Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Trouwkleed :-)
Ik had toch wel een beetje schrik om geen kleed te vinden, na sommige 'horror' verhalen hier op het forum. Gisteren was het dan zover, eerst naar Turnhout (Cermo), daarna naar Antwerpen (JPC Collection) Die dag heeft echt al mijn verwachtin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-10-2012 12:12:35

ine
printerprobleem uitnodigingen
eens een dom vraagje wij maken onze uitnodigingen zelf en nu zitten we met het volgende probleem we hebben een rood hart vooraan de kaart maar onze namen kunnen we met onze printer niet in het wit afdrukken weet er iemand hoe we dit kunnen oplossen...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-10-2012 12:09:46

Evy
Christ Vilez
Heeft er iemand ervaring met Christ Vilez?
Fotografie Reacties: 13 28-10-2012 11:57:09

An
trouwjurk
Hallo, Zijn er nog mensen die kiezen voor een gewoon kleedje, ik bedoel geen trouwjurk? Ik dacht aan een mooi wit kleedje om te dragen, wij trouwen enkel voor de wet Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-10-2012 10:14:26

virginia
leuke reacties ^_^
fijn! Met 68 dagen op de teller zijn de uitnodigingen nu allemaal verzonden en de eerste reacties lopen binnen. Echt leuk wanneer iemand al dat werk opmerkt en je daar bevestiging voor geeft mhihi. Ik vind dat er vanaf nu ook resultaat begint te kome...
Voorbereiding Reacties: 1 28-10-2012 9:39:16

angelique
boudoir foto's
vandaag heb ik mijn album ontvangen met de boudoir foto's van de shoot die ik heb laten doen als geschenk voor mijn verloofde ... ik moet nu eerlijk zeggen dat ik niet het perfecte lichaam heb, maar toen ik het album bekeek was ik meer dan tevreden ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-10-2012 0:21:37

Nathalie
Bruidskleedjes passen deel 2 :-)
Hey dames, Vandaag 2e winkel gedaan om bruidskleedjes te passen. Dit was in Couture Robel. Ik werd geholpen door Ann. Voelde mij heel erg op mijn gemak. Maar het was daar ontzettend druk!!! Stuk of 8 kleedjes gepast en er bleven 2 kleedjes over. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-10-2012 23:24:17

Tina
Definitief gekozen!!!!
Vorige week ben ik met de vriendinnen naar Sint-Truiden geweest. Heel behulpzame dame, vriendelijk. Wel niet zo heel veel keuzen. Ik denk dat ze in totaal een 25-tal jurken had hangen, waarvan ik er 5 gepast heb. Ik vond er op het einde maar eentje m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-10-2012 21:15:11

Saar
Said YES to the dress!
Eindelijk, na weken van passen, kan ik ook glunderend zeggen dat ik mijn jurk gevonden heb.  Mijn entourage was helemaal overtuigd (met tranen en al) en ik heb (na even twijfelen, want het is toch heel wat zo'n jurk kiezen) volmondig JA gezegd. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 27-10-2012 18:42:23

ine
zelfklevende letters?
dag iedereen graag zou ik eens jullie mening over het volgende horen. wij maken onze uitnodigingen zelf en tot nu toe lukt dit vrij goed. nu twijfelen we tussen onze namen in kleefletters op de uitnodiging te kleven of dit vie de computer gewoon o...
Uitnodigingen Reacties: 1 27-10-2012 17:58:04

Vicky
Uitnodigingen: helemaal check!
Vandaag bij de drukker gaan halen en ze zien er goed uit! Nu nog samensteken.. Met nog 223 dagen voor de boeg nog iets dat afgevinkt kan worden :-)
Uitnodigingen Reacties: 3 27-10-2012 17:57:37

Nicky
Eindelijk.. de foto's!
Een lang verslag ga ik jullie besparen, maar de foto's wil ik jullie wel tonen! Ik heb er enkele ze in een Youtube-filmpje gegoten (selectie uit 600 foto's). De kwaliteit is hierdoor wel heel sterk achteruit gegaan, maar ik hoop dat jullie toch eens ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 27-10-2012 17:40:46

Evy
Gezocht: Kapster aan huis in Kinrooi
Goedemiddag dames, Mijn visagiste ligt al vast, mijn lieve collega gaat mij 's morgens en 's avonds voor het avondfeest onder handen nemen. Heel leuk omdat ze me goed kent, weet wat bij me past en ze heeft er geen problemen mee om al 's morgens vroe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 27-10-2012 16:03:49

Nathalie
Virtueel trouwjurken passen
Hoi Hoi, Ik weet dat als je opzoek bent naar een nieuw kapsel je online kan kijken welk kapsel je goed zou staan..  Dus vroeg ik me af, zou dit ook zo zijn voor trouwjurken??? En ja hoor  bij Brides.com kan je virtueel trouwjurken pas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-10-2012 15:06:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...