Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Feestreglement
Ben dit eens gaan opzoeken op het internet en er zijn echt wel leuke dingen tussen. Heb hier al zitten lachen... niet normaal ;-) !  Zou precies ook zoiets op de tafel willen zetten. Zijn er onder jullie die dit ook gedaan hebben of gaan doen en...
Voorbereiding Reacties: 14 27-10-2012 12:39:08

Lynn
Do it self uitnodigingen
Op de site die ik in een ander berichtje al aangaf heb je een aantal "do-it-self kitjes" voor uitnodigingen te maken, het is een leuk concept en je moet het enkel zelf nog invullen. Ik vroeg mij af  of er zo nog sites bestonden ? Waar je dan e...
Uitnodigingen Reacties: 1 27-10-2012 10:33:35

krista
mylène bruids make-up
hallo, op de bruidsbeurs van genk stond een demonstratrice van mylène. deze vertrelde dat als je een demonstratie bij mylène gaf dat ze gratis jou bruidsmake-up op de dag van het huwelijk komen doen. ik vond dit wel een interessant aanbod. ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 27-10-2012 10:12:31

Lynn
http://dantasimport.nl
Hoi, Heeft iemand ervaring met deze site? of al eens bestellingen gedaan?  Ze hebben er enorm veel leuke dingen en ik vroeg me af of het wel veilig was om te bestellen? Ik vind bvb het hondenaccesoire "i should have been best man" geweldig :) ...
Voorbereiding Reacties: 3 27-10-2012 2:49:14

catherine
enkele of dubbele uitnodigingen
wat vinden jullie het mooist? Enkele kaarten of dubbele (die je kan openplooien)? Moeilijk:) x
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-10-2012 1:47:53

Kat
Feestzaal West Vlaanderen
Ahoi allemaal, Heeft er iemand van jullie ervaring met een trouwfeest bij Van der Valk (Oostkamp) of De Normandie (Koksijde)? Wat was er goed, wat was er slecht? Wij twijfelen... alle raad is welkom ;-) Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-10-2012 22:01:30

Marlies
Storm --> No way!
Hoi, Je weet nooit dat iemand hier een horloge van Storm overweegt. Dit is een Brits horlogebedrijf (Londen), je vindt de collectie vooral in designwinkels. Het zijn mooie horloges, maar ik zou iedereen afraden ooit iets van hen te kopen. Mijn vriend...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-10-2012 21:59:30

Yoline
Foto voor op uitnodiging
Hallo iedereen Ik zou graag een foto van ons op de uitnodigingen hebben, maar ik weet niet goed welke locatie ik voor deze 'shoot' zou gebruiken. De fotograaf had een voorstel gedaan met treinen, maar mijn vriend werkt bij de spoorwegen en zag dit n...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-10-2012 18:09:23

Delphine
Bruidsboeket en kerkversiering
Dag bruidjes! Wij hebben een 3tal bloemisten opgezocht waarvan we enkele bloemstukjes op de trouwbeurs gezien hebben en die we wel mooi vonden. We zouden hen eens contacteren om langs te gaan en prijzen te vragen enzo. Maar heeft iemand van jullie al...
Bruidsboeket Reacties: 6 26-10-2012 18:01:25

Alexandra
Aankleding Locatie
Beste bruidjes to be of reeds getrouwde vrouwen, Ik ben op zoek naar bedrijven die de aankleding van mijn locatie kunnen doen. Wij hebben een alternatievere locatie (daarmee wil ik zeggen geen kasteel ofzo, we hebben een oud fabrieksgebouw)...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-10-2012 16:03:18

Peggy
Kostuum man
Hallo, Vermits wij pas in de zomer trouwen ben ik geneigd om te wachten op de nieuwe collectie van kostuums en pas in februari te gaan kiezen. Of is dit niet van toepassing op een trouwkostuum ?
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 26-10-2012 15:31:55

Reeja
hoeve/schuur met tuin
Ik heb al ettelijke discussies gehad met mijn schoonouders over de trouw. Ik wou oorspronkelijk een simpel trouwfeest in een schuur met een bbq en een 40 tal vrienden. Ondertussen staat mijn lijst op 100 personen en moet het voor de schoonouders een ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 26-10-2012 14:42:20

Guinevere
Wedding Dress Hanger - Doe het zelf :-)
Voor bruidjes die geen 30 euro of meer  willen uitgeven aan een leuke kapstok op Etsy of op een andere website : http://www.youtube.com/watch?v=veBBTs-Lmqw Ik ga het alvast uittesten ! De randen  - waar je het ijzer een paar keer omhee...
Ideeën Reacties: 6 26-10-2012 14:40:19

greet
kleedjes bruidskindjes
Dag iedereen, Iets wat ook nog bovenaan mijn lijstje staat, zijn de kleedjes voor onze bruidskindjes. Heeft er iemand enig idee waar er zulk een winkel is met mooie en betaalbare kleedjes? Opnieuw hetzelfde hier..ik zie op internet vele kleedjes ...
Kledij - Suite Reacties: 13 26-10-2012 13:16:22

greet
Weddingshoes !
Goedemiddag dames, De voorbereidingen van ons huwelijk verlopen redelijk vlot en een klein maandje geleden heb ik ook de perfecte jurk gevonden vr de grote dag. Nu ben ik echter nog volop op zoek naar trouwschoenen. Ik hou niet van de "klassieke" c...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-10-2012 13:14:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...