Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


kenn
regelen
hej wie van de bruidjes heeft er ook nog ongeveer 32 dagen te gaan? wat moeten jullie nog regelen?groetjes kenne
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2006 12:32:40

Astrid
Menu
Hallo,wij zijn gisteren alles gaan vastleggen voor het menu.Dat werd wel eens tijd want over 22 dagen is het al zover!Ik moet zeggen het is daar zeer goed meegevallen. Er zijn 2 zalen en omdat we aanvankelijk met niet zoveel personen zouden zijn koze...
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2006 6:59:26

Benedikte
dagplanning
Hallo! Wij gaan zaterdag naar de drukker om onze uitnodigingen te bestellen, en moeten dus nadenken over het uur waarop we de avondgasten ontvangen. We geven geen aparte receptie waarna mensen naar huis worden gestuurd. Na het diner nodigen we de col...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2006 19:06:00

Inge
HELP...plannen die veranderen!
Hey Bruidjes! Ik ben 'n beetje teleurgesteld...De uitnodigingen zijn allemaal al verstuurd, maar er zijn zo van die mensen (veelal familie aan schoonouders-zijde) die dan toch nog durven te zeggen tegen mijn schoonouders dat ze die en die ook nog naa...
Voorbereiding Reacties: 7 21-6-2006 19:09:14

Petra
mooie gedichtjes voor in gastenboek over liefde en trouwen.
Nog 10 dagen.... 30 juni... Ben nog op zoek naar wat gedichtjes om in mijn gastenboek te zetten, alle tekstjes zijn welkom tekstjes die anders in een misboekje staan of ergens anders WELKOM
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2006 17:45:00

Peggy
verkeerde keuze getuige
Hey,Ik heb vorige week mijn getuige gevraagd. Ik twijfelde tussen 2 personen. Na lang nadenken dacht ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb, maar nu voel ik het net omgekeerd. Ik heb de verkeerde beslissing genomen. Hoe zouden jullie dat oplossen?Ik k...
Voorbereiding Reacties: 7 19-6-2006 22:38:41

Evy
waar vind ik een ijscremekar??
Hallo allemaal,Nog 75 dagen tot onze grote dag. We hopen natuurlijk dat het op die dag ook zo'n stralend weer als nu is! En als dat zo zou zijn, willen we graag onze gasten na de viering in de kerk, trakteren op een ijsje. Nu is mijn vraag: waar vind...
Voorbereiding Reacties: 3 12-6-2006 17:59:38

Evy
Nog 9 dagen en we zitten nog zonder vervoer help
Hallokes,Ik heb een groot probleem!Mijn lievelingswagen is een audi tt cabrio en het is dan ook mijn droom om erin te trouwen maar helaas vinden we niemand dat audi tt verhuurt en ondertussen hebben we nog maar 9 dagen de tijd.Is er iemand of kent er...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2006 21:42:35

Katrien
zonnebankkuur hoe lang?
Hoi dames,Intussen komt het plots sneller dichterbij. Nog 70 dagen te gaan en nu vroeg ik me af hoe lang op voorhand ik met een zonnebankkuur zou moeten beginnen.Ondaks m'n donkere haar ben ik echt geen makkelijke bruiner en sowiezo is het altijd al ...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2006 18:49:47

Phyllis
Het gaat vooruit, het gaat verbazend goed vooruit!!!
Dag medebruidjes,het is al enige tijd geleden dat ik mijn vorderingen nog eens heb verteld (wat toch steeds leuk is), dus zal ik dat dan nu nog maar eens doen hé...Vooraleerst wil ik alle bruidjes bedanken die mijn misboekje zo grondig hebben wi...
Voorbereiding Reacties: 1 5-6-2006 11:48:51

I.
CD voor de kerk - deel 2 :)
Dames,Ik heb goed nieuws: mijn vriend is de CD gisteren in de kerk gaan testen en 'hallelujah' (hééél toepasselijk):) HET WERKT !!!Dus 1 goeie raad: als jullie zélf CD's branden: altijd een writable nemen en op de laagst mogelijke...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2006 10:35:32

femke
STUDENTE FOTOGRAFIE/ RECLAME
Hallo!Ben je het ook ziek om steeds weer dezelfde uitnodigingen/ foto's voorgeschoteld te krijgen?Ik ben een laatstejaarsstudente Reclame- en grafische vormgeving, optie fotografie en hou wel van een nieuwe uitdaging! Ik zoek een kleine bijverdienste...
Voorbereiding Reacties: 0 3-6-2006 19:46:23

Lieve
Voorbereidingen stilgevallen op 90 dagen voor huwelijk...
Hey allemaal,wij hebben nog 90 dagen te gaan tot de grote dag. Het begint nu echt snel te gaan. Toch is de voorbereiding nu een beetje stil gevallen... Kleed en ringen besteld, juwelen en lingerie ok, zaal en DJ geboekt, ceremonieboekje in orde, papi...
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2006 18:48:11

I.
Muziek in de kerk - Problemen met CD
Hoi bruidjes in spé,Sinds gisteren begin ik toch stilaan te panikeren. Wat is er aan de hand ... ? Gisteren is mijn toekomstige (klinkt wel sjiek)naar de kerk gegaan om onze zelfgemaakte CD gaan te testen. Wat bleek nu: de installatie leest de C...
Voorbereiding Reacties: 9 1-6-2006 9:22:39

cindy
voorbereiding trouw
hallo, ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die op 09/09/2006 trouwen. moeten jullie nog veel regelen? Soms heb ik het gevoel dat ik van alles aan het vergeten ben die nog moet geregeld worden.Ik vind het soms moeilijk om al die beslissingen te nem...
Voorbereiding Reacties: 6 20-5-2006 10:43:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...