Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


saskia
intredelied alternatieve viering
Hoi medebruidjes,Wij zijn nog op zoek naar een leuk intredelied, maar niet de typische weddingmars. Wie heeft er een idee?Groetjes,Saskia
Voorbereiding Reacties: 6 27-2-2006 14:37:50

saskia
versiering huis
Hallo iedereen,Ik ben nog op zoek naar ballondecoratie om mijn ouderlijkhuis mee te versieren. Wie weet waar ik dat vind of wie heeft er goede ervaringen met iemand uit de branche. Laat me aub iets weten!GroetjesSaskia(nog 33 dagen)users.poink.be/sas...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2006 14:35:45

Petra
menu trouwfeest
Met de handen in het haar... Zijn er mensen die mij hun menu van hun trouwfeest of van andere feesten willen uitlenen?
Voorbereiding Reacties: 5 23-2-2006 17:31:53

Ymke
Checklist
Zou iemand zo lief willen zijn om mij ook die checklist door te sturen, a.u.b. Ik begin namelijk grijs haar te krijgen.ymmeke@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 2 22-2-2006 15:24:43

Els
Aan Vicky
Dag VickyIk heb hier al een aantal keer gelezen dat je een uitgebreide checklist hebt. Zou je die aan mij ook willen doorsturen? Mijn adres is trouwertje9906@hotmail.com. (Ik trouw dus op dezelfde dag!)Alvast nen dikke merci!
Voorbereiding Reacties: 2 20-2-2006 20:24:11

Joery
Pictogrammen man - vrouw
Hallo iedereen , Wij geven i.p.v. een feest een fuif voor de vrienden nichten en neven . We zijn bezig met voorbereidingen , zodat we niet alles op het laatste moment moeten doen .We zijn dus op zoek naar een piktogram van een man en een vrouw maar d...
Voorbereiding Reacties: 2 16-2-2006 21:27:48

Mireille
burgelijk huwelijk vastleggen...paspoort of niet?
Misschien weet iemand dit...wij zijn van nederlandse afkomst en wonen in België.Nu wil ik volgende week de datum en het tijdstip bij de gemeente vast gaan leggen maar zie ik dat onze (nederlandse) paspoorten verlopen zijn ! Kan ik met mijn verbl...
Voorbereiding Reacties: 8 15-2-2006 22:53:50

Mireille
twijfels......
Pfff...nu de belangrijkste dingen vast staan en ik voorlopig even niet veel hoef te doen (nog 198 dagen te gaan) slaan de twijfels ook toe! HELP!Ik twijfel over mijn jurk...ik kijk expres niet naar andere jurken maar ja..soms zie je er eens 1 natuurl...
Voorbereiding Reacties: 8 15-2-2006 22:50:02

ellen
collega's
Beste medebruidjes,Nodigen jullie ook je collega's uit op het avond/dansfeest? Als jullie dit wel doen komen de partners van de collega's dan ook mee? Je kan moeilijk zeggen dat dat niet gaat ook al ken je die partners niet? Ik vraag me dit gewoon af...
Voorbereiding Reacties: 25 14-2-2006 19:50:12

Vicky
Schrap, schrap, schrap van het To-Do Lijstje
Hallo!Velen onder jullie kennen mijn superuitgebreide checklist al. Awel, vandaag en gisteren heb ik veel kunnen afpunten!Gisteren eens voor proef make-up geweest, de bruidskindjes eens gaan bezoeken en ook al een outfit voor hen gekocht (bij Pré...
Voorbereiding Reacties: 11 14-2-2006 17:41:41

Eva
wanneer best kaartjes versturen?
Hoi,Wij trouwen op 2 juni 2006 en ik vraag me af wanneer we nu best de uitnodigingen versturen. De ene zegt 2 maanden op voorhand en de andere zegt 1,5 maand op voorhand.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 14-2-2006 14:11:41

Phyllis
Aan Vicky
Hey Vicky,kan jij je uitgebreide planning eens naar mij doorsturen aub. Dan kan ik die eens doornemen en eventueel wat aanpassen voor mezelf.Groeties,Phyllis
Voorbereiding Reacties: 0 12-2-2006 19:09:09

Ellen
eindelijk tafelnamen gevonden
Eindelijk hebben we tafelnamen gevonden die bij ons passen.Wat vinden jullie hiervan of heb je nog bijkomende namen?Wij wonen in Brugge en hebben plaatsen uit Brugge gekozen.Dit zijn ze:Het begijnhofde vestende molenshet simon stevenspleinhet gezelle...
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2006 22:37:18

Evy
gastenboek
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een leuk tekstje om vooraan in ons gastenboek te plaatsen zodat de genodigden zich geroepen voelen om er iets in te schrijven.Hebben jullie een leuk idee, laat het me dan weten...Vele groetjesEvy26/08/2006
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2006 13:04:48

Ann
nog 100 dagen te gaan
Effe om te laten weten dat we nog 100dagen te gaan hebben voor ons huwelijk.Wat er nog moet gebeuren: menu samenstellen, gasten aan een tafel krijgen, mijn venteke moet zijn outfit nog zoeken, bruidskindjes hun kleedjes ...WE ZIJN ER BIJNA....Ann20/5...
Voorbereiding Reacties: 6 9-2-2006 16:03:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...