gebruikt voor hun huwelijk in september van dit jaar. Nu heb ik nog een liedje in mijn hoofd maar i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-11-2012 11:43:26

Tatjana
Het is gelukt !!!
Na 2 maanden zoeken is het mij eindelijk gelukt. Ik heb mijn kleed gevonden !!! Had nooit gedacht dat ik het WOW gevoel ging hebben.In elke bruidswinkel dat ik kwam, zag ik wel een kleed dat ik mooi vond maar was toch niet altijd 100% zeker.  He...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-11-2012 9:36:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...