Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
naar waar op huwelijksreis?
Wat denken jullie over Algarve, Madeira, Lanzarotte en Canarische eilanden? Wie raadt wat aan? We gaan in augustus en houden van rust, met toch wat natuur, uitzicht bewonderen,... Groetjes, Evelien
Huwelijksreis Reacties: 6 21-11-2012 13:38:40

Mieke
Schieting ??
Hey Bruidjes, Mijn toekomistige wil de donderdag voor onze trouw een schieting houden. Nu heb ik geen flauw benul van wat dit juist inhoud . Ik had er tot voor kort eigenlijk nog nooit van gehoord. Wie weet er iets meer over deze traditie en wordt ...
Voorbereiding Reacties: 13 21-11-2012 12:34:03

Anja
Ringkussentje
Hoi dames, Aangezien er nog maar 49 dagen op onze teller staan, begin ik stilaan de laatste spulletjes bij elkaar te zoeken. Ik vroeg mij af waar jullie, jullie ringkussentje (of iets dergelijks) hebben gevonden. Bij ons huwelijk zal ons zoontje, di...
Voorbereiding Reacties: 5 21-11-2012 12:31:46

sofie
knopen
Dag dames, Graag had ik gewerkt met knopen in de versiering, maar dat is natuurlijk niet goedkoop. Zijn er onder jullie die een tip kunnen geven waar ik een site of dergelijke kan  vinden waar je (goedkoper) knopen kan kopen? In de Veritas hebb...
Voorbereiding Reacties: 5 21-11-2012 12:24:29

sanne
Ervaringen Indra Laenens?!
Bruidjes, Iemand hier ervaring met Indra Laenens? Idee van de richtprijzen en/of manier van werken? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 3 21-11-2012 11:19:45

mona
Online verkoop Nicky Vankets?
Ik lees in de krant dat de jurken van Nicky Vankets via een veiling verkocht werden afgelopen weekend. Gek dat we daarover niets lazen op dit forum. De veiling had weinig succes staat in de krant, en daarom worden nu nog jurken online aangeboden aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-11-2012 7:01:00

Evy
Haar en make up
Hallo iedereen Weet er iemand een goede kapster en iemand voor de make up voor mijn grote dag? Regio Lebbeke. Zowel voor mij als voor mijn dochtertje daarbij is wel enkel een mooi kapsel nodig. Alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 21-11-2012 6:28:15

Sharon
leuke feestzaal gezocht
Ik ben op zoek naar een leuke locatie voor de receptie en het avondfeest. We willen geen traditionele trouw, dus misschien met een gezellige walking diner en al rond 21 uur starten met de muziek. De mensen kunnen gewoon blijven door eten als ze wille...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 20-11-2012 23:10:07

sandra
spulletjes te koop
Ondertussen al even getrouwd dus stilletjes aan tijd om spulletjes te verkopen http://www.2dehands.be/listuser/3908739/?p=all&locale=all => tiara => paraplu zwart en wit => enveloppendoos => ringdoosje => kleed van dochtertje =>...
Voorbereiding Reacties: 0 20-11-2012 22:37:15

Mieke
menu kaartjes
hallo allemaal, we waren aan het denken over ons menukaartjes , we hadden ze graag zelf gemaakt net zoals onze uitnodigingen.  ik had graag iets gemaakt zoals dit http://www.lumage.com/images/huwelijk4.jpg nu vroeg ik me af of iemand een idee he...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-11-2012 21:51:10

Caroline
Merk en Prijs van deze jurk (pierre yves)?
Hello, Iemand een idee van welk merk deze jurk is? http://www.pierre-yves.be/fotos/Webgals2012/Pierre_Yves_Bruid/index.html Alvast bedankt voor de hulp!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 20-11-2012 21:19:20

kylie
De eerste naar onze dag...
Hallo  iedereen, Vorige zaterdag heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Iedereen blij en gelukkig :) Wij hebben ondertussen al besloten dat het april 2014 wordt, over de dag zijn we nog niet zeker. Nu zijn wij benieuwd wat jullie allemaal...
Voorbereiding Reacties: 8 20-11-2012 20:43:19

virginia
aaaaaaargh
pf... Met 45 dagen op de teller vandaag geen leuke mail ontvangen.ik had enkele maanden geleden tijd gestoken in offertes vergelijken van visagistes. Na heel veel over-en-weer-gemail-en-gebel was ik op het volgende gekomen: makeup van bruid en 6 vrou...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 20-11-2012 19:18:43

Karin
banner voor op het feest
hallo bruidjes, Ik wil graag een banner laten maken in het wit met de tekst op van mr en mevr.... en dan zou ik graag dat er per tafel voor deze banner een foto wordt gemaakt. Maar waar laat ik zo'n banner maken geraak er niet goed uit via google. ...
Ideeën Reacties: 3 20-11-2012 19:13:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...