Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shalane
huwelijksreis: auto huren Italië
Mede bruidjes, We willen graag voor onze huwelijksreis naar Italië. We zouden er heel graag rondtrekken met een auto. Ons plan is om naar Venetië te vliegen, door te rijden naar Pisa, San Gimignano, Voltera, Luca, enz.. Dus Tosca...
Huwelijksreis Reacties: 10 6-12-2012 15:33:49

Vanessa
5 % korting op 5 kastickets bij Colruyt
Voor de bruidjes die het nog niet moesten weten en al eens boodschappen doen bij Colruyt...  Als je hen laat weten dat je trouwt, krijg je 5 % korting op 5 kassabons. Als je, zoals ik, af en toe grote boodschappen doet daar, loopt dit toch al ga...
Ideeën Reacties: 16 6-12-2012 14:48:50

Sandra
Save-the-date-filmpje
Hallo mede-bruidjes, We zijn bezig aan het maken van ons Save-the-date-filmpje. Het is net klaar. Hebben het in powerpoint gemaakt, met muziek op de achtergrond. Nu vroeg ik me af, heeft er iemand een idee hoe ik hier een gewoon filmpje van kan ma...
Voorbereiding Reacties: 3 6-12-2012 14:27:01

Kenneth
Kapster gezocht regio Schoten
Ik ben op zoek naar een goede kapster voor een opsteekkapsel met verlengingen, mag in combinatie met make-up zijn. Iemand tips?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 6-12-2012 13:47:05

Kenneth
Visagiste gezocht regio Schoten
Ik ben op zoek naar een goede visagiste voor de make-up, mag in combinatie met kapsel zijn. Iemand tips?
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 6-12-2012 13:45:53

Lies & Eline
DJ
Bruidjes! Ik kreeg een offerte van een DJ. Ik viel bijna van mijn stoel!850 euro! Zonder verplaatsingskosten dan... Is dit normaal? Is dit bij iedereen zo duur? Amai... 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 26 6-12-2012 13:31:12

Irina
wanneer viering
Op 15 juni 2013 trouwen we voor de wet, we trouwen niet voor de kerk maar hebben gekozen voor een vrijzinnige viering we weten enkel niet goed wanneer deze best te doen voor of na de wet? normaal staat het uur van de wet om half 1 maar dit ka...
Ceremonie Reacties: 5 6-12-2012 12:39:06

Vicky
Uitkijken naar ontwerp trouwringen!
Gisteren is onze juwelenontwerpster langsgeweest om eens te bekijken wat voor ringen we willen, en het lijkt me super te worden. Mijn ventje gaat een witgouden ring nemen met een deel glanzend en een deel mat, ik ga ook voor witgoud maar dan met stee...
Voorbereiding Reacties: 2 6-12-2012 11:18:54

Elise
Ervaringen Maelstede (Kuurne) en Ten Boogaerde (Kortemark)?
Hallo allemaal, Na het bezoeken van een heel aantal zalen zijn wij aan het twijfelen geslagen tussen 2 trouwzalen, namelijk Maelstede in Kuurne en Ten Boogaerde in Kortemark. Zijn er mensen die reeds ervaringen hebben met deze 2 zalen? Alvast bedan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-12-2012 11:14:56

Laura
Gezocht: geen traditionele feestzaal
Dag iedereen! Wij gaan trouwen in oktober volgend jaar, en we zijn momenteel op zoek naar een geschikte locatie voor het feest. Alhoewel ik op zich niets heb tegen de traditionele feestzalen, of zalen waar quasi alleen maar huwelijken doorgaan, zoud...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 6-12-2012 10:43:18

Yoline
Trouwringen
Heey iedereen Mijn verloofde en ik zijn onze trouwringen gaan halen in de jodenbuurt van Antwerpen. Ze waren mooi, maar toch niet zo mooi dat ze mijn hartje sneller lieten slaan en de steentjes waren slecht gezet. Ik ben in contact gekomen met Direg...
Ideeën Reacties: 11 5-12-2012 23:22:04

Joke
Ondertrouw, even mijn hart luchten......
Beste bruidjes, Wij zijn gisteren bij de priester langsgegaan voor onze ondertrouw. Ons kerkboekje was volledig goedgekeurd op 1 puntje na. Wij hadden bij de vraagstelling het onderstaande verwoord in ons misboekje  Zijn jullie u...
Religie Reacties: 26 5-12-2012 22:07:23

Els
trouwkleed mt 40 - 42 te koop
Dag bruidjes, hierbij nog eens apart vermelden dat ik mijn trouwkleed verkoop. zie foto's en info via onderstaande link (uit m'n eerder verslagje trouwdag 22/9) Linea Raffaelli :  http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/trouwkleed-linea-raffaelli-c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-12-2012 21:24:36

Gitte
graag verwittigen voor????
Dag bruidjes! ik ben volop bezig met de uitnodigingen en het lukt al aardig. Wat ik me afvroeg is het volgende.  Het is de bedoeling op de uitnodiging te vermelden dat de mensen contact met ons opnemen of ze wel of niet zullen komen. Maar wat i...
Uitnodigingen Reacties: 8 5-12-2012 19:28:44

Fien
nog een laatste vraagje
Hallo, met nog 2 dagen op de teller (spannend!) toch nog een vraagje. ik zou graag op een of andere manier duidelijk maken dat de gasten hun bedanking niet mogen vergeten bij het weggaan en ook niet mogen vergeten in onze gastenboek te schrijven. Toe...
Ideeën Reacties: 5 5-12-2012 19:02:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...