Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Kostuum verloofde: check!
Woensdag is de verloofde zijn maten gaan laten opnemen voor zijn kostuum op maat bij De Waele in Sint-Niklaas. Half januari mag hij terug voor een eerste pas. Kijk er al helemaal naar uit om hem strak int pak te zien, rrrrr!
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 30-11-2012 11:59:45

Delphine
Pfieuw die uitnodigingen maken is niet zo gemakkelijk :)
Hoi bruidjes! omdat mijn ventje grafisch ontwerper is gaat hij de uitnodigingen zelf maken. Maar nu ben ik in gang geschoten om de tekst daarbij mooi te formuleren. En das toch niet zo simpel zeg :s Wat moet er daar juist allemaal in komen, en hoe m...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-11-2012 11:17:20

kylie
En toen verandere alles!!
Hallo iedereen Gisteren nog zo getwijfeld om onze datum te vervroegen en nu de knoop doorgehakt! Van april 2014 naar september 2013. Zaal ligt vast en ceremoniemeester ook (volgende week afspraak) Amai en dit alles in 24uur :) Volgende week trouwbe...
Voorbereiding Reacties: 10 30-11-2012 11:00:45

wendy
Ideetjes versieren feesttent?
Hallo iedereen, wij trouwen op 7-9-2013 en ons feest zal doorgaan in de Beemden in Nijlen.  Nu weet ik niet zo goed wat ik zou doen qua versiering in de de feesttent.  De tafels worden gedekt, maar met de muren van de tent mag je zelf iets ...
Voorbereiding Reacties: 10 30-11-2012 10:52:56

Nathalie
trouwringen
Morgen is het zover ! Wij mogen bij juwelier zelf onze trouwring gaan maken ... Iemand ervaring mee ?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 30-11-2012 9:10:56

candy
een vraagje
vandaag ben ik voor het eerst gaan kijken voor mijn kleed, na een paar te passen heb ik 1gevonden waar ik verliefd op geworden ben moest wel nog enkele dingen aan gedaan worden maar dat was geen probleem zeide ze dan vertelde ze mij dak het direckt m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 29-11-2012 21:58:27

Karin
nog zo lang wachten ;-)
Hello bruidjes, zoals de titel het al zegt, pppffffff ik moet nog zo lang wachten. Wij trouwen pas in 2014 en heb al zoveel leuken dingen gezien en wil al vanalles vastleggen en doen, maar das nog te rap he. Maar toch, geduld wordt beloond zeker he ...
Ideeën Reacties: 12 29-11-2012 21:27:45

Tinne
En we gaan op jurkenjacht...
Omdat wij van plan zijn om een trouwdag met een beperkt budget te organiseren, heb ik heel lang gewacht en getwijfeld waar ik op jurkenjacht zou gaan. Na veel reacties te lezen, koos ben ik dan gisteren eindelijk de eerste winkels binnengestapt... .....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-11-2012 21:27:21

Fien
Twijfel!
Dag bruidjes, ik ben de laatste tijd enorm aan het twijfelen wat betreft mijn trouwjurk. Deze heb ik al besteld en er is dus geen weg terug. Maar ik weet echt niet wat te doen... :-s Het is ook totaal het tegenovergestelde van wat mijn verloofde&nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-11-2012 21:22:28

Katia
Videograaf
Aanrader! Als je op zoek bent naar een videograaf dan raden wij absoluut Gert Goemer Producties aan! Wij zijn in de zomer getrouwd en hebben met ons klein budget voornamelijk gezocht naar een goedkope videograaf. We hebben ondertussen onze trouw...
Video Reacties: 24 29-11-2012 21:06:17

nele
Iemand ervaring met dj Peter van studio blackstar of Dj infinity?
Hallo Wij zijn druk op zoek naar een dj, toch een heel belangrijk onderdeel van je feest. Nu hebben wij 2 dj op het oog. Dj Peter van studio blackstar of  Dj infinity? iemand ervaring met een van deze djs? Positief of negatief? danku! Nele
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 29-11-2012 21:02:39

Stefanie
Suitekleed gezocht maat 46
beste Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een zomer suitekleedje. Stuur me gerust een berichtje indien u er eentje verkoopt. mvg
Kledij - Suite Reacties: 1 29-11-2012 20:21:46

Charlotte
En de keuze is gemaakt ...
Hallo, Gisteren mocht ik naar Couture Robel in Roeselare. Heb zo'n stuk of 8 trouwjurken gepast, maar één zat er tussen waarvan ik direct zei: Wow, dat is het!!! De keuze was dus snel gemaakt. Ben wel heel goed ontvangen geweest, heel vrie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-11-2012 19:43:49

kylie
Nieuwe datum
Koekoek Wij zijn aan het twijfelen om onze trouwdatum te veranderen naar September 2013. Is dit nog haalbaar? PS zaal zouden we al hebben. 
Voorbereiding Reacties: 6 29-11-2012 19:23:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...