Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
ervaring met traiteur De Feestarchitect/Impe Catering
Hallo iedereen, Heeft er onlangs iemand op zijn of haar huwelijk met traiteur De Feestarchitect of Impe Catering gewerkt? Ervaringen qua prijs/kwaliteit en samenwerking zijn steeds welkom! Bedankt
Locatie Reacties: 0 25-10-2012 14:54:19

Angelique
trouwjurk
Hoi Bruidjes! Wij trouwen 10/05/2013 en ik kijk er natuurlijk naar uit! Maar euhm, ik moet nog op jacht naar de perfecte trouwjurk... Ik hoop dat ik niet té laat ben... Wanneer moeten we eigenlijk beginnen kijken voor de uitnodigingen? Daar heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-10-2012 13:23:36

Marlies
onze uitnodiging is hier te bekijken
Hallo, Nu onze uitnodigingen verstuurd zijn, kan ik hier eindelijk de link zetten naar het filmpje! 't is zelf ontworpen en gemaakt, dus we hebben er alleszinds genoeg werk aan gehad. Maar de reacties zijn superfijn! http://www.youtube.com/watch?v=...
Uitnodigingen Reacties: 24 25-10-2012 13:08:45

Appel
FEESTZAAL GEZOCHT VOOR MAROKKAANS HUWELIJK!!
Beste Wij zijn op zoek naar een budget vriendelijke zaal regio Antwerpen. Wel willen we graag twee zalen aangezien we het huwelijksfeest gescheiden houden, één voor vrouwen (200/250 pers.) en één voor de mannen (max 100 pers.) ....
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-10-2012 13:06:07

Sandra
Dagplanning OK?
Hey mede-bruidjes. Door omstandigheden kan onze misviering niet plaatsvinden op het tijdstip waarop wij graag wilden. Daardoor werd onze hele dagplanning doorheen geschud. Willen jullie eens even zien wat jullie van deze planning vinden? Ik twijfel Z...
Ideeën Reacties: 5 25-10-2012 12:24:37

Tiffany
Kledij Suite
Hallo bruidjes, Vinden jullie dat alle mannen van de suite hetzelfde moeten aan hebben? Mijn vriend staat hier ni echt achter maar ik vind dat wel het mooiste. Hoe hebben jullie dit geregeld? Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 29 25-10-2012 10:53:49

Nathalie
Pierre Yves
Hallo, Na mijn bezoek bij Scarpellini gisteren, zie ik heel graag de collectie van Nicole. Zaterdag heb ik afspraak bij Couture Robel. Maar na reacties te lezen op het forum, heb ik wat schrik dat het niet zo goed zal meevallen. Ook zie ik heel g...
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2012 10:18:23

Wendy
getuigen
Hoi, Ik twijfel zo hard tussen mijn getuige. Mijn verloofde neemt zijn broer. Ik zou graag mijn zus nemen maar ik kom uit een gezin van 7. De 3 jongste gaan samen met mijn kindjes de bruidskindjes zijn. De 3 oudste wil ik als getuigen...maar kan dat...
Voorbereiding Reacties: 10 25-10-2012 9:48:17

Marisa
54 dagen op de teller, tijd voor een verslagje!
Om 6u30 ging de wekker en perfect uitgeslapen begonnen we aan onze dag. Ik, die regelmatig last heeft van innerlijke stress, dacht dat ik slecht zou slapen. Maar raar genoeg was dit niet het geval! Mijn hubby-to-be vertrok rond 8u naar zijn ouders om...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 25-10-2012 8:59:35

Marieke
Mijn kleedjespasdag - La Tiara en Le Chapeau
Toch even ook van mij een verslagje: Ik trok met zes vrouwen en een muisstille pasgeboren baby naar La Tiara in de voormiddag.Ze hadden daar niet zoveel mensen verwacht, maar haalden al snel extra stoelen uit en waren superlief.Ik keek samen met kell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 25-10-2012 8:44:25

jamina
Nog effe reclame maken voor de geweldige Lucky's babbelbox
https://plus.google.com/photos/105780004864108071729...    Om jullie bruidjes nog een idee te geven over hoe geweldig de babbelbox is, bij deze hierboven de foto's! De video kan ik spijtig niet op het trouwforum plaatsen, maar was al eve...
Ideeën Reacties: 11 25-10-2012 7:30:47

Tine
Fotograaf regio Brugge
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een fotograaf voor regio Brugge.Wij houden van moderne fotografie. Niet de klassieke poses...Heeft iemand tips?Thx,Tine
Fotografie Reacties: 18 25-10-2012 2:52:30

Lauren
Eerste foto's van de fotograaf
Jaaaaaa, het is zover!!!!! http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=444951&subject=Officieel-getrouwd-D Budget: €16000 Gasten: Receptie: 36, Avondfeest: 83, Dessertenbuffet: 16 Bruidsboeket: KateSaidYes op Etsy Drukwerk: zelf ontwor...
Fotografie Reacties: 22 25-10-2012 0:34:52

Ilse
Kindvriendelijk huwelijk(feest)
Nu dat we er een echt kindvriendelijk huwelijk van gaan maken ( te lezen in m'n vorige posts) Nu willen we zelfs voor onze openingsdans het liedje van Karolientje Gooris - Bekend van Belgiums Got talen- can you feel my love  gebruiken....
Openingsdans Reacties: 3 25-10-2012 0:25:33

Reeja
Ijstaart Vlaams-Brabant
Hallo!  Ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die voor ons een ijstaart kan maken. Kent iemand een adresje in Vlaams-Brabant?
Voorbereiding Reacties: 2 24-10-2012 23:09:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...