Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Eindelijk dan misschien toch mijn droomvervoer :-)
hoi ik wil gewoon even laten weten hoe blij ik ben :-)  Ons vervoer is bij ons al meer als een jaar een heikel punt en nu is er ineens toch een oplossing boven water gekomen :-) Aangezien ik al 18 jaar paardrijd, wou ik men passie toch ook een ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-12-2012 22:48:41

Ruth
Pareltjes trouwkleed
Dag bruidjes, weet iemand of ze nog extra pareltjes op je jurk kunnen toevoegen? Ik zou er nog graag een paar op mijn rug willen.. Kan dit? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-12-2012 21:40:01

stephanie
Trouwjurk gevonden
Heb vandaag mijn trouwjurk gevonden. Het is een Ladybird geworden. Ben HAPPY HAPPY HAPPY
Kledij - Trouwjurk Reacties: 29 4-12-2012 21:11:51

Leen
Etsy-ervaring
Dames, Ik lees hier af en toe "horrorverhalen" over Etsy ivm levering en co. Toch even melden dat ik vorige week woensdag iets heb besteld dat vanuit Engeland moest komen en gisteren werd het al netjes geleverd! Dus het kan ook anders!
Voorbereiding Reacties: 4 4-12-2012 20:49:22

Dorien
Trouwjurk
Hallo, Ik ga binnen 2 weken terug naar we winkel om mijn maten te laten en mijn jurk laten aan te passen zoals ik wil. Nu moet ik de kleur kiezen van een bandje onder de borst. Ik twijfel tss een kleurtje (taupe ofzo) of gewoon witte steentjes??? Me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-12-2012 19:25:54

Joke
Waar vinden jullie jullie schoenen?
Dag bruidjes! Ik ben al maanden aan het zoeken op internet naar winkels waar ze bruidsschoenen hebben en ik vind enkel Van Loock in Zandhoven... In alle bruidsboekjes vind je 'Elsa coloured schoes', maar ik vind geen winkel die deze schoenen verkoopt...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 4-12-2012 19:09:36

barbara
Bedankjes getuigen, ouders, bruidskinderen
Hallo medebruidjes Binnen een aantal maanden trouwen wij, maar we zijn nog steeds op zoek naar leuke bedankjes voor onze getuigen, ouders en bruidskinderen. We weten niet echt wat we hen moeten geven, moet dit origineel zijn of eerder traditioneel. ...
Ceremonie Reacties: 6 4-12-2012 16:49:38

Stéphanie
Trieste bruid
Zie het allemaal niet meer zo goed zitten. Binnen 4 maanden is het zover, op 30 maart trouwen we. En eerlijk gezegd ik zie eventjes door het bos de bomen niet meer. Ik hoop echt dat alles goed komt. Ik weet nog hoe blij ik was toen Pieter mijn ten hu...
Voorbereiding Reacties: 7 4-12-2012 16:31:03

sanne
Is deze dagindeling oké?
Dag medebruidjes, Zoals de titel al zegt zou ik graag willen weten of deze dagindelig oké is? Is er genoeg tijd voor alles voorzien of? Mijn eerste trouw dus weet niet goed of dit in orde is :)  Foto’s bij ouders in tuin: ? Trouw ...
Voorbereiding Reacties: 2 4-12-2012 16:19:51

An
Stem voor onze trouwringen :-)
Dag bruidjes en gommetjesIk heb jullie hulp nodig!! :-)We doen mee met een wedstrijd van onze juwelier om onze trouwringen terug te winnen.Willen jullie even ook een stem uitbrengen op ons aub???Dit kan op: http://www.juwelier-willems.be > re...
Voorbereiding Reacties: 6 4-12-2012 15:16:22

lieselotte
SOS misboekje
Hoi allemaal, Aangezien onze pastoor ons misboekje eind januari al een keer wilt bekijken, had ik graag jullie hulp gehad :-) Geen zorgen, ik ga niet vragen om ons misboekje samen te stellen, gewoon om mij wat voorbeeldjes door te sturen, want ik be...
Ceremonie Reacties: 8 4-12-2012 15:13:12

Ne
Trouwkleed huren?
Zijn er hier dames die hun trouwkleed hebben gehuurd? Zoja, waar? Hoe viel de prijs mee? Wat als het beschadigd geraakt?  Voorlopig ben ik van idee dat ik liever minder uitgeef aan het kleed (dat ik 1 keer draag) en meer aan de juwelen (waar i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-12-2012 14:20:48

Valerie
Misviering met thema
Wij werken rond het thema zee, strand .. graag had ik dit ook doorgetrokken in de teksten voor onze misviering. Iemand idee'tjes? 
Ceremonie Reacties: 3 4-12-2012 13:10:11

Tinne
Wat te dragen voor burgerlijk huwelijk?
Vorige week jubelde ik nog over DE jurk en nu dringt er zich een andere vraag op. Wij trouwen een dag vroeger voor de wet dan voor de kerk.  In onze familie is het ook niet de traditie dat het burgerlijk huwelijk enorm gevierd wordt (is ook niet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-12-2012 11:51:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...