Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
TE KOOP - 13 kadertjes in donkerbruin/bronskleurig allu
Hallo'kes beste bruidjes, onze schitterende dag ligt ondertussen al meer dan een maand achter ons, tijd dus om 'kuis' te houden in de spulletjes die we niet meer nodig hebben van ons huwelijk. Voor onze dinergasten te verdelen hebben wij met tafelna...
Voorbereiding Reacties: 2 26-10-2012 11:23:10

Vanessa
trouwfuif - frietkraam laat op de avond?
hallo bruidjes Ik wou even checken wat jullie vinden... Wij doen een fuif in Le Cirq.  Bedoeling is dat de gasten aankomen vanaf 20u, boven een glaasje aangeboden krijgen (is een zaal met een verdiepje omdat het eigenlijk een oude cinemazaal is...
Ideeën Reacties: 9 26-10-2012 11:17:06

Rebecca
Bedankje - thema reizen
Hallo hallo Sinds kort, lees gisteren, zijn we er weer ingevlogen. Ons thema is reizen en we trekken dit over de ganse lijn door. We zijn nog op zoek naar bedankjes voor de avondgasten die passen in dit thema. Iemand originele ideeën? Bedankt!
Ideeën Reacties: 21 26-10-2012 10:00:50

Sara
High tea
Hey, weet er iemand waar je in de buurt van Brugge (maximum een kwartiertje rijden) van een high tea zou kunnen genieten (liefst privé)? Bedrijven die aan huis leveren mogen ook. We zijn wel maar met 10 personen. Bedankt!
Locatie Reacties: 2 26-10-2012 9:28:51

deddy
Achtergrond muziek video
Dag iedereen, Nu dat we al meer dan 40 dagen getrouwd zijn, moeten we dringend beslissen welke achtergrond muziek we willen voor op de video. We hebben er absoluut geen idee van. Hebben jullie een idee hoe hier aan te beginnen? Of enkele leuke liedj...
Video Reacties: 3 26-10-2012 8:34:17

Nicky
wie geef je allemaal een bedankje
Bruidjes, Geven jullie aan alles gasten een bedankje of enkel aan de suite en de avondgasten? We zijn aan het twijfelen om de gasten voor de receptie ook een bedankje te geven of niet.
Voorbereiding Reacties: 5 26-10-2012 8:33:12

fabienne
op zoek naar bruidswinkel met bruidsbroekpakken of bruidsjurken in kleur
hey trouwers ik ben op zoek naar een bruidsbroekpak of gekleurde bruidsjurk ik wil ni int wit daar het men 2e huwelijk is maar wil wel stralen op men geluksdag want heb een super ventje groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-10-2012 22:28:35

Griet
Traiteur (landenbuffet of BBQ) regio Kempen
Wie heeft er tips voor een goede traiteur in de Kempense regio.  We willen graag een landenbuffet of een BBQ doen?
Voorbereiding Reacties: 3 25-10-2012 21:51:35

Anne-Sophie
Vervanger "Les Lacs du Connemara"
Hallo allemaal! Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een vervanger voor "Les Lacs du Connemara" om als ijsbreker voor het avondfeest te kunnen gebruiken. Hebben jullie suggesties? Groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 22 25-10-2012 19:27:53

Kaat
Muziek vader-dochter
Dag bruidjes, ik ben op zoek naar nederlandstalige vader-dochter liedjes (voor wanneer hij me weggeeft in de kerk). veel vind ik er niet... Hopelijk kunnen jullie me wat helpen?!
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 25-10-2012 18:23:15

Ina
HELP :-)
Hm Hm, ik heb het gevoel dat ik nietmeer verder kan ...Met nog 309 dagen op de teller weet ik echt niet wat ik eerst moet doen en wat nog kan wachten ... bij de cheklijst staat dit al: - Zaal; - Dj; - Alle liedjes voor kerk; - Misboekje; - Getuigen...
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2012 17:56:08

Dorien
Op zoek naar feestzaal in Limburg
Hoi hoi,    Wij zijn op zoek naar feestzalen in Limburg in de omgeving van Maaseik-Dilsen-Opglabbeek-As-Kinrooi-Genk. Groetjes Dorien
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 25-10-2012 17:23:46

Charlotte
I found MY DRESS
Hallo bruidjes Eindelijk heb ik MIJN kleedje gevonden, ik ben superblij en er viel een grote druk van mijn schouders. Ik ben vandaag terug naar Amiga Pronovias in Breda gegaan waar ik mijn favorietje kleedje had hangen. Ik wilde eerst nog andere klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 25-10-2012 17:19:35

kathleen
op zoek naar trouwkaartjes met lint
  Ik ben van plan om men uitnodigingen online te bestellen... nu zie ik wel graag kaartjes in een neutrale kleur met een mooi lint rond...Op welke site kan ik dat vinden?De meeste sites komen steeds terug
Uitnodigingen Reacties: 6 25-10-2012 16:28:36

Ann
feestzaal
hallo,we trouwen op 1 juni 2013 en zijn op zoek naar een zaal,liefst met tuin of andere faciliteit waar we buiten kunnen.Aangezien we met een eetwagen werken zoeken we een zaal waar we wel drank willen afnemen.heeft er iemand sugesties,liefst omgevin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-10-2012 16:11:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...