Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kylie
uitgenodigden...
Hallo, Zou het raar zijn om geen mensen te vragen van je werk?
Uitnodigingen Reacties: 7 29-11-2012 18:53:18

Leslie
Onze mooiste dag 29/09/2012: foto's
Liefste bruidjes en aanstaande bruidjes Vandaag zijn we al 61 dagen getrouwd en is het exact 2 maanden geleden. Jammer genoeg want ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien naar 29 september. Onze dag was in 1 woord FAN-TAS-TISCH!! Nu weet ik waarom ze...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 29-11-2012 17:48:55

kristel
huwelijkskaars DIY
beste bruidjes, Vlakbij mijn woonplaats is een zorgcentrum voor mentaal gehandicapten en die mensen hebben zo'n "winkeltje" waar zij ook kaarsen verkopen. En die maken dus echt mooie dingen. Ik heb al navraag gedaan en als ik een afbeelding breng va...
Voorbereiding Reacties: 1 29-11-2012 17:31:57

Charlotte
winkels suitekleding vrouwen
Hallo bruidjes Er kan weer vanalles worden afgevinkt van de to-do lijst. Het uur van het wettelijk en kerkelijk huwelijk ligt vast, we zijn voor een eerste keer langs de pastoor geweest, we hebben iemand gevonden voor het drukwerk (Apostrophe uit Ni...
Kledij - Suite Reacties: 9 29-11-2012 14:19:47

Stéphanie
HUWELIJKSREIS : SUGGESTIES
Hallo! Dit weekend gaan we naar het reisbureau om onze huwelijksreis te boeken. Nu is het wel zo dat we eigenlijk nog niet echt een vast idee hebben van waar we op huwelijksreis willen. Hebben jullie tips of voorstellen? Liefst budgetvriendelijk, bi...
Huwelijksreis Reacties: 13 29-11-2012 12:23:59

Michèle
Creatieve DJ gezocht omgeving Hasselt 24/08/2013
Hallo, titel spreekt voor zich, wij zoeken een DJ voor ons trouwfeest op 24/08/2013. Iemand ervaring? groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 29-11-2012 11:54:56

Jessie
zoeken...
Dag lieve medebruidjes! Vandaag de eerste mails verstuurd voor bloemmetjes, zondag een afspraak met Jarne van Jdesign voor de video. Maar we zoeken nog heel wat (hebben nog tijd ook natuurlijk :d): - Een goede DJ (voor zowel jong als oud, en liefst...
Voorbereiding Reacties: 0 29-11-2012 9:53:37

Evy
2 keer receptie of wat?
Beste bruidjes , hier weet ik even niet hoe het in elkaar zit, wij trouwen op een vrijdagnamiddag, liefst zo laat mogelijk, denk tegen 16u30, enkel een burgerlijk huwelijk, nu weet ik niet hoe het in elkaar zit, ja 16u30 trouwen, een haluurtje tegen ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2012 9:46:52

krista
avondjurken voor mijn dochters
voor onze trouw willen mijn twee dochters (12 en 17 jaar) welliswaar echte avondjurkjes dragen, zeg maar galakleedjes en mijn stiefzoontje (11 jaar) wil ineens een echt kostuum gelijk z'n papa. ikzelf vind dit wel leuk maar ook wel weggegooid geld ve...
Kledij - Suite Reacties: 7 29-11-2012 9:35:01

Nathalie
weer iets om aan te vinken!!
Gisteren naar Couture Ann geweest om mijn kleedje nog eens te passen in aanwezigheid van mijn mama, en mijn oma was ook mee. En het is goedgekeurd. Blij dat ik het nog eens aangehad, want mijn kleedje is veel mooier als op de brochure! Het past mij ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-11-2012 9:23:27

Flo
Bruidskledij winkel gezicht (liefst omgeving Vlaams Brabant)
Hey iedereen, Ik zou graag dit weekend nog een bruidswinkel doen, welke staan reeds op mijn lijstje ? Couture Anne (Aalst), Pierre Yves (Aalst ) en Dianna David (Meise). Zijn er winkels die jullie mij aanraden in de buurt van Dilbeek ? Ik ben zelf ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-11-2012 9:14:30

Ellen
Trouwkaart
Iemand ervaring met de website kaartcollectie.nl?
Voorbereiding Reacties: 3 29-11-2012 3:26:06

Marlies
De laatste rechte lijn....
Jaja, nu vannacht nog aan het werk, en dan zondag nog werken van 8u tot 20u. En dan meer dan een maand thuis! Eens niet moeten werken met de feestdagen, da's ook al eventjes geleden. 't is niet daarom dat we trouwen in december, maar 't is mooi meege...
Voorbereiding Reacties: 1 29-11-2012 1:21:29

melissa
wat nu
Ons huwelijksfeest ligt vast , de zaal ligt vast , uitnodigingen zijn de deur uit ...nu blijkt dat ik zwanger ben en uitgerekend ben op exact dezelfde datum als het feest !!!! HELP !!!!
Ideeën Reacties: 12 29-11-2012 0:39:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...