Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
pierre yves
Hallo, Wat is jullie ervaring van pierre yves in brussel? En even praktisch: hebben ze een eigen parking? Best met auto of met trein??? Merci Dorien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-11-2012 16:59:00

Lieve
Kapper en visagist(e) omgeving Gent
Hallo medebruidjes Ik ben nog op zoek naar een goeie kapper in Gent om mijn haar stijlvol op te steken of mooi in losse krullen te leggen op de twee dagen van mijn trouw. Ik heb een hoop haar dat enorm zwaar is, dus ik ben al vaak teleurge...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 23-11-2012 16:33:54

fabienne
bruidjes regio grimbergen/vilvoorde
hey medebruidjes zoals de titel al verraad zijn er nog bruidjes uit deze regio ben eens benieuwd groetjes fabienne
Locatie Reacties: 15 23-11-2012 14:47:03

Peggy
tekst uitnodiging
Wat denken jullie ? Iets is er niet goed aan maar wat, ik weet het niet.. Op Kreta zeiden we in augustus heel intiem ‘NEJ’ tegen elkaar. Graag willen wij op ons gelukkig leven klinken, lekker eten en veel bubbels drinken.  Afs...
Uitnodigingen Reacties: 9 23-11-2012 14:18:49

Evy
ervaring Glitglam
Hallo iedereen Heeft er iemand ervaring met Glitglam? Alvast super bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 23-11-2012 13:36:54

Debbie
bedrukte servietten
zijn er bruidjes die hun eigen 'logo' laten drukken hebben op servietten, ik vind op trouwsites wel servietten die je kan personaliseren met de namen en datum erop maar niet dat je je eigen logo kan uploaden.
Voorbereiding Reacties: 0 23-11-2012 11:48:26

Eva
Help!! Eerste bridezilla-momentje
Ik heb vandaag een e-mail gekregen van de bruidswinkel waar ik in oktober mijn kleedje heb besteld. In maart zou het er zijn, en dan schreven ze erbij dat mijn eerste pas in augustus zou volgen (!) Augustus lijkt me toch wel heel laat aangezien we i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 23-11-2012 11:44:33

Sofie
Openingsdans?
Dag mede bruidjes! Mijn vriend en ik trouwen op 21 december en hebben nog steeds geen openingsdans!! Ik denk dat het te laat is om danslessen te volgen? We hebben geen idee welk liedje geschikt is :( .. Ik vond laatst dit liedje van Tom Dice : ...
Openingsdans Reacties: 8 23-11-2012 7:12:09

Nitsi
Versiering kerk
Hoi, Hoe versieren jullie de kerk? Ik ben op zoek naar ideetjes, zeker DIY ideetjes zijn welkom. Laten jullie de bloemist kleine boeketjes hangen aan de stoelen, of doen jullie hier lintjes of iets anders aan? Ik zou wel graag zelf iets maken, omda...
Ideeën Reacties: 9 23-11-2012 7:02:19

candy
misboekje
hallo iedereen, ik heb een vraagje ben je verplicht voor een lezing te geven ik bedoel daarmee of je verplicht  bent om iemand te vragen voor iets voor te lezen in de kerk van u vrienden of familie
Ceremonie Reacties: 5 23-11-2012 1:37:40

Dorien
twijfel trouwjurk 2
Hallo, Zoals sommigen wss al gelezen hebben ben ik gisteren voor het eerst kleedjes gaan passen. Heb er een twintigtal gepast van 4 verschillende merken, de kleedjes van het merk marylise vond ik bijna allemaal mooi. Na een selectie blijven er nu du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 22-11-2012 21:56:30

Inge
Ervaringen met Arke Fly
Dag bruidjes! Ik wil graag weten wie van jullie ervaring heeft met vliegen met Arke Fly vanuit Schiphol?We zijn vandaag gaan informeren bij Arke voor onze huwelijksreis naar Punta Cana en het scheelt maar liefst 700 € met Jetair hier in Belgi&#...
Huwelijksreis Reacties: 12 22-11-2012 21:24:40

Sarah
Haar/Make-up regio Diepenbeek
Dag allemaal Zo nu en dan probeer ik een paar dingen in orde te maken voor onze trouw op 7 juni 2013. De zaal, de fotograaf, de ringen en het gemeentehuis zijn in orde :-) De bedankjes zijn in de maak en aan de uitnodingen ben ik nog zelf aan ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 15 22-11-2012 20:00:16

Elien
The Perfect Day! 17/11/2012
Heyhey! Ik heb hier een goeie 5 maanden alles gevolgd en met veel plezier de verslagen gelezen, dus moet ik nu mijn verslagje toch ook posten! Het is raar om mij nu mevrouw te noemen en de teller telt nu plots vooruit.. De dag was zo perfect en leuk...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 22-11-2012 19:46:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...