Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
openingsdans...zoveel vragen...
Ok,ik ga eeuwig twijfelen...Ik heb nog zo veel tijd maar die muziek uitkiezen is zo moeilijk! Zowel voor de ceremonie als die verdomde openingsdans :) Wij willen een up tempo nummer. Ik heb wel wat ritme in mijn lijf maar mijn verloofde amper...Een ...
Openingsdans Reacties: 11 17-11-2012 19:13:11

Sigrid
Ceremoniemeester + ceremonievervoer
Ik ben op zoek naar een mooie ceremoniewagen!! Verder wil ik graag een ceremoniemeester voorzien voor de suite en tijdens de misviering. Iemand ideeën? Groetjes, Sigrid
Ceremonie Reacties: 11 17-11-2012 18:15:15

Stéphanie
Suitekledij door naaister
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een naaister (Oost-Vlaanderen) voor het maken van de suitekledij van 4 bruidsmeisjes. Dit voor tamelijk eenvoudige kleedjes. Ik vroeg mij af wat de richtprijs hiervoor ongeveer is. Heeft iemand hier ervaring mee? I...
Kledij - Suite Reacties: 3 17-11-2012 17:36:06

Katrien
Tips voor bestemming huwelijksreis gezocht
We hebben bijna onze huwelijksreis naar Thailand geboekt en nu beginnen we ineens te twijfelen over de bestemming. Aangezien het daar regenseizoen is in juni zijn we nu aan het uitkijken voor een andere bestemming. Hebben jullie een idee waar het da...
Huwelijksreis Reacties: 12 17-11-2012 14:48:33

Katrien
Receptieboek "Vertel eens over het bruidspaar"
Hey lieve mede-bruidjes, Hebben jullie al van deze receptieboek gehoord? Dit zijn losse bladen die elke gast kan invullen met originele vragen... Ik wil graag die boek eerst zien voor ik deze bestel om juiste te weten welke vragen er in staan maar j...
Voorbereiding Reacties: 3 17-11-2012 14:24:03

roos
feestzaal in hoevestijl gezocht!
hallo, wij zouden graag volgend jaar trouwen,rond de zomer,maar zijn nog wanhopig op zoek achter een zaaltje!! we zoeken iets in hoevestijl,vrij van traiteur,met een tuin bij,we zoeken iets voor een 100 tal personen ongeveer. kan iemand ons helpen? a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-11-2012 14:18:31

Tinneke
Mijn trouwstress is helemaal over, ik heb mijn trouwjurk gevonden :-)
Gisteren heb ik mijn droomjurk gevonden :-)Ik had enorm veel stress omdat ikzelf een eeuwige twijfelaar ben, maar door de fantastische hulp van de verkoopster Chantal bij Cermo Concept te Turnhout heb ik geen moment getwijfeld.Ik heb ben zo blij met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 17-11-2012 11:41:24

Joyce
Huwelijksreis vastgelegd, maar nog als verrassing voor mij
Hallo allemaal, Zoals de titel het al zegt: onze huwelijksreis is vastgelegd! Joepie! Alleen... ik weet nog niet waarheen ze ons zal brengen... Bij mijn vriend in de familie is het traditie dat de bruidegom dit regelt als verrassing voor de bruid. S...
Huwelijksreis Reacties: 11 17-11-2012 11:07:42

Bianca
Enkele foto's van onze dag..
Uit de meer dan duizenden foto's was het heel moeilijk kiezen.. Maar wil toch even enkele fotootjes van ons mooiste dag laten zien.. Hieronder de tijdelijke link naar mijn facebook.. https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4660815485787.183569...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 17-11-2012 10:27:57

Tessa
Pffff Zit in zak en as
Hoi iedereen, Ik ben echt verdrietig, ons feest is nu een week gepasseerd en kan er maar niet aan wennen. Bij het bekijken van elk filmpje of foto moet ik wenen.. Hopelijk is dit snel over want ik heb het echt moeilijk..   Hieronder nog enkele ...
Ceremonie Reacties: 14 17-11-2012 10:25:45

Lie
Hoe lang op voorhand trouwjurk bestellen?
Omdat wij onze verloving pas rond kerst officieel bekend gaan maken kan ik dan ook pas op zoek naar een jurk. Ik zou graag trouwen op 20 juli 2013.Is januari nog op tijd om een jurk te bestellen? of kan ik trouwdatum beter verlatenWe maken het pas ro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 17-11-2012 10:10:06

rozelien
kleed
vandaag terug op kleedjesjacht, spannend!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-11-2012 9:06:44

Eva
Bruidsmagazines te koop
Dag bruidjes, Iemand geïnteresseerd in een pakket van bruidsmagazines? -For lovers september 2012 - met bruidsmode 2013 -Loving you - juli 2012 -Bruid en Bruidegom - augustus 2012 -For lovers september 2011 -Bruid en bruidegom mei 2012 Totaalpri...
Ideeën Reacties: 0 17-11-2012 8:54:09

Anne-Sophie
Locatie viering Grobbendonk
Hallo iedereen, Wij overwegen om een alternatieve viering te houden aangezien we niet voor een kerkelijk huwelijk kiezen. Bij mooi weer heb je natuurlijk veel locaties om uit te kiezen, maar ik vroeg me af of jullie een romantisch plekje weten in ...
Locaties - Viering Reacties: 5 17-11-2012 8:38:23

Reeja
Second thoughts?
Bon, ik heb dus een week of drie geleden mijn trouwkleed gekocht. Het is een simpele off the shoulder, kanten a-lijn jurk. Ik heb jurken gepast die echt zo trouwerig zijn, je weet wel: brede rok, strapless... Maar ik voelde me er niet lekker in. Echt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 17-11-2012 7:21:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...