Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veva
Nog iets om af te kruisen op de to do list
Hey allemaal, Vandaag heb ik nog iets kunnen afkruisen op de to do list. Ik heb nl. onze grafisch ontwerper aan het werk gezet. Zij is een kennis van mij die pas van school is en nog geen vast werk heeft. Hierdoor zal ze onze uitnodigingen, misboekj...
Voorbereiding Reacties: 1 16-11-2012 15:53:25

Gitte
alternatief ringendoosje en ringenkussentje
Dag dames! ik ben opzoek naar een leuk alternatief om de ringen te dragen en aan te laten geven door onze twee bruidskindjes, een jongetje en een meisje van vier op het moment dat we zullen trouwen.  Voor ringkussentjes heb ik het niet zo, vind...
Ideeën Reacties: 9 16-11-2012 15:35:16

virginia
Hulp bij het misboekje!
dag dames!Ik zou moeten beginnen aan ons misboekje (we gaan voor een woorddienst) maar ik heb eerlijk gezegd GEEN IDEE waar te beginnen... Iemand die ons op weg kan helpen?
Voorbereiding Reacties: 5 16-11-2012 15:25:15

Scarlett
Hulp nodig zoeken mooi nummer quickstep openingsdans
Hallo bruidjes, Wij trouwen 29 dec en zijn nog hard op zoek naar een mooi openingsnummer. We hebben volgende week onze eerste prive dansles een quickstep en moeten ons liedje meenemen. Ik kan er geen vinden. Alleen van die oude nummers. Wie weet ...
Openingsdans Reacties: 12 16-11-2012 13:58:54

Stéphanie
Viering in feestzaal: heb jullie mening nodig!
Beste mede-bruidjes! Heb jullie mening nodig. Wij trouwen niet in de kerk maar doen een viering in de feestzaal zelf. Deze zou beginnen om 16u en dan om 17u30 receptie. We zitten nog met een halfuurtje speling zodanig dat iedereen nog eventjes kan ...
Locaties - Viering Reacties: 9 16-11-2012 12:11:53

Marijke
Videograaf gezocht: 15/12/2012
Wij hebben heel last-minute dan toch beslist dat wij onze trouwdag willen laten filmen. Nu heb ik al gemaild naar Videochel (omdat ik hier al goede reacties heb gelezen over zijn werk en de prijs) maar hij is jammer genoeg niet meer vrij op onze trou...
Video Reacties: 9 16-11-2012 12:04:29

Jennifer
Op zoek naar een vervallen pand - omgeving Tremelo - Mechelen
Hoi bruidjes en bruidegommen in spé,   Zoals de titel het dus zegt : we zoeken voor onze fotoshoot nog een originele locatie in regio Mechelen - Leuven. Het liefst een verlaten/vervallen pand, of een gebouw met een speciaal interieur. ...
Fotografie Reacties: 2 16-11-2012 12:02:53

Delphine
Planning: receptie vóór ceremonie?
Hoi allemaal, Een vraagje: wij zouden van plan zijn om eerst in de namiddag de receptie te houden, daarna de ceremonie te doen (met de Goede Herder, op de locatie van het feest), en aansluitend daarop te beginnen aan het avondfeest. D...
Voorbereiding Reacties: 3 16-11-2012 11:27:17

Bart
Sparrenhof - Lindenhof - Zone 21 - Schuttersveste
Dag allemaal, wij hebben een aantal locaties op het oog. Heeft er iemand ervaring met het Sparrenhof in Langdorp, Lindenhof in Baal, Zone 21 in Pellenberg en/of Schuttersveste in Rilaar? Alle informatie is uiteraard welkom zodat wij een goede beslis...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-11-2012 11:05:29

Marijke
Jasje of stola voor over trouwkleed?
Dag bruidjes! Nog één maand te gaan en dan is het zover voor ons :-) Gisteren de laatste pas gehad vooraleer ik mijn kleedje 13/12 kan gaan ophalen, en nu begin ik toch meer en meer te denken dat ik best iets zoek om over mijn kleed aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-11-2012 10:18:28

Karen
Ziet door de bomen het bos niet meer :-S
Beste bruidjes, Het volgende op mijn lijstje is het vastleggen van een fotograaf maar het is heel moeilijk om deze te vinden. Ik heb al zoveel portfolio's bekeken dat ik niet meer weet waar te beginnen zo moeilijk kan dit toch niet zijn? Om een foto...
Locaties - Fotografie Reacties: 19 16-11-2012 9:53:54

tatjana
Binnenlocatie regio Mechelen
   Hey hey Over een maandje is het bijna zo ver dat we gaan trouwen en schiet ons plots te binnen dat we nog geen binnenlocatie hebben voor de fotoshoot bij slecht weer! Iemand ideetjes?
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-11-2012 9:35:46

Happy
Australie?
Hallo! Wij zijn er absoluut nog niet aan uit waar we op huwelijksreis zouden gaan. Ik lees hier dat punta rica een geliefde huwelijksbestemming is, dit is dus ook op ons lijstje toegevoegd van mogelijke bestemmingen:) Maar ik vroeg me af, is er al...
Huwelijksreis Reacties: 3 16-11-2012 7:51:42

Kylie
bedankingstekst
Hey iedereen, Wij gaan aan onze familieleden een gepersonaliseerde fotoalbum van ons huwelijk geven. Heeft er iemand een idee voor een mooie tekst die we hierin kunnen zetten? Een bedankingstekst of .... Groetjes,
Ideeën Reacties: 1 15-11-2012 22:03:28

Esther
Foyer van 't Arsenaal
Is er al iemand die ervaring heeft met de Foyer van 't Arsenaal in Mechelen? We zijn er pas gaan kijken, lijkt een superlocatie, vriendelijke uitbater, redelijke prijs, ... Maar toch zou het plezant zijn om wat reacties te horen van mensen die er al ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-11-2012 21:52:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...