Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
alternatief feestbusje?
Hallo allemaal, Wij hadden graag het feestbusje gehad op onze receptie 's middags. Zij leveren bubbels, hapjes & broodjes, statafeltjes, paraplu's bij regen en zorgen voor bediening. Nu blijkt dat zij niet meer vrij zijn op onze datum. Ondertusse...
Voorbereiding Reacties: 9 4-12-2012 11:22:40

Michèle
Fotoshoot met onze grootste schatten...4 honden!
Hallo bruidjes en bruidegommetjes! Even een vraagje, heeft iemand van jullie ook een fotoshoot gedaan met zijn/haar grootste schatten zijnde hondjes? Wij zijn gek van onze beestjes en willen hen er natuurlijk bij! Het zal al niet lukken op het feest ...
Fotografie Reacties: 14 4-12-2012 10:36:39

Eva
Oh Kenya, ik verlang nu al naar jou!
Dagdag! Binnenkort gaan mijn toekomstige en ik onze huwelijksreis boeken. En het wordt...trrrrromgeroffellll....: KENYA! Al jaren droom ik hiervan. Nu heb ik eindelijk een goede reden gevonden om er naartoe te gaan. En gelukkig stond dat ook op m...
Huwelijksreis Reacties: 10 4-12-2012 9:42:43

Nathalie
even iets anders...
Hallo, Even iets anders, ik wil het toch eens kwijt... Wij zijn volop bezig met onze huizenzoektocht. Wij gaan een huis kopen! Wij zijn het er over eens dat we een redelijk nieuw huis willen, of zelfs bouwen, met sleutel op de deur. De regio wet...
Voorbereiding Reacties: 5 4-12-2012 9:11:35

kristel
Vervoer suite: koets en ... ?
Beste Bruidjes, Nog eens een vraagstukje voor jullie. Zelf ben ik fan van paarden. Nu hebben wij gelukkig een nonkel die een mooie koets met 2 paarden heeft. Dus hebben we gevraagd of hij op onze dag ons wil vervoeren. En dat wil hij voor ons wel do...
Voorbereiding Reacties: 1 4-12-2012 9:09:39

Ellen
Lopers
Ik ben van plan om een paarse loper te bestellen of te huren.  Maar hoe breed nemen jullie deze?  1m lijkt me precies nogal smal..
Ceremonie Reacties: 4 4-12-2012 6:56:06

an
fotolocatie binnen regio kapellen ekeren stabroek
hey bruidjes.. ik zit met een dringend probleem. heeft er iemand suggesties voor een binnenlocatie voor de foto's in deze omg? wij trouwen al over acht dagen en ben dit volledig uit het oog verloren. .... ? help...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-12-2012 21:28:05

Kimberly
op zoek naar een uitnodiging
hoi allemaal, Wij zijn volop bezig met onze trouwuitnodigingen. Het is heel moeilijk om iets te vinden dat we alletwee mooi vinden..... we dachten er eindelijk aan uit te zijn toen we deze stijl vonden: http://iwedstyle.wordpress.com/2010/06/23/fun-...
Uitnodigingen Reacties: 19 3-12-2012 20:12:41

rozelien
trouwbus
Hey bruidjes, Wie van jullie huurt een trouwbus? Wij zouden er graag eentje huren maar hebben geen idee van prijs. Groetjes, Rozelien
Locaties - Viering Reacties: 14 3-12-2012 20:11:10

Charlotte
advies kleur hemd bruidegom
Hallo bruidjes en bruidegommen De winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, zei dat het hemd van mijn verloofde en eventueel van de mannen v/d suite dezelfde kleur moet hebben als mijn trouwkleed. Ik heb een off white kleed en en dus moeten de he...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 3-12-2012 19:20:16

sharon
schilders ezeltjes
hallo bruidjes, iemand geintreseerd in kleine schilders ezeltjes? heb er een stuk of tien en zitten nog in de verpakking.. ging dit gebruiken op mijn tafels maar ben ondertussen verandert van gedacht :-)  groetjes
Ideeën Reacties: 8 3-12-2012 17:20:03

Marie-Line
Trouwkleed verkopen?
Hoi, Ik ben dit jaar getrouwd en twijfel nu om mijn kleed te verkopen.... Mijn man zou het direct verkopen, maar ikzelf ben er nogal aan gehecht. Nu ja,... ofwel komt het in mijn kleerkast terecht (waar er al een plaatsgebrek is) ofwel zet ik het op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-12-2012 16:27:32

fabienne
Weer iets om te schrappen van de lijst
Zoals de titel het al zegt. Heb deze morgen een kleurstaal gekregen van kleed. Ik had verleden week mooie schoenen dezien maar durfde ze niet te kopen want wist niet zekers of de kleur dezelfde was. Had naar bruidsmode steven gemaild voor een kleuren...
Voorbereiding Reacties: 0 3-12-2012 16:20:23

Irina
openingdans
hey, wij weten onze openingsdans al... we wilden eerst de dans laten beginnen en dan overschakelen op zo een mix van 'feestmuziek' met de bijhorende pasjes maar hadden graag de kindjes erbij betrokken zou het te doen zijn moesten wij onze openings...
Openingsdans Reacties: 2 3-12-2012 15:10:49

Vanessa
Stem op ons!
Hallo allemaal, Wij doen mee aan een wedstrijd van juwelier Willems, waar wij onze trouwringen kunnen terugwinnen.  Jullie kunnen ons helpen door op onze trouwfoto te stemmen. Foto 8 van onderaan te beginnen: Davy & Vanessa Pulinckx - Boss...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 3-12-2012 13:48:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...