Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
Tijdsschema
Nu dat de meeste zaken vastliggen wou ik al eens beginnen aan een tijdsschema. Vooral ook omdat we nog een defnitief uur moeten doorgeven voor de kerk. Onze wettelijke trouw is om 10u30. En voorlopig hebben we de kerk om 13u30 gezet. Daartussen kunne...
Voorbereiding Reacties: 2 5-11-2012 17:33:45

Tiffany
Misboekje
hallo bruidjes en bruidegommetjes Vermits wij dit weekend naar de pastoor zijn geweest, zijn we ons misboekje al aan het samenstellen. Ik zou het leuk vinden moesten jullie , jullie misboekje eens doormailen zodat wij toch een idee hebben hoe ...
Religie Reacties: 9 5-11-2012 17:01:32

Dorien
huwelijksreis
Hallo, Wij trouwen op 31 augustus 2013 en gaan aansluitend op huwelijksreis. We zouden graag een "exotische,verre" reis maken (een reis die we wss niet meer kunnen doen als we kleine kindjes hebben), maar ze zou ook nog een beetje budgetvriendelijk ...
Huwelijksreis Reacties: 16 5-11-2012 16:52:56

viki
Bord : Hier komt de bruid
Hallo; Ik zit met het idee om de bruidskindjes een bord te laten vast houden met de tekst " hier komt de bruid" Wie van jullie gaat dit ook doen of heeft dit gedaan? Hebben jullie dit bord zelf gemaakt? Zo ja hoe? Hebben jullie dit gekocht? Zo ja wa...
Voorbereiding Reacties: 16 5-11-2012 16:29:18

Dorien
De Vilten Bruid / Corsages
Hier ben ik weer :-) Het ene moment ben ik helemaal niet met het huwelijk bezig, op een ander moment doe ik niets anders dan opzoeken... In mijn zoektocht naar ideetjes voor mijn bruidsboeket kwam ik op de website (dankzij dit forum) van De Vilten B...
Ideeën Reacties: 3 5-11-2012 15:30:22

Lieve
Nieuwsgierig : hoeveel kostte jullie trouwfeest?
Zoals de titel zegt : hoeveel kostte jullie trouwfeest of gaat die kosten?  Ik ben wel eens benieuwd naar totaalbedragen. Bedankt!
Verslag Huwelijksdag Reacties: 51 5-11-2012 14:27:03

Fairytale
Huwelijksviering-boekjes zelf maken
Hallo'tjes iedereen, Wij zetten onze laatste hand aan onze vieringsboekjes voor ons huwelijk... we hebben van het begin af besloten ze zelf te maken en na grond zoekwerk is het gelukt.  We zijn zelf ook uiterst tevreden van het resultaaat, nu z...
Voorbereiding Reacties: 7 5-11-2012 14:04:03

Bart
Zaal regio Aarschot - Diest - Beringen
Hoi, wij zijn op zoek naar een leuke, eventueel originele locatie/zaal voor het avondfeest in de regio tussen Aarschot en Beringen. Iemand een idee? Alle tips zijn welkom!!! Merci!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-11-2012 13:01:27

Lauren
Supertrots op het fotoalbum :)
Ik heb net mijn fotoalbum in elkaar gestoken en ik ben er eigenlijk wel trots op :D Ik vind het heel leuk geworden en jullie hopelijk ook! De fotootjes zijn vrij klein maar je kan toch al een leuk idee krijgen van het eindresultaat. http://www.foto...
Fotografie Reacties: 29 5-11-2012 12:58:48

bianca
openingsdans
hallo iedereen, Mijn vriend heeft voor een stuk zijn hart verloren in Ierland. Daarom ben ik op zoek naar een openingsdans van Ierse afkomst, maar is niet zo makkelijk te vinden. Iemand ideetjes?
Openingsdans Reacties: 8 5-11-2012 12:23:58

nele
Misboekje - Rent a Priest
Dag allemaal, Wie kan er mij als voorbeeld zijn misboekje toesturen? We trouwen met Rent a Priest en ik had graag wat ideetjes opgedaan ... Alvast erg bedankt! Nele nele.stuyck@gmail.com
Ceremonie Reacties: 0 5-11-2012 10:58:15

Nathalie
Uitnodigingen
Hallo iedereen, Wij zouden aan onze uitnodiging beginnen, maar hebben er geen idee van. Hoe begin je eraan? Wij hadden graag de foto's  van onze burgerlijke trouw in onze uitnodiging verwerkt en zouden met GIMP werken, maar is toch niet zo ...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-11-2012 10:36:41

dries
viering
hey allemaal, we trouwen volgend jaar en we hebben totaal nog geen idee over de viering.We willen niet in de kerk trouwen. Dus hadden we gedacht aan een viering van rent a priest of de goede herder of een vrijzinnige viering. Maar wat is het verschil...
Ceremonie Reacties: 2 5-11-2012 10:18:57

Mieke
Bedanking getuige - DIY
Hoi! Ik zoek een leuk ideetje voor een bedankje van de getuige. Het mag zeker iets om zelf te knutselen zijn (vind ik zelfs het leukst) en liefst niet duurder dan 30€. Het is voor een meisje :-) Het is wat moeilijk voor jullie om iets persoon...
Ideeën Reacties: 0 5-11-2012 9:50:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...