Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
tips decoratie
Dag allemaal Iemand tips voor de zaal / kerk te versieren. Ik wil eventueel wel iets met ballonnen doen, maar de dag zelf te veel doen, gaat ook niet lukken. Tips, foto's, ideeën zijn altijd welkom!!
Ideeën Reacties: 5 31-10-2012 15:00:38

Natascha
Pastoor en misboekje
Hey Wij huwen eind mei en ik heb reeds datum en uur vastgelegd bij gemeente en kerk. Maar nu mag ik pas in januari de pastoor terug opbellen om verder te plannen. Ik zag hier echter dat vele bruidjes al volop bezig zijn met het samenstellen van het...
Voorbereiding Reacties: 8 31-10-2012 14:38:37

Elfie
Boekjes vrijzinnige dienst
Hallo Bruidjes to be,  Wij zijn zaterdag getrouwd en ik heb nog enkele boekjes over van onze vrijzinnige dienst. Omdat ik het jammer zou vinden dat ze in de papiermand belanden wil ik er jullie een plezier mee doen, want ik weet dat ik zelf ook...
Ceremonie Reacties: 26 31-10-2012 14:35:56

Katrien
Tips gevraagd voor m'n planning
Dag mede-bruidjes, vrijdag gaan we naar 2 zalen kijken. Eentje is een eerder traditionele feestzaal.  De andere is een restaurant (www.offcourse.be) .  Wat ons daar eigenlijk aanspreekt is het concept "High Tea". We zijn niet zo voor het t...
Voorbereiding Reacties: 14 31-10-2012 13:47:09

Eline
Herkenbaarheid mannen suite
Hey! Meestal zien we dat de mannen van de suite hetzelfde ksotuum aanhebben, maar dat willen we niet. Ze dragen wat ze zelf willen. Om dan toch herkenbaar te zijn als 'de mannen van de suite' :-), hebben de meeste een bloemencorsage. Maar mijn v...
Kledij - Suite Reacties: 14 31-10-2012 11:27:58

fleur
Foto's trouw op site : Weddings By Lily
Enkele van onze foto's van de trouw staan te schitteren op de site van Weddings By Lily: http://www.weddingsbylily.be/ (onder fleur en bram, voorpagina). We willen hen bij deze nog eens enorm bedanken voor de leuke samenwerking en mooie fo...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 31-10-2012 10:12:57

Nicky
welke bedankjes nemen voor 2 meisjes eentje van 5 en eentje van 6
Zoals de titel het al aangeeft zijn we nog op zoek naar 2 leuke bedankjes. Namelijk voor de 2 meisjes die er als enigste kindjes zullen bij zijn. We hebben er niet echt een idee van wat we zouden nemen. Alle tips zijn welkom. grs
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 9:58:06

Evelien
haaraccessoires
Waar vinden jullie haaraccessoires? Ik ben er nog naar op zoek, geen tiara, maar kleine dingetjes. Bedankt! Evelien
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 31-10-2012 9:47:26

Bruidje2013
Verlovingsfeest
Eventjes niet online kunnen zijn wegens de verhuis, maar deze is nu achter de rug dus we kunnen ons weer volop concentreren op de trouw. 20/10 hadden we afspraak met onze DJ. Onze DJ moesten we nemen van de zaal, dus ik had hier toch wat stress rond,...
Voorbereiding Reacties: 0 31-10-2012 9:46:05

Maaike
Aankoopbon
Heeft iemand interesse in een aankoopbon van 650 euro voor het bruidsparadijs in Merksem? De bon is nog in mei geldig. We kunnen gerust een prijsje overeenkomen.!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-10-2012 8:42:44

Karen
I do Sticker
Beste bruidjes zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een I do sticker.. Mss zou ik deze zelf kunnen maken met strasssteentjes? Groetjes
Ideeën Reacties: 15 31-10-2012 8:23:55

Flo
Feestzaal vrij van traiteur
Hey iedereen, Mijn verloofde en ik trouwen wegens omstandigheden vroeger dan voorzien namelijk al in mei 2013. We hebben net ons oog laten vallen op een zaal die zowel los van traiteur, drankleverancier als dj is. We hebben een klassieke trouw in ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-10-2012 8:12:00

Anne
Bruidsmeisje
Hallo! Ik had hier al iets gepost over wat te doen met bruidskindjes. Wij hebben namelijk 2 kleine nichtjes in de familie, maar zien die max 1x/jaar, dus een echte band is er zeker niet. Nu las ik dat sommigen "oudere" bruidsmeisjes namen. Maar dan...
Ideeën Reacties: 5 31-10-2012 7:40:59

Eva
Herkenbaarheid suite
De mannen uit onze suite hebben niet allemaal hetzelfde pak aan, maar om toch aan de gasten kenbaar te maken wie de suite is, zouden we ze allemaal dezelfde corsage opspelden. Nu vroeg ik me af of er voor de vrouwen ook zoiets kan gedaan worden? De m...
Kledij - Suite Reacties: 8 31-10-2012 6:14:18

krista
hoeveel cava op receptie nodig?
ik zit met n groot ?... wij mogen zelf voor de cava zorgen, vermits de cava van de zaal in mijn ogen vrij duur is, met het stopgeld erbij komen wij nog voordeliger uit als we hem zelf zorgen... maar nu zit ik wel met de vraag, hoeveel flessen cava mo...
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 5:33:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...