Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marie
Trouwjurk in outlet
Beste bruidjes, Ik trouw volgend jaar en ben op zoek naar een kleed. Graag had ik van jullie geweten of jullie misschien een paar winkels kennen die ook outlet verkopen. Ik heb al horen zeggen dat trouwjurken van collecties van de jaren ervoor soms ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 27-11-2012 15:46:28

Vanessa
wel of geen ceremoniemeester?
Hallo bruidjes De titel zegt alles... Ik geraak er maar niet uit of we een ceremoniemeester willen. Soms denk ik: ja, het zal goed zijn voor mijn gemoedsrust... Soms: nee, het zal ook wel zonder lukken... Onze dag loopt in grote lijnen als volgt: ...
Ceremonie Reacties: 24 27-11-2012 14:05:13

kristel
mag bruid mee voor kostuum bruidegom ?
We moeten nog op pad voor een kostuum voor mijn ventje. Maar hij wil niet dat ik mee ga kiezen Hij volgt de redenering: "Ik mag jou kleed toch ook niet van tevoren gezien hebben" Zijn er meer bruidjes die de bruidegom enkel op pad sturen met zijn m...
Kledij - Bruidegom Reacties: 28 27-11-2012 12:27:12

Tina
Trouwjurk reeds besteld
Na veel twijfelen is mijn trouwjurk ondertussen al besteld en voorschot reeds betaald. Ik ben er enorm blij mee. Ik had van mijn laatste 2 keuzes een foto getrokken. En op basis daarvan heb ik dan mijn uiteindelijke beslissing gemaakt. Het enige wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-11-2012 11:16:27

Rebecca
Goede nieuws brengt verandering in onze plannen...
Aangezien ik hier af en toe de vorderingen van onze voorbereiding uit de doeken kom doen en voor alle volledigheid, een update. Vorige week hebben we na een zoektocht van 2 jaar eindelijk een stuk bouwgrond gekocht. Grote vreugde alom, een droom gaat...
Huwelijksreis Reacties: 26 27-11-2012 9:33:37

tatjana
op het dansfeest trouwkleed of een ander kleed?
Ben hier serieus over aan het nadenken wat ik met het dansfeest zal aandoen. Aan de ene kant is het toffer om gewoon m'n trouwkleed aan te houden, want je draagt het tenslotte maar 1 keer in je leven... Maar aan de andere kant, ik heb een ambetant...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-11-2012 8:41:32

candy
wie trouwt er op 20-07-2013
wie trouwt er allemaal op 20-07-2013 en hoe ver staat jullie met jullie voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 25 26-11-2012 22:48:05

Ellen
cymbeline jurk
Hallo reeds gelukkig getrouwde bruidjes, Volgend jaar is het aan mij en ik ben op zoek naar de jurk cymbeline espera. Jammer genoeg heb ik het geschikte budget niet om hem nieuw te kopen. Als iemand er ene tweedehands kan aanbieden, ik zou jullie erg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-11-2012 20:59:16

Charlotte
Woensdag trouwkleed gaan kiezen ...
Hey, Woensdag mag ik voor de eerste keer gaan kijken voor mijn trouwkleed. Kben benieuwd wat het zal geven. Ik ga kijken naar Robel in Roeselare. Al heel goed ontvangen geweest bij het maken van de afspraak, nu maar hopen dat we nu ook weer zo'n goe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-11-2012 20:17:30

Lies & Eline
Linea rafaelli
Ladies! Heeft er iemand ervaring met linea raffaelli? Ik zou graag onze bruidsjurken vandaar halen, maar ik weet niet of het wel betaalbaar is, want wij kopen er twee! ;) Ze hebben zeer mooie jurken, maar ik wil eerst weten of ze wel van kwaliteit ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-11-2012 20:12:00

Nellie
Four weddings Vitaya
Hallo, Als trouwverslaafde heb ik weer iets nieuws gevonden om naar te kijken: Four Weddings op Vitaya! Zelfde concept van Zo zijn wij getrouwd... Mijn reactie toen ik het zag: "Woehoe!" De reactie van mijn verloofde: "Het is toch niet waar zeker....
Ideeën Reacties: 17 26-11-2012 19:27:40

Liesbeth
oude theaterzaal CC Meulestede (Gent)
Hallo, iemand ervaring met CC Meulestede te Gent? Dit is een gerestaureerde oude theaterzaal aan De muide te Gent... Ik heb een optie genomen, maar zou graag wat reacties horen op deze locaties en eventueel wat fotos van de aangeklede zaal zien!! any...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-11-2012 19:06:20

fabienne
bruidsmode steven
hey bruidjes Had op 2 nov men jurk eigenlijk rok met topje bij bruidsmode steven besteld na 2 weken twijfelen over de kleur van de rok, die zwart is. Heb ik gebeld om men rok naar het grijs te veranderen en ja hoor zonder probleem. Gisteren mail gest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-11-2012 18:44:34

Liesbeth
Amerikaanse - Belgische trouw
Hallo,   ik trouw midden volgend jaar in Belgie met een Amerikaanse jongen, maar ben een beetje in de war met alles van papierwerk hierrond.. In het districthuis vertelden ze me dat ik maar 6 maand opvoorhand aan de papieren kon beginne, nu...
Juridisch Reacties: 5 26-11-2012 17:38:01

Hannelore
DE jurk!! :-)
Vandaag op kleedjesjacht gegaan samen met de mama en mijn getuige en ik heb DE JURK gevonden!! :-) Heb een kleedje van Pronovias gekocht bij Pierre Yves in Aalst! Ben er deze ochtend langs gegaan, de verkoopster die ik had was zeer vriendelijk en hee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 26-11-2012 17:16:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...