Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ilse
ja dromen hoe? EN WA?
Mijn ouders,waar ik dan de nacht ervoor ga slapen wonen in't centrum van Oud-Turnhout,middelpunt...een hoofdstraat links 200 meter van't gemeentehuis en rechts 200 meter van de kerk...nu dacht ik van te voet te gaan...(mijn zus een veertien jaar gele...
Voorbereiding Reacties: 1 28-11-2012 12:31:34

Karin
Enveloppendoos
Dag bruidjes, Ik heb een vraagje i.v.m de enveloppendoos. Op onze uitnodiging hebben we gezet dat we graag een centje voor de huwelijksreis willen en ons rekeningnr. Het zou gemakkelijk zijn als de mensen dan storten dan zitten we niet met teveel gel...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-11-2012 12:00:34

Debbie
bloemen!
Hallo bruidjes, Ben eens begonnen met prijzen opvragen van bloemisten... Kostelijk!!! Naar tschijnt wordt dit meestal gedaan: altaarstuk + 2 zijstukken. Ik vroeg me nu af of die zijstukken wel echt nodig zijn? Zijn er bruidjes die dat zonder gedaan ...
Voorbereiding Reacties: 19 28-11-2012 9:48:14

Karen
Troubles #frustratie#
Heeft even een frustratie, ik had eindelijk de zaal gekozen omdat een paar punten de doorslag hadden gegeven, wij hebben de eigenaar daarna gecontacteerd en gezegd dat wij onze optie willen bevestigen en onze feest daar laten doorgaan. Nu ging hij a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-11-2012 9:15:52

sharon
uitnodigingen
hellow bruidjes, we zijn ondertussen begonnen met het kiezen van de uitnodigingen... hoelang op voorhand moeten die opgestuurd worden? groetjes sharon
Uitnodigingen Reacties: 11 27-11-2012 23:32:01

candy
net een leuke site gevonden
was wat op internet aant kijken voor wat idé's voor een kleed omdat ik donderdag ga kijken in de winkel en heb een toffe site gevonden en dag laat ik ze maar eens meedelen mss weten jullie dat al maar voor de bruidjes die het nog niet wisten hie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-11-2012 22:26:34

Jana
Gepersonaliseerde Stempel
Hey bruidjes, wij zijn op zoek naar een gepersonaliseerde stempel (i.e. een stempel waar we zelf ons eigen logo/naam kunnen opzetten) voor onze uitnodigingen wat op te smukken. We hadden al vistaprint gevonden, maar weten jullie nog websites/winkels...
Ideeën Reacties: 7 27-11-2012 21:12:13

katrien
H.Waterfront te Wetteren
Iemand ervaring met een trouwfeest in H.Waterfront te Wetteren? Prijsklasse? Traiteur? Ik heb de verantwoordelijke gecontacteerd maar krijg geen reactie.....
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-11-2012 20:40:13

mia
art deco trouwkleed en tafeldecoratie: iemand ideeën?
Gezien een oldtimerfanaat/gebuur ons met een ford van 1930 gaat vervoeren willen we de rest een beetje in dezelfde lijn. Momenteel twee grote vragen: een art deco/jaren 20-30 trouwkleed waar vind je dat? (ik zou het ook kunnen huren bij een kostuumve...
Ideeën Reacties: 1 27-11-2012 20:06:26

Anne-Sophie
Uitnodigingen - online of bij drukker?
Hallo iedereen! Ik wilde eens horen wat jullie ervaringen zijn m.b.t. uitnodigingen online bestellen of ze laten maken bij een drukker. Is er veel verschil in prijs en/of kwaliteit? Alle tips zijn welkom! :-)
Uitnodigingen Reacties: 15 27-11-2012 18:48:50

rozelien
Koets
Hallo, Iemand enig idee hoeveel een koets kost om te huren? Alvast bedankt, Groetjes, Rozelien
Voorbereiding Reacties: 7 27-11-2012 18:36:30

Evy
tatoeage of niet???
men vriend wil geen ring doordat hij in de bouw werkt en hem toch nooit zou dragen, daardoor zou hij een tatoeage laten zetten, ikzelf ben niet verzot op naalden dus weet niet of ik dit zal kunnen, kvindt het gewoon zo dom dat de ene een tatoeage hee...
Ideeën Reacties: 17 27-11-2012 18:18:22

Chris
ondertrouw
misschien een domme vraag, maar wat is juist de ondertrouw?
Voorbereiding Reacties: 2 27-11-2012 18:17:11

kelly
Mijn bruidsjurk gevonden!
Hallo iedereen, Vandaag mijn droomjurk gevonden bij victoria's bruidsmode in neerpelt. Persoonlijk had ik een klein budget aangezien ik er geen honderden euro's aan wilde uitgeven voor 1 dag. Via dit forum,  dit adres gevonden. Waarvoor dank da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-11-2012 16:53:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...