Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Te koop
Hierbij verkoop ik mijn ongebruikt bruidstasje ( niet gebruikt wegens te late levering van Amerika)Ik zelf had een ivoor kleurig trouwkleed en het past perfect bij 1 ( achteraf er tegen gehouden en de kleur klopte perfect) Gekocht via ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-10-2012 22:40:05

Charlotte
Te koop : trouwkleed leijten -be the light- 44 - collectie 2012
Bij deze wil ik graag mijn trouwkleed verkopen.Wij zijn getrouwd op 27 april 2012.Ik heb mijn kleed bij lilianclaes te Herentals gekocht.Het kleed is niet aangepast in breedte ( taille enz) enkele in de lengte een paar centimeter. ik zelf ben 1....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-10-2012 22:30:16

Charlotte
Te koop : Feestviltjes 189 stuks
Wij hebben nog 189 feestviltjes over van ons trouwfeest.zie www.hetfeestviltje.beDe verschillende vragen staan op de site Wij kochten er 2 X 250 stuks voor 150 euro / per pakket van 250 stuksEr zaten 20 balpennen bij - een map met kaftjes o...
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 22:27:52

Michèle
Wegwerpcamera's op het feest??? Doen of niet???
We waren het eerst helemaal niet van plan, maar begin er nu toch over na te denken om wergwerpcamera's op de tafels te leggen. Wat denken jullie, wordt dit gebruikt? Komen er leuke foto's uit. Heb horen zeggen dat je bij een fotograaf de foto's op he...
Ideeën Reacties: 10 31-10-2012 21:46:37

Lien
Vervoer
Ik ben volop op zoek naar vervoer voor mijn trouw. Ik vroeg mij af wat jullie doen, enkel vervoer voor jullie als trouwpaar of kijken jullie ook voor vervoer voor de suite? En wat kiezen julie als vervoer? Merci alvast!
Ceremonie Reacties: 11 31-10-2012 21:45:53

Julie
hopeloos opzoek naar liedjes voor gemeentehuis
zoals de titel vermeld ben ik hopeloos opzoek naar liedjes voor in het stadhuis te laten horen. als ik raad vraag aan mijn toekomstige is het allemaal goed dus jah Ik heb er weinig verstand van en ben heel erg onzeker wat vinden jullie van volgende k...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 31-10-2012 21:30:41

Evy
Zoektocht naar een fotograaf
Hallo, We zijn nog steeds op zoek naar een goede fotograaf, regio West-Vlaanderen.  Liefst iemand die niet te duur is en die eventueel ook fotoalbums maakt. Ik vind dat echt moeilijk om te kiezen. Groetjes!
Fotografie Reacties: 18 31-10-2012 21:22:08

tina
juist ondertrouw gedaan voor de kerk....was even spannend en nu raar beetje zwevend gevoel....
We hadden deze avond een afspraak(2de x dat hij naar ons kwam) met de diaken van de kerk die de inzegening gaat doen op ons huwelijk,en na het overlopen van het scenario van de inzegeningsviering,haalde hij een aantal papieren boven...ja zei hij...
Voorbereiding Reacties: 5 31-10-2012 21:10:23

Marieke
Victoria's bruidsmode in Neerpelt
Hallo dames Ik heb gezien dat er al eens een forum is geweest om te vragen of iemand al eens was langs geweest bij deze shop (http://www.victoriasbruidsmode.eu/). Maar nu wou ik weten of er ooit al iemand een jurk hier heeft gekocht? Ik heb e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 31-10-2012 20:07:44

viki
joepie!
Hoi; Vandaag goed nieuws gehad. Een bon van 125€ gewonnen voor op de trouwbeurs in Avelgem. Ik kan niet wachten tot zondag.....
Voorbereiding Reacties: 3 31-10-2012 19:52:25

vanessa
Trouw alles is veranderd !!!
Ik voelde me niet gelukkig met hoe het was ! Was voor mij veeeel te veeeel tralala! Ik en mijn toekomstige man zijn heel simpel ! Wij willen dat als we iemand uitnodigen dat iedereen op hun gemak is ! Dit weekend zijn wij samen met bevriend koppel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 31-10-2012 18:38:56

Elisabeth
29/09/2012 – Best. Wedding. Ever!
Althans, zo denk ik over onze trouw J Eindelijk mijn verslag van een onvergetelijke dag… Ik heb me een beetje laten gaan vrees ik... Wie al die tekst niet wil lezen: de beelden spreken voor zich! http://www.facebook.com/media/set/?set=a....
Verslag Huwelijksdag Reacties: 40 31-10-2012 18:08:53

Delphine
Kleuren uitnodiging?
Hoi bruidjes! Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken, maar komen niet echt overeen welke kleuren we willen gebruiken. Ikzelf zie graag een uitnodiging met wat 'felle' kleurtjes in, maar hij wil dan eerder een uitnodiging in wit-ecru-beige tinten (wan...
Uitnodigingen Reacties: 11 31-10-2012 17:18:45

Dorien
Het kleed...zo blij ! ! !
Vanmorgen had ik voor het eerst een afspraak om naar kleedjes te gaan kijken. We gingen naar La Tiara, direct goed ontvangen, Kelly doet dat super!! Na 6 kleedjes gepast te hebben, was nummer 7 de winnaar! Super mooi kleed, ook mijn zus en mama vonde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-10-2012 16:35:43

Femke
Iemand een idee van de kostprijs?
Hallo bruidjes. HET kleed heb ik al :) maar ik vind de sluier die bij het kleed hoort héél mooi en zou ook wel handschoenen willen maar wat kost dat ongeveer? De sluier die ik mooi vind komt tot op de grond en is iets langer dan de sleep v...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 31-10-2012 15:30:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...