Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kanter
Trash the dress
Hallo iedereen, ik weet niet of jullie bekend zijn met de term 'trash the dress', maar in Amerika gebeurt het vaker dat er na het huwelijk nog een photoshoot wordt gehouden waarbij de bruidsjurk wordt 'getrasht', bv dat het koppel in de zee springt....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-11-2012 18:39:06

Inge
witte wijn / cava?
hoi hoi, wij geven volgende week ons huwelijksfeest, maar ipv een groot feest met 5 gangen menu geven wij een foute party met broodjes en dessertenbuffetje wij zouden ook wel een kleine ontvangstreceptie doen vooraleer het dansfeest losbarst.  ...
Ideeën Reacties: 5 1-11-2012 17:38:28

Lien
Goede traiteur Limburg
Hallo, Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw. We hebben al een zaal waar we ons feest gaan laten doorgaan, maar nu zijn we nog op zoek naar een goede traiteur. Heeft er iemand goede ervaringen met traiteurs uit Limburg of uit d...
Voorbereiding Reacties: 5 1-11-2012 17:15:08

Stéphanie
De ringen!
Hoi Nu zitten wij ons al een tijdje af te vragen aan welk hand we onze trouwringen moeten dragen? Ik zie op vele foto's dat dit verschillend kan zijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar de linkerhand (verlengde van het hart). Aan welk hand dragen jull...
Kledij - Accessoires Reacties: 23 1-11-2012 16:18:00

Jessie
videograaf - aalst?
Lieve mede-bruidjes, Wij wilden er eerst geen, want huwelijksvideo's zijn vrij duur. Maar nu heb ik hier op het forum van verschillende koppels al prachtige filmpjes gezien... Dus 't wordt terug "misschien toch wel'. Heb al heel verschillende prij...
Fotografie Reacties: 20 1-11-2012 15:46:07

kathleen
visagiste/kapster omgeving zaventem?
Hallo bruidjes, Ik ben nog steeds op zoek naar een kapster die ook men visagie kan doen op 24/05/2013.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 1-11-2012 14:04:03

kathleen
toffe internetsites ?
Hallo bruidjes, Wij gaan onze uitnodigingen op internet bestellen,maar ik kom steeds dezelfde sites tegen nml van Nederland...Kennen jullie nog leuke adresjes?
Uitnodigingen Reacties: 5 1-11-2012 13:43:28

virginia
muziek =)
hey allemaal! Ik spendeer de laatste dagen mijn vrije tijd op de computer, op zoek naar de mooiste nummertjes voor een moeder-dochter dans, ipv vader-dochterdans. tot nu toe gaat de keuze tussen: dans les yeux de ma mère - arno i'll stand by you...
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2012 13:06:31

Inge
wie kan me helpen???
hoi hoi, volgende week is het eindelijk zover, nog 8 dagen te gaan en dan is het de grote dag jammer genoeg roepen ze niet al te best weer af... daarom ben ik nog op zoek naar 2 doorschijnende of witte paraplus die ik voor een dagje kan gebruiken, l...
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2012 12:51:10

krista
www.absolute-freedom.be
heeft er iemand ervaring met de fotostudio absolute freedom? op de website vind ik haar foto's wel tof en eigentijds. wie heeft al met haar samengewerkt?
Fotografie Reacties: 3 1-11-2012 12:00:37

Charlotte
Hoe mijn broers als getuigen vragen?
Hallo bruidjes en bruidegommen Rond de kerstperiode ga ik mijn twee broers als getuigen vragen (de oudste voor de wet en de jongste voor de kerk). Mijn jongste broer die ik ga vragen als getuige voor de kerk is verzot op kinderbueno's dus ik zou hie...
Ideeën Reacties: 1 1-11-2012 11:32:31

sofie
28 juli fotokes van de fotograaf
hoi hoi de titel zegt het al in de link vinden jullie de fotokes (allez toch enkelen want het waren 2 cd-roms vol! ) van onze geweldige fotograaf! we zijn hier echt super content van, ne echte aanrader dus! ze kwam van 's ochtend en bleef tot op het...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 1-11-2012 7:40:07

Sylvia
Beslissing is gevallen
Hey Iedereen, Even met jullie delen dat de beslissing is gevallen, ik kan al niet meer wachten tot april voor de eerste pasbeurt. ik ben SUPER blij (ook heb ik het dan nog cadeau gekregen ook). groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-11-2012 0:57:17

Ruth
Eerste pas!
Dag dames, vandaag naar Koonings in Nederland geweest om voor de eerste keer bruidskleedjes te passen!Wat een ervaring! Ze zijn er echt enorm vriendelijk en geven je alle tijd om te passen!En wat een verzameling aan jurken!Amaai! Ik heb er een zevent...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 1-11-2012 0:54:41

Charlotte
Luxe bruidstas in ivoor met grote satijnen strik NIEUW!!!
Hierbij verkoop ik mijn ongebruikt bruidstasje ( niet gebruikt wegens te late levering van Amerika)Ik zelf had een ivoor kleurig trouwkleed en het past perfect bij 1 ( achteraf er tegen gehouden en de kleur klopte perfect) Gekocht via ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-10-2012 22:41:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...