Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
datum: maart - april of mei 2013
Wij trouwen in april 2013. Zijn er nog bruidjes rond deze periode? Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Iemand een to do lijstje? Wij hebben het gevoel dat we precies nog veel moeten regelen en het andere moment denken we dat het nogal meeval...
Voorbereiding Reacties: 12 5-11-2012 7:16:01

Dorien
Tips Huwelijksreis USA??
Hoi Allemaal, Wij zijn volop aan het brainstormen over een huwelijksreis. We zouden heel graag naar Amarika gaan, zoiets als een week pretparken doen en een week strandvakantie (we hebben geen zin om er constant rond te rijden met de wagen). Heeft er...
Huwelijksreis Reacties: 6 4-11-2012 20:46:21

Bart
Decoratie aangeboden
In een jaar tijd zijn zowel mijn zus als ik getrouwd. Nu verkopen wij decoratie . Zie onderstaande link Het is zowel mogelijk om het in Rotterdam als Zeeuws Vlaanderen op te halen. http://hobby.marktplaats.nl/feestartikelen/613034932-decoratie-brui...
Ideeën Reacties: 3 4-11-2012 20:42:50

Ellen
Feestjurk laten maken van trouwjurk
Hallo allemaal, wij zijn ondertussen dik anderhalf jaar getrouwd. Gisteren had ik mijn trouwkleed nog eens aan omdat onze feestlocatie een feest gaf voor alle getrouwde koppels van 2010 en 2011 en de dresscode was je trouwkledij. Nu zou ik het zond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-11-2012 18:57:27

Sofie
Voor het eerst op kleedjesjacht!
Vandaag voor de 1ste keer kleedjes gaan passen bij Liliane Claes in Herentals. Ze vertelden me dat ik deze periode zou moeten bestellen en mijn eerste pas dan pas 1 tot 1,5 maand voor het huwelijk zou zijn..Maar dat lijkt me zo eindeloos lang!!Ik zou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 4-11-2012 16:23:15

Inge
verrassing voor bruidegom
de titel zegt het al, ik ben op zoek naar een leuke verrassing voor mijn verloofde voor op het huwelijksfeest wij trouwen op zijn verjaardag en dan is het toch leuk om  nog iets extra te krijgen hé ideetjes zijn welkom bedankt!
Ideeën Reacties: 9 4-11-2012 15:28:47

Petra
hier zijn de fotot'tjes !!
Zoals beloofd, volgen hier de foto'tjes http://www.facebook.com/media/set/?set=a.530732956955079.127910.100000551378254&type=3
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 4-11-2012 14:32:27

Shana
Binnenlocatie trouwfoto's
Lieve bruidjes, Zoals de titel het al zegt, ben ik op zoek naar een binnenlocatie voor onze trouwfoto's in de omgeving van: Nijlen-Lier-Grobbendonk-Herentals-turnhout... Kan iemand mij helpen?
Locaties - Fotografie Reacties: 10 4-11-2012 11:01:47

Eva
Huwelijksreis Zuid-Italië
Hey bruidjes, Omdat we slechts een beperkt budget hebben, hebben we besloten om voor de huwelijksreis naar Zuid-Italië te gaan. We twijfelen nog tussen de regio Puglia (de "hak" van de laars) of Calabrië (de "tip" van de laars). Is er ieman...
Huwelijksreis Reacties: 11 4-11-2012 10:25:21

Vansteenbrugge
Is helemaal klaar!
Is helemaal klaar voor de trouwbeurs in Avelgem! Laat de koppeltjes maar komen! Trouwbeurs Avelgem WWW.TFV.BE
Voorbereiding Reacties: 0 4-11-2012 8:58:35

Ellen
Magazines
Is er iemand die zijn trouwmagazines wegdoet voor een prikje of mss wel gratis ;-) ? Ik lees deze zoooo graag! Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 12 4-11-2012 1:45:26

Liesbeth
privélessen Gent en omgeving
Dag bruidjes, We willen zeker geen ingestudeerd dansje als openingsdans, maar om te vermijden dat het saai wordt of dat we staan klungelen willen we graag een privé dansles volgen. We willen graag wat basispasjes leren om zo wat variatie te bre...
Openingsdans Reacties: 4 4-11-2012 0:49:41

Sofie
vervoer niet te duur
wij zijn dus nog steeds opzoek naar trouw vervoer voor ons huwelijk op 16 maart maar we willen er echt niet teveel geld aan geven 200 euro maxium iemand een ideetje? in de familie is niemand met een speciale wagen liefst iets americaans indien mog...
Ceremonie Reacties: 4 4-11-2012 0:40:57

Marijke
Chroomvrije bruidsschoenen
Ik heb al een aantal jaar een chroomallergie aan mijn voeten. Nu is het zowiezo al zeer moeilijk om chroomvrije schoenen te vinden, laat staan chroomvrij bruidsschoenen! Ik heb al gezocht op internet maar niet direct iets te vinden. Moesten jullie h...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-11-2012 0:03:34

Stéphanie
wanneer de ringen?
Hoi! Ja ik weer  Nu die datum steeds dichter komt begin ik mij precies bij alles vragen te stellen! al een geluk dat je dan hier terecht kunt! Nu ik weet aan welk hand je de ring draagt moet die er natuurlijk eerst nog aangeschoven worden. wij...
Voorbereiding Reacties: 3 3-11-2012 23:47:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...